爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7325


1#
發表於 15-11-10 18:20 |只看該作者
揸緊細七 (一家四口), 因細佬要換TESLA 唔要自己架 C仔 . 依家心思思想要左架 C仔. 放左細七 ! 28CAR 外還可在那出售 ?

hihi


男爵府

積分: 7325


5#
發表於 15-11-12 00:16 |只看該作者
thx
hihi


水晶宮

積分: 73350


4#
發表於 15-11-11 22:50 |只看該作者

引用:揸緊細七+(一家四口),+因細佬要換TESLA+唔

原帖由 phoophoo 於 15-11-10 發表
揸緊細七 (一家四口), 因細佬要換TESLA 唔要自己架 C仔 . 依家心思思想要左架 C仔. 放左細七 ! 28CAR 外還 ...
不如你又換埋 Tesla 啦(講下笑)

我經驗係如果你架細七係大路牌子,上car28係會好快賣出,我架Noah 2日(九月中)內巳賣出,上星期居然仲有人打比我問我賣左未

一係賣比車房,當然價錢低好多,但勝在方便,冇手尾。




男爵府

積分: 7325


3#
發表於 15-11-10 18:50 |只看該作者
不是我

hihi


大宅

積分: 3062


2#
發表於 15-11-10 18:36 |只看該作者

回覆:七人車 vs BENZ C 仔

換Tesla......


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo