立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 169631
侯爵府
積分: 21813
原帖由 gg33 於 15-11-30 發表 Haha 幾年前我同朋友講佢靚仔我中意,都比人笑架!我唔明點解d 人中意bosco 就正常有taste 囉! ...
瑪瑙宮
積分: 142864
原帖由 gg33 於 15-11-30 發表 其實我中意佢做巴不得爸爸果d 輕挑無賴角色,好搞笑
水晶宮
積分: 55806
原帖由 mio123 於 15-11-30 發表
大宅
積分: 3821
原帖由 honeybibibibi 於 15-11-29 發表 衝動,無腦,小氣 d角色多數係咁...無變化,但演得幾好丫,哈哈,演到我覺得佢本來係咪就係咁,做返自己
子爵府
積分: 13861
複式洋房
積分: 398
男爵府
積分: 6589
ricecooking 發表於 15-11-29 22:49 睇左一集,佢仍未mit甩粗鄙的舉動,改變氣質,否則一定更吸引
禁止訪問
積分: 5459
積分: 5430
積分: 2601
原帖由 lymchau 於 15-11-23 發表 大家要看看內地劇「最佳前男友」,唱K更有型!
原帖由 chickenwing2006 於 15-11-29 發表 係呀,Jerry 反而有 d d 老態 佢就 sharp 醒過係 tbb
原帖由 honeybibibibi 於 15-11-29 發表 團圓我都鍾意聽架
積分: 20715
原帖由 pingu_k 於 15-11-29 發表 我電話成日play佢首"別怪她"&團圓主題曲添!
原帖由 tintao22 於 15-11-23 發表 做黎做去都係咁款
積分: 12432
原帖由 pingu_k 於 15-11-29 發表 剛睇大家介紹,google吓d劇照,原來佢同言成旭一齊拍?!但佢好似仲靚仔過言成旭添! ...
原帖由 chungchungmummy 於 15-11-29 發表 我都有睇,大陸拍得佢靚仔好多
原帖由 mickey0721 於 15-11-29 發表 最佳前男友"好靚仔,好型,如果佢把聲唔使配音就仲正
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy