自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6971


1#
發表於 08-8-6 17:27 |只看該作者
各位,

最近部NDS一開機,去唔到揀遊戲畫面,而係出現一個白色畫面,有兩個BOX, 一個寫住PICTICHAT, 另一個寫DS DOWNLOAD PLAY, 之後上面寫THERE IS NO DS CARD INSERTED, 但我係有入DS CARD, 咁究竟係咩問題,係R4定DS出問題,有無人可解答,今日8號仔殺到,係屋企悶都發風!

[ 本文章最後由 yiuyiu730 於 08-8-6 17:28 編輯 ]


男爵府

積分: 6971


5#
發表於 08-8-6 23:18 |只看該作者
Dear all,


今日我試過抽出黎再入過,但都唔得,另外我之前都DL左R4 V1.18個最新程式,DL完之後都玩到,無問題,不過今日唔知搞咩,玩唔到,等聽日再試過,如果唔得,係咪就咁換張咭就得? R4 係咪唔使換AR? 唔係好識, THANK YOU!

原文章由 手提電腦 於 08-8-6 17:45 發表

我之前類似出現呢個問題後尾我姨甥仔SEND個另一個程式FILE入CARD之後問題就解決左,佢好似話上R4個網更新返個程式就可以,你試試


大宅

積分: 1432


4#
發表於 08-8-6 17:45 |只看該作者
原文章由 yiuyiu730 於 08-8-6 17:27 發表
各位,

最近部NDS一開機,去唔到揀遊戲畫面,而係出現一個白色畫面,有兩個BOX, 一個寫住PICTICHAT, 另一個寫DS DOWNLOAD PLAY, 之後上面寫THERE IS NO DS CARD INSERTED, 但我係有入DS CARD, 咁究竟係咩問題,係R4定DS ...

我之前類似出現呢個問題後尾我姨甥仔SEND個另一個程式FILE入CARD之後問題就解決左,佢好似話上R4個網更新返個程式就可以,你試試


男爵府

積分: 5869


3#
發表於 08-8-6 17:40 |只看該作者
應該係你張咭發生問題..可能係你張咭少左一個程式..所以開吾到呀...
因為我以前都試過..要去返間鋪頭安裝返個程式先可以玩...


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 08-8-6 17:39 |只看該作者
原文章由 yiuyiu730 於 08-8-6 17:27 發表
各位,

最近部NDS一開機,去唔到揀遊戲畫面,而係出現一個白色畫面,有兩個BOX, 一個寫住PICTICHAT, 另一個寫DS DOWNLOAD PLAY, 之後上面寫THERE IS NO DS CARD INSERTED, 但我係有入DS CARD, 咁究竟係咩問題,係R4定DS ...

出現pictochat畫面,係因為read唔到張sd card,試下將R4同SD card全部拎出黎,再重新插過,試多幾次可能會得返
不過你要預左可能係玩遊戲途中接觸不良而hang機

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo