爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 184


1#
發表於 15-11-18 10:52 |只看該作者
大家好, 我剛剛拎了p牌, 想買架7/8車, 買新車好定買部2手用好? 因為新手車唔識試車. thanks


大宅

積分: 3505


13#
發表於 15-11-19 21:03 |只看該作者

引用:唔好意思,+我想買2400cc+較闊落嘅7/8人車,+

原帖由 captvictor 於 15-11-19 發表
唔好意思, 我想買2400cc 較闊落嘅7/8人車, 我同樓上一樣, 想買2手, 有咩事唔會肉痛麻. 都係唔識驗車所以先 ...
倒不如用9萬做首期買新車,肯定未來幾年會揸得開心好多




大宅

積分: 1074


12#
發表於 15-11-19 18:06 |只看該作者

回覆:新牌- 7-8人車, 新車-二手

我有架2004 Previa 8座,2400cc,8月驗完車,一切正常,有興趣,可pm我


複式洋房

積分: 184


11#
發表於 15-11-19 15:49 |只看該作者
唔好意思, 我想買2400cc 較闊落嘅7/8人車, 我同樓上一樣, 想買2手, 有咩事唔會肉痛麻. 都係唔識驗車所以先諗新車. 大家的2手車喺”2X car”買? 有咩款介紹下, 如果2手, 預算9萬左右


大宅

積分: 1912


10#
發表於 15-11-18 23:12 |只看該作者

回覆:新牌- 7/8人車, 新車/二手?

本帖最後由 NgNgMa 於 15-11-18 23:18 編輯

我都係新牌,考慮緊Serena/ stepwgn/ madaz 5/8? 邊部推介?有更好介紹?本身想買二手揸下先,但如買二手唔識驗車亦是我考慮之一




大宅

積分: 3606


9#
發表於 15-11-18 22:27 |只看該作者
2手 + Sienta


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 15-11-18 16:43 |只看該作者
樓主...都無回應只是...............................


大宅

積分: 3505


7#
發表於 15-11-18 15:52 |只看該作者

回覆:新牌- 7/8人車, 新車/二手?

Budget許可當然買新車,唔使煩維修已經值返。刮花呢啲喺出面車房整可以完美修復,又唔算好貴。




複式洋房

積分: 433


6#
發表於 15-11-18 14:27 |只看該作者
Budget 可以的話, 買新車少好多煩惱.

二手的話, 去代理買都 ok, 較低風險.


大宅

積分: 2322


5#
發表於 15-11-18 13:32 |只看該作者
P牌過25歲都應該出到保險,不過除時三保都七八千,墊底至少$10000啦。
P牌未夠25歲應該都好難出到保險。


男爵府

積分: 6243


4#
發表於 15-11-18 12:24 |只看該作者
P牌買架新車啦! 買部2手平但可能買唔到保險, 就算買到保險都貴呀!


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 15-11-18 11:53 |只看該作者
最重要係想幾錢先,7/8車市場都好多,同你自己有無特別中意車種,甘比較容易比意見你....係咪.


大宅

積分: 4557


2#
發表於 15-11-18 11:21 |只看該作者
captvictor 發表於 15-11-18 10:52
大家好, 我剛剛拎了p牌, 想買架7/8車, 買新車好定買部2手用好? 因為新手車唔識試車. thanks ...
梗係買架平d嘅二手車揸熟操熟先, 如果唔係你新牌hi花架車在所難免, 買新車到時你整花左又肉赤又無謂啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo