婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13005


1#
發表於 08-8-12 01:59 |只看該作者
係我阿媽個fd 0既女, 佢嫁左5年, 一入門99就摧佢地生仔, 佢地都好努力...
可惜一路都冇消息, 眼見幾個阿嫂生完一個又一個, 自己試極都唔得....
佢99就成日比說話佢聽, 變本加厲, 話佢個仔"娶個有缺憾0既人番黎, 正廢人, 家門不幸"。又話"通街都係大肚婆, 阿仔你真係唔好彩"。最離譜有次佢叫個仔娶過個, 否則就去搵人借肚.....
果次佢好唔開心, 同個老公講:"同你老母講清楚..."
於是就爆出左真相, 原來佢地兩公婆試左2年都唔得, 已經去睇不育, 證實係男方出左問題....
做左幾次人工都失敗....
但佢老公孝順(我就覺得係自私), 唔想阿媽知個仔唔得, 於是就由個老婆哽左隻死貓....
佢老公講左真相出黎, 個99唔信, 又喊又盛, 話佢咁黑心, 自己冇得生又賴人....
到佢個仔講明話係自己0既問題, 99又話"娶左個陀衰家, 本來有都變冇啦...."
個老婆好無奈, 同個老公講, 以後都唔想見到佢阿媽....


大宅

積分: 1390


28#
發表於 08-8-19 02:09 |只看該作者
個c6好衰.....死要面
個99仲衰.........比我罵爆佢走啦


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


27#
發表於 08-8-16 06:06 |只看該作者
遇著d咁衰o既99, 咪咁衰對返佢囉~

佢話"娶咗個有缺撼o既女人"..."娶咗個陀衰家, 有都變冇"等等說話, 佢一講親, 你個fd就若無其事咁話"咁啱o既, 我媽(自己媽咪)又係咁講, 話我好嫁唔嫁, 嫁咗個冇仔生的男人, 我阿媽都想抱孫呀!" 激到野蠻99扎扎跳.

如果佢99發爛渣鬧個新抱咁講嘢, 咪扮晒氹佢"99唔好咁勞氣, 傷身呀, 老公冇得生我都唔想架"

個老公要老婆食咁大隻死貓, 唔顧下老婆感受, 咁講親呢d話題都唔駛理佢感受啦.

[ 本文章最後由 方麗娟 於 08-8-16 06:09 編輯 ]


男爵府

積分: 8910

好媽媽勳章


26#
發表於 08-8-15 23:54 |只看該作者
呢D99...真係...衰到無人有


大宅

積分: 3341

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 08-8-15 17:09 |只看該作者
原文章由 JBlam 於 08-8-13 10:58 發表
以下係講笑ja..
通常電視既劇情係/.佢地真係分開..個老婆好快同再相識既男仔有左...個99就迫個仔再搵個女人生...但都係等..hahaha



唔係電視劇情, 我表姐就係真人真事, 佢同前夫一齊已經5~6年, 真係無, 佢99又係比說話我表姐聽. 後來, 佢地分開咗, 我表姐再婚, 佢同而家老公唔夠 3 年, 就生咗 2 個小朋友.


大宅

積分: 4237


24#
發表於 08-8-14 23:21 |只看該作者
D阿媽自己個仔就係寶.俾我實曞鬧爆佢..有病


王國長老

積分: 119115

王國長老


23#
發表於 08-8-13 18:58 |只看該作者

回覆 #1 jaycee_mami 的文章

一般阿媽係唔會,但呢個極品可能會....所以連親生仔都唔想佢知, 因為佢都知阿媽會周圍訴苦。
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


珍珠宮

積分: 48668

好媽媽勳章


22#
發表於 08-8-13 14:09 |只看該作者
個老公好衰, 自己唔得, 賴落自己老婆度.

周圍話俾人聽唔得可能有失面子, 但同自己阿媽講, 阿媽又唔會周圍唱你, 點解要收埋?


大宅

積分: 4803


21#
發表於 08-8-13 10:58 |只看該作者
以下係講笑ja..
通常電視既劇情係/.佢地真係分開..個老婆好快同再相識既男仔有左...個99就迫個仔再搵個女人生...但都係等..hahaha


禁止訪問

積分: 4584


20#
發表於 08-8-13 10:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1185


19#
發表於 08-8-13 10:39 |只看該作者
個老公超衰lor, 我唔覺得咁樣叫"孝順"lor, 叫個老婆食咁大隻死貓, 成日比佢亞媽話, 佢都唔幫口, 佢根本係面對唔到自己缺憾既小男人


大宅

積分: 1873


18#
發表於 08-8-13 03:20 |只看該作者
"登"你ar媽個friend個女慘~~嫁左個唔識保護佢嘅老公,仲要有個咁樣嘅99,唔見面係最好嘅方法,相信無人喜歡比人鬧......仲要咁難聽。


大宅

積分: 3119


17#
發表於 08-8-13 01:05 |只看該作者
反正有咩事都好, 好多99都會話係新抱唔O岩, 新抱唔好, 而個仔咩都好, 就算唔好都係因為新抱唔好.


複式洋房

積分: 451


16#
發表於 08-8-13 00:09 |只看該作者
原文章由 GTT 於 08-8-12 23:33 發表
個阿媽太衰所以報應咗落個仔身上,真家門不幸!!!



講得好! 樓主, 你99下次再出言侮辱你, 你就用呢句來反駁佢啦!


複式洋房

積分: 194


15#
發表於 08-8-12 23:33 |只看該作者
個阿媽太衰所以報應咗落個仔身上,真家門不幸!!!


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


14#
發表於 08-8-12 19:10 |只看該作者
咁叫孝順咩? 有冇搞錯, 我都孝順我父母, 但唔好將這樣的人同我一樣叫孝順.
愚孝就真.
老公同我都決定左, 無論點都好, 第時人地話我地無bb, 一定係同人講老公精子唔得!!!


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


13#
發表於 08-8-12 19:09 |只看該作者
咁叫孝順咩? 有冇搞錯, 我都孝順我父母, 但唔好將這樣的人同我一樣叫孝順.
愚孝就真.
老公同我都決定左, 無論點都好, 第時人地話我地無bb, 一定係同人講老公精子唔得!!!


珍珠宮

積分: 30295


12#
發表於 08-8-12 18:52 |只看該作者
嘩!! 呢d老公同99真係賤到爆燈!!!

好彩我老公一早講明, 最後如果我地都盡晒力, 都係冇bb, 就會一力承擔責任, 等佢阿媽死心, 唔會搞搞震!
(因為我99又係好似樓主朋友99咁, 一定覺得我有問題!)
雖然而家的確係我問題, 但我慶幸老公係一個好男人, 明明唔關佢事, 佢都攬晒上身!
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


大宅

積分: 1072


11#
發表於 08-8-12 18:40 |只看該作者
嗰個女人既老公我覺得係最衰囉...
點解明明係佢有問題...
佢寧願個老婆比個99閙,佢都唔肯講個事實出黎丫?
佢都唔係男人黎既...
如果佢係愛個老婆既,點會捨得個老婆為佢食死貓丫?
個99又係正衰人黎既...
明明係個仔冇得生...咁點可以賴落個新抱到架?
抵佢冇孫抱呀!!!


禁止訪問

積分: 8013


10#
發表於 08-8-12 11:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo