爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 835


1#
發表於 15-12-2 12:27 |只看該作者
如題...如果日產棍波JUKE賣$220000大家覺得點?
呢架好似設備一流, 比另一架QQ是另一個層次~

新車行賣$2498000,佢而家落左地9月到而家行左1K~


大宅

積分: 1205


18#
發表於 15-12-7 04:33 |只看該作者
HOSOH 發表於 15-12-3 16:44
Juke檔次當然在Qashqai之上, Juke係英國日產設計生產的小跑車, Qashqai只係日本停產後比英國同中國大陸生產 ...
Qashqai 都好似喺英國設計


禁止訪問

積分: 4002


17#
發表於 15-12-5 13:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139326

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 15-12-5 08:54 |只看該作者

引用:Juke檔次當然在Qashqai之上, Juke係英國日

原帖由 HOSOH 於 15-12-03 發表
Juke檔次當然在Qashqai之上, Juke係英國日產設計生產的小跑車, Qashqai只係日本停產後比英國同中國大陸生產 ...
但係英國,qashqai貴過juke, 檔次同價錢juke遠低於qashqai(qashqai新款都幾靚仔呀)



禁止訪問

積分: 7557


15#
發表於 15-12-4 16:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6243


14#
發表於 15-12-3 16:44 |只看該作者
Juke檔次當然在Qashqai之上, Juke係英國日產設計生產的小跑車, Qashqai只係日本停產後比英國同中國大陸生產的舊款平價SUV.


大宅

積分: 1037


13#
發表於 15-12-3 11:04 |只看該作者
全新qashqai 賣緊 hk$ 239,800,

原來 juke 檔次及定價在 qashqai 之上.........


大宅

積分: 1037


12#
發表於 15-12-3 10:39 |只看該作者
本帖最後由 bbqyou 於 15-12-3 10:52 編輯

其實juke呢架車, 日產定價較貴,

25萬個價真係願者上釣, 因為家庭車serena都係30樓下,

車身內寵都細, 無mpv咁實用, 又無suv個種巨無霸feel,

有d三不像, 仲要棍波, 適合單身貴族, 品味之選

祝早日賣出


禁止訪問

積分: 93097


11#
發表於 15-12-2 23:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139326

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 15-12-2 17:49 |只看該作者

回覆:2015,9月車,日產棍波JUKE$220000

呢架車個樣好怪




伯爵府

積分: 16016


9#
發表於 15-12-2 16:12 |只看該作者
回覆 Skylinerr 的帖子

我會覺得可以接受因為棍波呢隻車種唔常有。如果你特登去車行定貨說算有貨入都未必做得番呢個價(不話當然要問過先,如果仲有呢個價現貨就可以要求車主再減多少,呢個係講市場供求問題).另外,如果我買得呢架車就會打算長揸到尾,唔太計較再轉手 1字定2 字價值問題。以咁既角度睇,佢一千公里幾乎同新車無分別。我真煲覺得幾低喎 (如果遇減下當然仲好喇). 呢隻車手波板我覺得真係好 少有喎(當然仲要親身睇埋架車係咪好新淨,有冇古怪野)。係我既心頭好之車。


大宅

積分: 1707


8#
發表於 15-12-2 15:44 |只看該作者
回覆 sf013hk 的帖子

減3萬都低??
你有冇考慮埋架車轉你手已經係1字唔係0字?


禁止訪問

積分: 7557


7#
發表於 15-12-2 14:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16016


6#
發表於 15-12-2 14:27 |只看該作者
3 個月一千公里就怪左小小,不話可能揸唔掂手波,迫放。減成3萬都低架,不過佢棍波車而家咁放法一定俾人禁住搶。你睇睇上面個兩個 posts 都心中有數。你心狠既咪減多佢一兩萬囉。喜歡渣棍波既人黎講,呢個價,呢架車係不可遇不可求。你自己享受揸棍波車樂趣,唔駛理其他人點講。


男爵府

積分: 5325


5#
發表於 15-12-2 13:54 |只看該作者
9個月行1k ... 可能性細左d


男爵府

積分: 6243


4#
發表於 15-12-2 13:26 |只看該作者
新車大昌行賣$249800, 佢落左地, 又行左1000km, 又已經袋咗出新車時送的1萬蚊油券, 仲想賣$220000? 18萬就差唔多!
大昌之前有架新車賣$179800, 因文件錯誤出咗牌, 未落地, 連11個月牌費, 包轉名費, 重同出新車一樣送1萬蚊油券, 由收車起計5年保養. 大昌出名食水深都只係表價$149000.
你不如去睇大昌行d經理車/陳列車仲好喇!


禁止訪問

積分: 4002


3#
發表於 15-12-2 13:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 15-12-2 12:33 |只看該作者
我自己就唔中意呢個欵,好似係2000CC如果甘出新車好.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo