爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 163


1#
發表於 15-11-9 07:52 |只看該作者
新車落地,各位爸爸會唔會去做鍍膜?用開間車房七人車收$7500,合理嗎?




大宅

積分: 1844


27#
發表於 15-11-23 13:12 |只看該作者
鍍膜係睇手工,所以好難講抵唔抵好唔好
最緊要睇口脾
我會搵啲二三千口脾唔錯嘅


大宅

積分: 1707


26#
發表於 15-11-23 12:49 |只看該作者
wcandtt 發表於 15-11-22 19:36
我最近自己洗過2次,都係一冲水就ok, 再用汽車專用的抺布印乾,好快攪掂。

但唔知效果可以keep幾耐 ...
可以話你知一定冇可能就咁沖水就得

頭幾次都可能得, 之後越黎越多污染物積聚就一定要洗車


水晶宮

積分: 73350


25#
發表於 15-11-22 19:36 |只看該作者

引用:回覆+wcandtt+的帖子我都剛做左鍍膜,以後

原帖由 小菜 於 15-11-22 發表
回覆 wcandtt 的帖子

我都剛做左鍍膜,以後只用水沖就可以嗎?超方便 ...
我最近自己洗過2次,都係一冲水就ok, 再用汽車專用的抺布印乾,好快攪掂。

但唔知效果可以keep幾耐,佢話一年





男爵府

積分: 9075

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


24#
發表於 15-11-22 17:17 |只看該作者
回覆 wcandtt 的帖子

我都剛做左鍍膜,以後只用水沖就可以嗎?超方便


水晶宮

積分: 73350


23#
發表於 15-11-22 08:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Skylinerr+於+15-11-10+發表

原帖由 caydenBB 於 15-11-20 發表
收你7仠幾吹大d,等你比錢順d
晤計弾石仔果part, 洗車比水一冲即乾淨哂,慳唔少時間。(唔會比月費公司和工人洗)




大宅

積分: 2685


22#
發表於 15-11-20 23:26 |只看該作者

引用:回覆+wcandtt+的帖子比石仔彈冇咁應+<<+咪

原帖由 Skylinerr 於 15-11-10 發表
回覆 wcandtt 的帖子

比石仔彈冇咁應
收你7仠幾吹大d,等你比錢順d




複式洋房

積分: 163


21#
發表於 15-11-17 07:39 |只看該作者

回覆:chekman2001 的帖子

有冇爸爸做過tribos,有谷友介紹做啲隻,三年先做一次維護




大宅

積分: 1460


20#
發表於 15-11-16 20:43 |只看該作者
https://youtu.be/ZwE3qIErjqY

DIY


複式洋房

積分: 145


19#
發表於 15-11-16 18:07 |只看該作者


大宅

積分: 1037


18#
發表於 15-11-14 12:50 |只看該作者
Skylinerr 發表於 15-11-10 09:11
新車收7千幾都幾貴, 3-4千都可接受

BTW, 新車落地唔代表d油完美, 好多交車前都係泊爛地, 所以都要推泥拋光 ...
做得硬係要推泥拋光啦,

不過班車房仔, 車房佬見你係新車仲唔蛇王吞POP咩,

佢地會做先奇


別墅

積分: 935


17#
發表於 15-11-14 10:56 |只看該作者
回覆 sunnyq25 的帖子

Yes. Can try try DCC Pro shop. Very professional.


禁止訪問

積分: 334


16#
發表於 15-11-10 17:40 |只看該作者

引用:回覆 wcandtt 的帖子比石仔彈冇咁應 << 咪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73350


15#
發表於 15-11-10 15:25 |只看該作者

引用:回覆+wcandtt+的帖子比石仔彈冇咁應+<<+咪

原帖由 Skylinerr 於 15-11-10 發表
回覆 wcandtt 的帖子

比石仔彈冇咁應
咁就只係洗車容易左。




大宅

積分: 1707


14#
發表於 15-11-10 14:45 |只看該作者
回覆 wcandtt 的帖子

比石仔彈冇咁應 << 咪傻啦, 比石仔彈到連本身層油都穿, 莫講話咁薄既鍍膜?
唔好咁易信廣告


水晶宮

積分: 73350


13#
發表於 15-11-10 13:31 |只看該作者

回覆:鍍膜做得過嗎?

我架新車有做鍍膜,我做日本隻 Real Glass, 我在代理取車時問佢有冇鍍膜做,佢話冇,叫我自己出去做 real glass, 比石仔彈冇咁應。洗車搵水一沖就ok,唔洗落清潔劑,效果滿意。

我去大公司做,$7千幾




大宅

積分: 2769


12#
發表於 15-11-10 10:17 |只看該作者
MonsterGary 發表於 15-11-9 14:28
回覆 20150618bb 的帖子

我買o左套CarPro CQuartz返o黎都未有時間搞啦~ 我見過佢做Demo,唔難呀
呢類套裝成效其實可以好好的,

但自己做就真係要落心落力, 而且在過程中有太多影響成效的變數,

如做的地點, 溫度, 工具, 環境等,

所以有時花多D錢俾人做, 其實就係減低變數, 增加成效, 又省時省力,

有佢既價值.


大宅

積分: 1707


11#
發表於 15-11-10 09:11 |只看該作者
新車收7千幾都幾貴, 3-4千都可接受

BTW, 新車落地唔代表d油完美, 好多交車前都係泊爛地, 所以都要推泥拋光


複式洋房

積分: 163


10#
發表於 15-11-10 08:07 |只看該作者

回覆:Ryu9394 的帖子

三千幾五人車?可pm聯絡電話嗎?




禁止訪問

積分: 334


9#
發表於 15-11-9 22:29 |只看該作者

回覆:鍍膜做得過嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo