原文章由 connieqwah 於 08-8-15 11:52 發表 
你同99 同住, 但唔比B 佢湊.
咁現在b是边個湊先? 湊湊下唔比,實會面黒.
1)你99年紀大唔大? 話怕佢辛苦
2)地方夠唔夠?
3)比ee 湊的好處,
4)要數多的point,
叫c6 同99講. ...
1)阿b係99湊開
2)我諗係放係ee屋企,個個人原本係照顧開我同我細妹既,所以放係佢屋企完全唔係問題
3)99一來可以係晏晝做到自己既野,又可以準備好所有野(例如:準備飯送,收3涼3摺3,可以唔駛咁早起身呀....等等)
其實有一日我無意中聽到佢同個鐘點講話等緊我同我老公請人湊b
佢話自阿b出世要湊b後話佢條腰同網球手好痛
上星期有一晚食緊食我同佢講話不如搵人湊(因為逢星期五佢都要去做物理治療,而且佢提過我姑仔唔係好鐘意幫我睇住個b)
點知話口未完,佢就即刻話搵大舅母湊==
鬼叫我生個個係仔咩,如果我生個個係女既話咩都容易話為好多
<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>