爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32469


1#
發表於 15-11-10 08:50 |只看該作者
我是新牌女,想買二手車來揸
請問邊到買二手車會比較可靠?
謝謝大家幫忙




男爵府

積分: 6928


23#
發表於 15-11-16 12:03 |只看該作者
daidai 發表於 15-11-11 17:12
因準備換新車, 我架bmw 118i 想放, 有興趣pm me
新車已落訂, 我架舊車仲未賣出, 請問點樣可加快賣出?


大宅

積分: 1037


22#
發表於 15-11-16 10:12 |只看該作者
anfield_martin 發表於 15-11-15 14:12
KIA Morning十皮野新車,5年保養,考慮下

切忌貪平買水貨車
你呢個idea好, 買全新車起碼5年有人照顧,

唔怕買車俾人呃完, 仲俾車房呃,

仲有0手車楂幾年後賣出去個價都好0的, 易賣0的





大宅

積分: 1206


21#
發表於 15-11-15 17:13 |只看該作者

回覆:tpyjasmine 的帖子

建議慢慢黎。
如十萬budget, 咁車價最好7-8萬左右,因為買番黎好可能要預額外洗費,如:保險,牌費,換油,車呔,車鈴,停車場,等費用。





別墅

積分: 997


20#
發表於 15-11-15 14:12 |只看該作者

回覆:tpyjasmine 的帖子

KIA Morning十皮野新車,5年保養,考慮下

切忌貪平買水貨車




禁止訪問

積分: 7557


19#
發表於 15-11-14 20:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18987

2018復活節勳章


18#
發表於 15-11-14 16:40 |只看該作者
回覆 tpyjasmine 的帖子

如果豐田就ractics比較易揸,其它可考慮morning細架D及年份新D少嘢壞


珍珠宮

積分: 32469


17#
發表於 15-11-13 15:32 |只看該作者

引用:Quote:tpyjasmine+發表於+15-11-10+08:50+

原帖由 糖糖靚媽媽 於 15-11-13 發表
如果唔識,最好都係好大昌行買,最多都係俾人少少,乜都唔識係出面買,隨時買完返黎整都有排整
我 ...
謝謝你意見
我諗都會去大昌同其他車行睇下
買就應該唔買住,問到借車來練下
等練好同甩p後再決定

謝謝大家




珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 15-11-13 12:47 |只看該作者
糖糖靚媽媽 發表於 15-11-13 09:35
如果唔識,最好都係好大昌行買,最多都係俾人少少,乜都唔識係出面買,隨時買完返黎整都有排整
我 ...
如果唔多認識呢個係好主意.


大宅

積分: 2937


15#
發表於 15-11-13 10:15 |只看該作者
回覆 tpyjasmine 的帖子

Facebook Search:
Green Forest Motor


大宅

積分: 3186


14#
發表於 15-11-13 09:35 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 15-11-10 08:50
我是新牌女,想買二手車來揸
請問邊到買二手車會比較可靠?
謝謝大家幫忙

如果唔識,最好都係好大昌行買,最多都係俾人少少,乜都唔識係出面買,隨時買完返黎整都有排整
我之前就係中過蕉


男爵府

積分: 6928


13#
發表於 15-11-11 17:12 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


珍珠宮

積分: 32469


12#
發表於 15-11-11 12:24 |只看該作者

引用:十萬樓下都有好多選擇,+有無最基本既概念架

原帖由 bbqyou 於 15-11-10 發表
十萬樓下都有好多選擇,
有無最基本既概念架?
大車, 細車, 歐洲車, 日本車? ...
想要細車
用途是假日用的
牌子就想要豐田




男爵府

積分: 6148


11#
發表於 15-11-11 10:15 |只看該作者

引用:我剛換車,有車可私讓,如有興趣可pm我

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


禁止訪問

積分: 2871


10#
發表於 15-11-10 22:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3727

畀面勳章


9#
發表於 15-11-10 17:59 |只看該作者

回覆:tpyjasmine 的帖子

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


珍珠宮

積分: 32469


8#
發表於 15-11-10 17:58 |只看該作者

回覆:二手車

唔急架,想了解下,睇下先
女人仔咩都唔識




大宅

積分: 1037


7#
發表於 15-11-10 15:26 |只看該作者
十萬樓下都有好多選擇,
有無最基本既概念架?
大車, 細車, 歐洲車, 日本車?


大宅

積分: 3062


6#
發表於 15-11-10 14:45 |只看該作者

回覆:二手車

揾熟人陪睇,再驗車


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 15-11-10 14:30 |只看該作者
又係個句,慢慢來,勿心急.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo