婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 595


1#
發表於 08-8-18 17:07 |只看該作者
超級大難題! 我下年一月就係預產期, 雖然仲有大把時間, 但呢件事煩死我!
事源係咁, 我搬左上大陸住(嫁左個廠佬, 所以連阿女都一齊上左去住). 咁當我知道我有左果時, 已經話會去阿媽度坐月, 當時我點都無諗過會改變主意.
但前幾日去左阿媽度住左幾日, 頂唔順. 唔係話外嫁女睇唔順眼外家, 只係太多野太亂, 亂到我要不停幫手執間屋, 但仲要比細佬妹話我煩! 我老公同我結左婚咁多年, 每次去親都唔自在, 因為亂到無位坐! 我都諗唔到bb出黎後點係呢間屋度放多4個人.
同老公傾傾下, 佢提意不如返奶奶度坐月, 地方大d又無咁亂. 我都有d想, 雖然諗起同奶奶住成個幾月好恐怖, 但實在忍受不到阿媽果度既亂!
可惜香港又唔似台灣咁, 有坐月中心, 如果有搬去住都超方便!
唉~~家陣唔知點同阿媽講唔係佢度坐月! 講過要佢地唔要d野, 仲比佢地2老鬧: 乜都唔要, 連我地2個都唔要啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo