自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   7


琥珀宮

積分: 169631


1#
發表於 15-11-23 22:05 |只看該作者
剛睇梟雄,發現唱k好似靚仔咗,瘦咗後生咗!有一排覺得佢肥咗佬咗,今日眼前一亮




侯爵府

積分: 21813


169#
發表於 15-12-1 07:12 |只看該作者

引用:Haha 幾年前我同朋友講佢靚仔我中意,都比

原帖由 gg33 於 15-11-30 發表
Haha 幾年前我同朋友講佢靚仔我中意,都比人笑架!我唔明點解d 人中意bosco 就正常有taste 囉!



...
可能真係俾當年果句\"My飛佛\"害根本大把人講英文吾正!佢真吾好彩


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


168#
發表於 15-11-30 22:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+honeybibibibi+於+15-11-29+

原帖由 gg33 於 15-11-30 發表
其實我中意佢做巴不得爸爸果d 輕挑無賴角色,好搞笑
係呀係呀,最記得佢話公筷下 ..... 筷子都有分公同乸

個套好好笑,佢做得好好




水晶宮

積分: 55806


167#
發表於 15-11-30 22:23 |只看該作者

引用:

原帖由 mio123 於 15-11-30 發表




大宅

積分: 3821


166#
發表於 15-11-30 22:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tintao22+於+15-11-23+發表做

原帖由 honeybibibibi 於 15-11-29 發表
衝動,無腦,小氣
d角色多數係咁...無變化,但演得幾好丫,哈哈,演到我覺得佢本來係咪就係咁,做返自己
其實我中意佢做巴不得爸爸果d 輕挑無賴角色,好搞笑




大宅

積分: 3821


165#
發表於 15-11-30 22:21 |只看該作者

回覆:tamamama 的帖子

Haha 幾年前我同朋友講佢靚仔我中意,都比人笑架!我唔明點解d 人中意bosco 就正常有taste 囉!




子爵府

積分: 13861


164#
發表於 15-11-30 22:21 |只看該作者

回覆:吳卓羲


myphoto.jpg




複式洋房

積分: 398


163#
發表於 15-11-30 22:18 |只看該作者
回覆 macca 的帖子

me too!!! hahahaah而家我唔怕話俾人知了!


男爵府

積分: 6589


162#
發表於 15-11-30 09:23 |只看該作者
ricecooking 發表於 15-11-29 22:49
睇左一集,佢仍未mit甩粗鄙的舉動,改變氣質,否則一定更吸引
有d姿勢佢仲未搣得甩, 似以前既劉德華, 好似成日有個框框困住左自己, 希望終有一日佢跳出呢個框框


禁止訪問

積分: 5459


161#
發表於 15-11-30 09:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickey0721+於+15-11-29+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5430


160#
發表於 15-11-30 09:02 |只看該作者

回覆:木土土 的帖子

我見過真人,同佢影過相,係好靚仔,好sharp




大宅

積分: 2601


159#
發表於 15-11-30 08:49 |只看該作者

引用:大家要看看內地劇「最佳前男友」,唱K更有

原帖由 lymchau 於 15-11-23 發表
大家要看看內地劇「最佳前男友」,唱K更有型!
睇左,拍得佢好型,幾好睇而家d大陸劇好睇過港劇


侯爵府

積分: 21813


158#
發表於 15-11-30 07:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingu_k 於 15-11-29 發表剛

原帖由 chickenwing2006 於 15-11-29 發表
係呀,Jerry 反而有 d d 老態

佢就 sharp 醒過係 tbb
吳個樣的確係俊俏


侯爵府

積分: 21813


157#
發表於 15-11-30 07:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingu_k 於 15-11-29 發表我

原帖由 honeybibibibi 於 15-11-29 發表
團圓我都鍾意聽架
又好睇


侯爵府

積分: 20715


156#
發表於 15-11-29 23:52 |只看該作者

引用:我電話成日play佢首\\\"別怪她\\\"&團圓主題曲

原帖由 pingu_k 於 15-11-29 發表
我電話成日play佢首"別怪她"&團圓主題曲添!
團圓我都鍾意聽架


侯爵府

積分: 20715


155#
發表於 15-11-29 23:51 |只看該作者

引用:做黎做去都係咁款

原帖由 tintao22 於 15-11-23 發表
做黎做去都係咁款
衝動,無腦,小氣
d角色多數係咁...無變化,但演得幾好丫,哈哈,演到我覺得佢本來係咪就係咁,做返自己


子爵府

積分: 12432


154#
發表於 15-11-29 23:41 |只看該作者

回覆:吳卓羲

我都睇晒最佳前男友,佢keep下就靚仔返,戲路廣忠奸都得,做戲有進步呀,加油




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


153#
發表於 15-11-29 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickey0721+於+15-11-29+發表

原帖由 pingu_k 於 15-11-29 發表
剛睇大家介紹,google吓d劇照,原來佢同言成旭一齊拍?!但佢好似仲靚仔過言成旭添!

...
係呀,Jerry 反而有 d d 老態

佢就 sharp 醒過係 tbb




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


152#
發表於 15-11-29 23:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickey0721+於+15-11-29+發表

原帖由 chungchungmummy 於 15-11-29 發表
我都有睇,大陸拍得佢靚仔好多
係,做 ceo 又深情




侯爵府

積分: 21813


151#
發表於 15-11-29 23:32 |只看該作者

引用:最佳前男友\"好靚仔,好型,如果佢把聲唔使

原帖由 mickey0721 於 15-11-29 發表
最佳前男友"好靚仔,好型,如果佢把聲唔使配音就仲正
剛睇大家介紹,google吓d劇照,原來佢同言成旭一齊拍?!但佢好似仲靚仔過言成旭添!


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo