自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7798


1#
發表於 08-8-6 20:33 |只看該作者
黃大仙而家好大雨!!!!


珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


8#
發表於 08-8-6 23:04 |只看該作者
南區無喎


大宅

積分: 1822


7#
發表於 08-8-6 22:23 |只看該作者

回覆 #1 HELRON 的文章

元朗一d都唔大......


伯爵府

積分: 19295

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章 畀面勳章


6#
發表於 08-8-6 20:48 |只看該作者
沙田都係好大雨呀mouth: mouth: mouth:


珍珠宮

積分: 38454


5#
發表於 08-8-6 20:37 |只看該作者
柴灣風平浪靜, 風雨全部停晒.
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


男爵府

積分: 7798


4#
發表於 08-8-6 20:36 |只看該作者
倒水咁


侯爵府

積分: 21343

好媽媽勳章


3#
發表於 08-8-6 20:36 |只看該作者
我呢渡一时大
一时冇噃


男爵府

積分: 8523


2#
發表於 08-8-6 20:35 |只看該作者

回覆 #1 Icy_babe 的文章

係勁勁勁大雨-0-
(我都係黃大仙a_a)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo