爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2584


1#
發表於 15-11-24 16:48 |只看該作者
本帖最後由 nicole_yan 於 15-11-25 11:49 編輯

今次考梨木樹, 10點半~好驚啊,好大壓力~~~

點評

lydia2015    發表於 15-11-25 00:06


大宅

積分: 3169


21#
發表於 15-11-28 09:46 |只看該作者

引用:我得左啦✌&

原帖由 nicole_yan 於 15-11-27 發表
我得左啦✌🏻️✌🏻✌🏻✌🏻
恭喜


大宅

積分: 3169


20#
發表於 15-11-28 09:46 |只看該作者

引用:我得左啦✌&

原帖由 nicole_yan 於 15-11-27 發表
我得左啦✌🏻️✌🏻✌🏻✌🏻
恭喜


大宅

積分: 2584


19#
發表於 15-11-27 11:59 |只看該作者

回覆:20150618bb 的帖子

想買mini copper😂





珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 15-11-27 11:36 |只看該作者
nicole_yan 發表於 15-11-27 11:20
我得左啦✌🏻️✌🏻✌🏻✌🏻
等待你買車消息.........................,唔好大意.


大宅

積分: 2584


17#
發表於 15-11-27 11:20 |只看該作者

回覆:又係我,11月27 重考車牌

我得左啦✌🏻️✌🏻✌🏻✌🏻



點評

dick9394    發表於 15-11-27 11:58
billybully  good:  發表於 15-11-27 11:24


子爵府

積分: 14954


16#
發表於 15-11-27 09:26 |只看該作者

引用:Quote:joycestram+發表於+15-11-25+19:19+

原帖由 nicole_yan 於 15-11-26 發表
出年8月先考,如果考私家車自動波
6月先學都得啦~你出年先去申請啦咁~哈哈~~
我覺得條路易揸過何文田忠義街 ...
等你消息




大宅

積分: 1368


15#
發表於 15-11-26 19:34 |只看該作者

引用:我剛筆試合格,派咗石陰試場,想問報筆試時

原帖由 joycestram 於 15-11-25 發表
我剛筆試合格,派咗石陰試場,想問
報筆試時只交了$510考試貴用,係咪要再交$548學習駕駛執照費用先可以學 ...
石陰易考過好多路線




珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 15-11-26 19:18 |只看該作者
nicole_yan 發表於 15-11-26 11:56
回覆 20150618bb 的帖子

尋日學最後一堂問清楚晒C父點泊


大宅

積分: 2584


13#
發表於 15-11-26 12:00 |只看該作者
joycestram 發表於 15-11-25 19:19
我剛筆試合格,派咗石陰試場,想問
報筆試時只交了$510考試貴用,係咪要再交$548學習駕駛執照費用先可以學 ...

出年8月先考,如果考私家車自動波
6月先學都得啦~你出年先去申請啦咁~哈哈~~
我覺得條路易揸過何文田忠義街~~


大宅

積分: 2584


12#
發表於 15-11-26 11:56 |只看該作者
回覆 20150618bb 的帖子

尋日學最後一堂問清楚晒C父點泊
而家終於有番D信心喇~~
希望聽日一切順利啦~><~


大宅

積分: 3169


11#
發表於 15-11-25 19:19 |只看該作者

回覆:又係我,11月27 重考車牌

我剛筆試合格,派咗石陰試場,想問
報筆試時只交了$510考試貴用,係咪要再交$548學習駕駛執照費用先可以學車?
依家排到明年8月先考,可唔可以係學車前先去交學習駕駛執照費用架
石陰路易揸嗎?


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 15-11-25 18:15 |只看該作者
nicole_yan 發表於 15-11-25 17:01
回覆 20150618bb 的帖子

我今次路試反而冇咁驚而家係驚泊車~~其實一黎就泊車~
唔好注意個官員行動,留意下聽清楚佢要你做什麼,泊位最重要在張近要停車前要回番,明白嗎??叫你師父比你多的泊位.


大宅

積分: 2584


9#
發表於 15-11-25 17:01 |只看該作者
回覆 20150618bb 的帖子

我今次路試反而冇咁驚而家係驚泊車~~其實一黎就泊車~
如果衰左都幾大壓力,路試會仲驚~~


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 15-11-25 12:05 |只看該作者
nicole_yan 發表於 15-11-25 11:51
回覆 20150618bb 的帖子

好啊,幫我開路~~哈哈哈~~我今次考梨樹條路好似都OK~
好似我都係起度PASS,放鬆小小,唔好想上次的野............今次學多的鐘喇,又係個句頭部動作好重要,係比個官知道你有睇交通情況,........[注意]


大宅

積分: 2584


7#
發表於 15-11-25 11:51 |只看該作者
回覆 20150618bb 的帖子

好啊,幫我開路~~哈哈哈~~我今次考梨樹條路好似都OK~
係差在泊位,而家好驚泊位肥啊~~
衰過一次再考真係大壓力好多><

我上星期下午請左半日假去學車順便睇試場
跟住左個後生仔,佢又係考自動私家車
睇住佢肥晒兩PART~好慘>.<~


大宅

積分: 2584


6#
發表於 15-11-25 11:50 |只看該作者
回覆 kyoder 的帖子

打錯左,係11月27~~哈哈哈


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 15-11-25 11:33 |只看該作者
要唔要幫你開路,今次又想學幾多個鐘,如果可以的話學多幾個會期好的的.


大宅

積分: 2566


4#
發表於 15-11-25 10:08 |只看該作者
本帖最後由 kyoder 於 15-11-25 10:09 編輯

聖誕假期考?


伯爵府

積分: 15970


3#
發表於 15-11-25 06:39 |只看該作者
加油呀

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo