自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1024


1#
發表於 08-8-6 08:32 |只看該作者
小機癡」放暑假只顧打機,深夜在將軍澳寓所躲在睡房,相約好友網上「決戰」,直至昨晨被母親發覺他仍無心睡眠,擔心影響健康出言苦勸,但他充耳不聞,其母盛怒疑用藤條臈訓,惟兒子卻報警聲稱遭虐打,其母涉虐兒被拘捕,她被警員帶返警署時,心痛得淚灑警車! 「打機好傷對眼硇!」
該名少年姓黃(十六歲),母親姓柯(三十六歲),一家同住頌明苑一個單位。昨日凌晨三時許,黃疑只顧坐在電腦前上網打機,遲遲不肯上床就寢,其母見狀本尠擔心他沉迷打機,會對健康造成不良影響,遂本尠愛子之心,苦口婆心好言相勸說:「打機好傷對眼硇!快皷停機去峩啦。」惟其子疑因與朋友在網上「對打」,難分難解未決勝負,因此對母親勸阻充耳不聞,而且發晦氣反唇相譏,母子即發生激烈爭執。懷疑柯婦見好心臈子無效,涉嫌取出藤條向子施臈訓,黃被鞭打了手腳幾下後,竟然拿起手機報警,聲稱被人虐打,警員接報趕至現場調查,黃的左手及腳部有瘀痕,由父親陪同送院檢驗。柯婦涉案拘捕,她被警員帶返警署時,對事件極感痛心。有街坊說:「佢沿途喊到上警車!」其後,柯婦獲准以三百元保釋,下周三在觀塘裁判法院提訊。




:;pppp: 阿媽一心為佢好...唔領情都唔緊要, 都唔洗報警ar?!!!


子爵府

積分: 11108


55#
發表於 08-8-6 23:22 |只看該作者
d咁0既衰仔自己衰好啦,搵人拉個呀媽, 因住比雷pat.


大宅

積分: 1185


54#
發表於 08-8-6 21:24 |只看該作者
好衰呀


珍珠宮

積分: 45360


53#
發表於 08-8-6 21:09 |只看該作者
真係好怕小朋友, 年青人打機
打到阿媽姓乜都唔知
有d仲要打到暴斃

又真係好難控制佢地唔打機, 朋友打, 唔比佢打又話專制


大宅

積分: 4817


52#
發表於 08-8-6 21:04 |只看該作者
support 佢亞媽!

點止又打又鬧, 比我連機都掉左佢~


侯爵府

積分: 24212


51#
發表於 08-8-6 20:59 |只看該作者
:-D :-D :-D :-D


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


50#
發表於 08-8-6 20:55 |只看該作者


睇佢個樣就知佢曳啦!都唔明白做媽媽既苦心!俾著我都傷心死!有個咁既仔!


複式洋房

積分: 373


49#
發表於 08-8-6 20:39 |只看該作者
16歲d少年好反判,做阿媽個要适當調整下教仔d方法,打對于時下d青少年無用,只會适得其反,當你係仇人咁:;pppp:


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


48#
發表於 08-8-6 19:55 |只看該作者
原文章由 kc_01k 於 08-8-6 10:22 發表
死仔包一個, 睇佢張相o個個得戚樣就覺得佢呀媽無打錯佢, 正死仔!

激死個老母, 個呀媽教佢仲要報警, 養到咁大都無用啦.


依樣野..都係多得果d食飽飯冇野做...既搞c棍政府官員搞出黎..佢地唔set埋d咁既白痴法例...點會依家教仔都要比人拉?真係浪費警力又教壞細佬...


大宅

積分: 3616


47#
發表於 08-8-6 19:42 |只看該作者


男爵府

積分: 6116

畀面勳章


46#
發表於 08-8-6 19:40 |只看該作者
16歲呢d反判年紀真係好難教,佢地有自已一套想法,不過報警拉阿媽又真係令阿媽好心痛!
正衰仔
平平安安  快快樂樂  健健康康


大宅

積分: 1873


45#
發表於 08-8-6 19:11 |只看該作者
原文章由 eeyore0511 於 08-8-6 13:55 發表
真係'鄧'個阿媽心痛。



大宅

積分: 1873


44#
發表於 08-8-6 19:07 |只看該作者
原文章由 eeyore0511 於 08-8-6 13:55 發表
真係'鄧'個阿媽心痛。



複式洋房

積分: 443


43#
發表於 08-8-6 17:09 |只看該作者
依家d青少年都唔知點教好?
一係就擔心佢反叛,出面識d壞人;一係就擔心佢變成隱蔽青年,成日係屋企 打機上網過日晨。


複式洋房

積分: 401


42#
發表於 08-8-6 15:51 |只看該作者
正衰仔...個啊媽養到佢咁大....
竟然報警拉個啊媽..
唉..不過個啊媽又係既...個仔都16歲啦///
仲打..只會令佢更加反叛...


水晶宮

積分: 51912


41#
發表於 08-8-6 15:47 |只看該作者
原文章由 一仔媽咪520 於 08-8-6 15:28 發表
真係唔知點教喇~~~~


呢個年紀都唔可以用細個時教仔方式黎教架喇!只可以同佢講道理,佢唔聽只好由得佢自己lai鑊金既等佢自己知衰,到佢衰咗時至可以同佢再講道理同分析.

好似我細佬咁,細個又係俾我媽又打又鬧又管教得好嚴,我細佬都好怕亞媽成個裙腳仔咁,依家佢十六七歲,咪又係反亞媽反到暈,成日同我媽拗唔掂就轉channel用成log流利英文鬧亞媽,恰亞媽唔識英文,都無得教架喇.


子爵府

積分: 14967


40#
發表於 08-8-6 15:47 |只看該作者
d細路郁d就報警,
佢又唔聽話又激氣,簡直係精神虐待,
我地可唔可以報警拉佢虐老。:;pppp:


水晶宮

積分: 51912


39#
發表於 08-8-6 15:39 |只看該作者
兩邊都有問題囉!個仔成十六歲咁高咁大仲俾亞媽打...?我覺得過份咗,去到呢D年紀根本無得打黎教仔架啦!個仔又係,俾亞媽話兩句就同亞媽鬥咀,俾亞媽打咗幾野咁就報警拉亞媽...睇佢都唔好得去邊,兩母子應該都唔係咩善男信女,一樣咁火爆行事一樣咁激!人家兩母子相處方式,我地都係理解唔到架喇.


侯爵府

積分: 21343

好媽媽勳章


38#
發表於 08-8-6 15:28 |只看該作者
真係唔知點教喇~~~~


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


37#
發表於 08-8-6 15:21 |只看該作者
真系為人父母什艱難...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo