在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1064


1#
發表於 15-11-7 13:48 |只看該作者
佢加少左ot錢,咁佢又唔係房,然後我走去老板到問然後星期一佢打內線,話我點解要同佢講,同佢講冇用,少左同我講呀嘛,之後淋收線我聽到佢話痴線。

然後宜家個態度對我有些少唔同


伯爵府

積分: 18974


24#
發表於 15-11-29 13:07 |只看該作者

引用:佢加少左ot錢,咁佢又唔係房,然後我走去老

原帖由 puk1 於 15-11-07 發表
佢加少左ot錢,咁佢又唔係房,然後我走去老板到問然後星期一佢打內線,話我點解要同佢講,同佢講冇用,少左 ...
如只是會計對你還好,其他同事知道,應該會同你保持距離,不知道幾時你會對埋來。


禁止訪問

積分: 1441


23#
發表於 15-11-15 18:29 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68485


22#
發表於 15-11-15 11:57 |只看該作者
等一陣不會死嘅,唔知你急乜?


大宅

積分: 3823


21#
發表於 15-11-15 07:59 |只看該作者
若果我公司 有 人咁對我,我包保佢但凡係有關公司錢銀嘅野就一定無運行


伯爵府

積分: 17958

DHA勳章


20#
發表於 15-11-14 18:38 |只看該作者

回覆:可能得罪左會計

唔好意思講句,你係一個豬隊友


禁止訪問

積分: 50185


19#
發表於 15-11-14 10:45 |只看該作者

回覆:可能得罪左會計

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19668


18#
發表於 15-11-14 10:03 |只看該作者

回覆:可能得罪左會計

比著我都嬲!


男爵府

積分: 8683

認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 陪月勳章


17#
發表於 15-11-13 15:25 |只看該作者

回覆:可能得罪左會計

冇運行


侯爵府

積分: 24263


16#
發表於 15-11-13 08:47 |只看該作者

回覆:可能得罪左會計

逐級層遞。。。唔理件事幾急都好。。呢樣野都係要做足。。你一黎就隊左佢上神台,佢嬲係好正常。。


水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


15#
發表於 15-11-13 08:44 |只看該作者

回覆:可能得罪左會計

你應該等會計返,好聲好氣查詢,而唔系找老闆我公司會計上月遲左幾日出,都系等會計系度就查詢,有時未必系會計既事,銀行都有關係




禁止訪問

積分: 758


14#
發表於 15-11-13 00:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3160


13#
發表於 15-11-11 09:33 |只看該作者
回覆 puk1 的帖子

第一天出來工作嗎?

人地無話唔計番比你

你咁樣做, 真係你有問題, 會計對你已經好客氣了


伯爵府

積分: 15548


12#
發表於 15-11-11 09:10 |只看該作者

回覆:可能得罪左會計

你唔識做人囉




大宅

積分: 1400


11#
發表於 15-11-10 12:04 |只看該作者
good luck


琥珀宮

積分: 191234

馬年勳章


10#
發表於 15-11-9 23:37 |只看該作者

回覆樓主:

直接同個會計講就得啦


水晶宮

積分: 70010


9#
發表於 15-11-9 23:23 |只看該作者

引用:你太急了

原帖由 purple_onion 於 15-11-07 發表
你太急了



男爵府

積分: 8392


8#
發表於 15-11-8 10:18 |只看該作者

回覆:可能得罪左會計

唉。。。你冇運行。。。初初出嚟做野??


水晶宮

積分: 68485


7#
發表於 15-11-7 23:28 |只看該作者
你太急了


翡翠宮

積分: 94880


6#
發表於 15-11-7 16:51 |只看該作者
你應該得罪佢喇,因為你繞過佢同老闆告狀

點評

wcpcelia    發表於 15-11-8 17:02

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo