婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1864


1#
發表於 08-8-15 20:13 |只看該作者
個賤人昨日生日, 但我地上星期日已同佢食左飯...點知, 佢又唔知玩咩? 昨日同c6講, 話生日應該開心既, 但係唔知自己做錯咩, 娶左個新抱返來(即係我, 因為佢得我一個新抱)攪到全家都唔開心, 又無端端話打算將佢副身家分4份(c6, c6細佬, 同我兩個仔), 一人一份...

c6同我講返, 咁我咪同個賤人講, $唔需要比我d仔, 你留返自己用, 一係比埋你兩個仔...但佢話我唔識照顧我兩個仔, 唔為佢地打算, 所以佢想比$佢地用..咁我問佢, 我點唔識為佢地打算..佢就話我唔比佢湊, 比我呀媽湊已經係冇一開始為佢地打算喎...跟住就係度話我呀媽湊得唔好...

跟住, c6問佢無端端講咩分身家, 佢又答得好隠晦, (好似講到自己就死咁), 攪到c6好担心...但據我所知, 佢年年生日左右會做body check, 今次個report一如往年, 一切正常...

唉..真係唔知佢想點, 無野又揾野嚟攪....我真係覺得佢好煩, 好乞人憎...


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


17#
發表於 08-8-17 23:36 |只看該作者
其實你奶奶一直都想你地比bb佢湊...但係你地無比...所以佢講呢d野...



[url=http://lilypie.com][img]


等待驗證會員

積分: 3775


16#
發表於 08-8-17 15:45 |只看該作者
你99真係賤人一個, 正一攪屎棍, 大家放長雙眼, 睇個天點收佢


王國長老

積分: 119115

王國長老


15#
發表於 08-8-17 13:30 |只看該作者
原文章由 bigbigsnake 於 08-8-16 11:52 發表
其實你c6都幾單純, 對你都幾坦白...你要開心...因為佢咁都同你講..

比我實同自已c6講,"佢老人家鐘意點就點啦.你同你個細佬係佢個仔, 幾時都係自己呀媽親d....
你地鐘意點都得, 就等於我2個仔一樣, 我係佢呀媽, 我當 ...


係囉,如果掉轉我係佢老公, 我邊敢同老婆轉述, 太過份啦, 同埋好應該糾正自己阿媽唔岩既思想.

我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


複式洋房

積分: 451


14#
發表於 08-8-16 23:35 |只看該作者
樓主99真係賤, 仲有面講d咁既野!


翡翠宮

積分: 75533


13#
發表於 08-8-16 13:39 |只看該作者
原文章由 tokwawan 於 08-8-15 20:13 發表
個賤人昨日生日, 但我地上星期日已同佢食左飯...點知, 佢又唔知玩咩? 昨日同c6講, 話生日應該開心既, 但係唔知自己做錯咩, 娶左個新抱返來(即係我, 因為佢得我一個新抱)攪到全家都唔開心, 又無端端話打算將佢副身家 ...
跟住, c6問佢無端端講咩分身家, 佢又答得好隠晦, (好似講到自己就死咁), 攪到c6好担心...

咁就更加唔好湊孫啦,費是要佢傷神呀!幾為佢好呀!


珍珠宮

積分: 31492


12#
發表於 08-8-16 13:09 |只看該作者
你同你99講 "99你唔似咁短命喎, 有錢留返自己慳d洗啦, 等到你分身家俾我d仔, 佢地都大學畢業啦, 等你分身家至來照顧我d仔, 佢地實乞食."


子爵府

積分: 14663


11#
發表於 08-8-16 12:10 |只看該作者
唔識打算都好過D心腸衰既人, 一知係女就唔要果D人呀, 自己個肚出來既, 點都著緊過D"外人"啦,

樓主~ 你99每發作一次, 你都要提一次係佢當初唔要個B先嫁, 佢根本冇資格講野


男爵府

積分: 5569


10#
發表於 08-8-16 11:52 |只看該作者
其實你c6都幾單純, 對你都幾坦白...你要開心...因為佢咁都同你講..

比我實同自已c6講,"佢老人家鐘意點就點啦.你同你個細佬係佢個仔, 幾時都係自己呀媽親d....
你地鐘意點都得, 就等於我2個仔一樣, 我係佢呀媽, 我當然咩都為佢地著想行先啦...."

立即表明立場....

[ 本文章最後由 bigbigsnake 於 08-8-16 11:54 編輯 ]


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 08-8-16 11:26 |只看該作者
我諗你俾對仔自己媽咪湊, 佢覺得你霸住佢D孫唔俾佢見, 於是借D意想插下你, 話你做新抱做得唔好, 對佢不敬啫.
佢以為話分身家, 佢個仔你C6會貪佢D錢而就晒佢, 又扮死博個仔擔心佢, 聽晒佢話啫.
你地唔洗同佢癲, 話分錢就叫佢慳返, 俾晒C6個細佬得嘞, 你地唔恨. 佢扮有病, 就叫佢攞個健康檢查報告出黎研究下, 話怕佢俾無良醫生呃, 佢就冇聲出架喇.


大宅

積分: 3786


8#
發表於 08-8-16 11:21 |只看該作者
原文章由 tokwawan 於 08-8-15 20:13 發表
佢話我唔識照顧我兩個仔, 唔為佢地打算, 所以佢想比$佢地用..

你可以反問番佢:"當年你呢位話如果係孫女, 就要我落咗佢嘅嫲嫲, 就好識為個孫打算, 識打算到想整死個BB....."


大宅

積分: 4120


7#
發表於 08-8-16 11:01 |只看該作者
e種賤精早d賣蛋就雨過天x


別墅

積分: 1000

畀面勳章


6#
發表於 08-8-16 10:38 |只看該作者
早2年, 我99又好似你99咁, 話要買樓分身家呀.......

我即刻同佢講, 唔好, 你同62都未死, 買咩樓分咩家呀.......(即刻blame佢, 費事佢要黎同我住)

佢個仔又同佢講...分身家? 你好多呀? 唔駛分比我啦, 費事煩呀, 如果賣樓就自己租屋住, 到你死左d錢唔駛比我, 鍾意就share比阿哥同細路, 唔係就做善事啦.......

自始, 佢冇再提分家(at least 係我地面前)


男爵府

積分: 5883


5#
發表於 08-8-16 02:31 |只看該作者
賤99, 祝佢早死早着, 如果我係你, 我會同我阿媽講番呢件事, 我仲會叫我阿媽親自打俾個賤99, 問清楚個賤人點解話我阿媽唔識照顧個孫, 一於鬧爆佢............

當然, 要睇下你個C6係咩人先, 如果係裙腳仔, 你就咩都做唔到.......


禁止訪問

積分: 6023

BK Milk勳章


4#
發表於 08-8-15 23:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8910

好媽媽勳章


3#
發表於 08-8-15 23:27 |只看該作者
唔知你地既內情,
但係你99講到你阿媽湊得唔好,
佢就真係衰D喇,唔通你阿媽唔鍚D孫,淨係佢先識鍚咩?
你99分身家米由佢囉,下次佢再講分錢比你兩個仔時,
你米同佢講:阿99,D仔係我既,唔洗你操心喇
我99都成日話佢同佢老公就死,分間爛鬼村屋比佢幾個仔(佢個女無份...重男輕女),佢間咁既屋要住我估要拆左再起先住得人...其實佢係想我老公返去同佢住,佢成日話我屋企係老公第二頭家,佢果到先係我老公真正既家...講到我好似係二奶咁,成日咁講,我老公直情話佢果到唔係佢屋企,同我住呢到先係...佢都仲係成日講住


伯爵府

積分: 17011


2#
發表於 08-8-15 22:34 |只看該作者
咁叫你99快d死la

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo