爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3004


1#
發表於 15-11-18 15:42 |只看該作者
本人想買七人車,要慳油,budget 大約$350k 以下,看過市場上的Hondx 及 Toyotx ,比較喜歡wixh 及 Stepxgn 兩欵

大家覺得哪款好啲?




大宅

積分: 1512


74#
發表於 15-12-7 09:35 |只看該作者

回覆:七人車 - 邊款比較好?

有冇人想買stepwagon? 我今個星期有平呀…… 可pm我


大宅

積分: 1205


73#
發表於 15-12-7 04:43 |只看該作者
fox@23 發表於 15-12-4 17:21
回覆 Mcmanaman 的帖子

Can't Agree More!!!! ECO is suck!!! 出路口同迴旋處好牙煙﹗
Same as my Serena...


大宅

積分: 3004


72#
發表於 15-12-5 12:09 |只看該作者

回覆:七人車 - 邊款比較好?

Toyota 本週末於尖沙咀海港城都有展銷,有多款7人車減價







大宅

積分: 1082


71#
發表於 15-12-5 10:13 |只看該作者

回覆:LoveCJ 的帖子

Mazda M5, M8, Bianite 本週未減價,幾抵。


複式洋房

積分: 367


70#
發表於 15-12-4 17:21 |只看該作者
回覆 Mcmanaman 的帖子

Can't Agree More!!!! ECO is suck!!! 出路口同迴旋處好牙煙﹗


大宅

積分: 3004


69#
發表於 15-12-4 17:09 |只看該作者

引用:Quote:LoveCJ+發表於+15-12-1+21:50+為什麼

原帖由 Mcmanaman 於 15-12-02 發表
eco mode 慳油 but 無力.
原來如此 ,Thanks!





大宅

積分: 2937


68#
發表於 15-12-2 11:57 |只看該作者
LoveCJ 發表於 15-12-1 21:50
為什麼?

eco mode 慳油 but 無力.


大宅

積分: 3004


67#
發表於 15-12-2 07:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LoveCJ+於+15-12-01+發表我最

原帖由 jonathanchans 於 15-12-02 發表
咁快有現貨?是否2015年貨尾傾銷,有平左嗎?
係呀,有優惠,減左少少。
其實我已經係上個星期買咗,所以其實都要等左兩個星期。




大宅

積分: 3711


66#
發表於 15-12-2 00:18 |只看該作者

引用:我最後買咗最新型號的Noah,Yeah!++下個禮

原帖由 LoveCJ 於 15-12-01 發表
我最後買咗最新型號的Noah,Yeah! 下個禮拜尾有得揸新車 ✌🏼️✌🏼✌🏼

最後選擇N ...
咁快有現貨?是否2015年貨尾傾銷,有平左嗎?




大宅

積分: 3004


65#
發表於 15-12-1 21:50 |只看該作者

引用:Quote:LoveCJ+發表於+15-12-1+13:15+我最後

原帖由 Mcmanaman 於 15-12-01 發表
記得熄左 ECO.
為什麼?




大宅

積分: 2937


64#
發表於 15-12-1 14:34 |只看該作者
LoveCJ 發表於 15-12-1 13:15
我最後買咗最新型號的Noah,Yeah! 下個禮拜尾有得揸新車 ✌🏼️✌🏼✌🏼

最後選擇N ...


記得熄左 ECO.


大宅

積分: 3004


63#
發表於 15-12-1 13:15 |只看該作者

回覆:七人車 - 邊款比較好?

我最後買咗最新型號的Noah,Yeah! 下個禮拜尾有得揸新車 ✌🏼️✌🏼✌🏼

最後選擇Noah 係因為佢有兩個天窗,上斜有力,可轉皮沙發,售後支援足,等等



點評

johnnywalker    發表於 15-12-1 14:30


禁止訪問

積分: 7557


62#
發表於 15-12-1 11:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3711


61#
發表於 15-12-1 01:10 |只看該作者

引用:Quote:hang528+發表於+15-11-23+16:09+其實

原帖由 johnnywalker 於 15-11-30 發表
你以前楂mazda?定係聽人講?

我朋友有部mazda 5 2008年版,新車17萬,上個月賣左6萬。同年份wish/stream, ...
其實真係好多人對萬事得有偏見,放車/二手價無眼睇的說法多的是,但其實人家代理賣新車嘅時候,佢地一樣睇都冇帶眼睇,新車同級比雙田大拿拿平幾萬,就算到放車時比雙田平也是好正常,不過如果大家同年份,賣出價只比雙田平一萬幾千,萬事得咪仲更加保值。

就是因為這偏見,令近年萬5、Biante車量比雙田少,其實和質量唔成正比。單單副計,skyactiv 比Vvti技術高幾級了。

不過,如果打算最近買車1.5Stepwgn確實值得考慮。




複式洋房

積分: 356


60#
發表於 15-11-30 21:59 |只看該作者
回覆 pcy307 的帖子

上代個天窗真係好吸引
其他個2部差咁D
鴐駛方面都算係咁

起碼上斜過車都做到
係反應該慢少少咁


大宅

積分: 4510


59#
發表於 15-11-30 20:33 |只看該作者

引用:回覆 LoveCJ 的帖子STEPWGN 上代天窗真係幾

原帖由 martin7 於 15-11-23 發表
回覆 LoveCJ 的帖子

STEPWGN 上代天窗真係幾吸引
我都係因為咁在最後關頭由Serena 轉咗Stepwgn. 現在揸了兩年幾,so far so good. 駕駛樂趣講不上,但我等肥佬坐得都好舒服。


大宅

積分: 2937


58#
發表於 15-11-30 17:30 |只看該作者
LoveCJ 發表於 15-11-23 21:26
其實有冇人而家揸緊Noah ,有冇咩意見呀?上斜有沒有力呢?

noah 尼講, 上斜無問題嘅.

當然睇你"有無力" 嘅定義...


禁止訪問

積分: 7557


57#
發表於 15-11-30 12:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


56#
發表於 15-11-30 09:58 |只看該作者
Honda STREAM good

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo