夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7716


1#
發表於 08-8-18 20:03 |只看該作者
我想問而家係咪有好多人結婚係"唔註冊,淨擺酒"架? 我近來聽到好多女仔講話會同男友結婚, 但係只會派餅擺酒,但唔註冊,原因係得個男友搵得少錢過自己,俾唔到咩佢, 驚萬一要離婚就要分自己一半身家人地,無著數所以唔註冊......如果第日果男人搵到多D錢比自己才考慮補註冊...
我聽完之後好反感...佢話而家好多人都係咁呢...
你地有無聽過?


男爵府

積分: 7716


50#
發表於 08-8-24 00:34 |只看該作者
那個不是我直接的朋友,只是我媽媽教琴的學生...但佢果日學琴既時候講開我聽到呀.

佢大約21-22歲左右啦...佢話佢D朋友堆好多人都"興"咁做, (當然未係真係做得出,只係會TEND TO BE...如果佢地d BF真係咁搵唔到錢就一定唔註冊) 而佢就諗住呢一年內結婚 (即只擺酒), 佢自己阿媽都無問題,只要有得擺酒同埋派餅俾D親戚有交代喎...我聽完O晒咀加十個反感LOR...佢會做足例如影婚紗相之類.......

唉...我post出來,因為我真係好奇怪有人有咁既諗法者...我以為而家真係"興"咁做,唔通我咁out? 真係accept唔到...


公爵府

積分: 28558

分享愛


49#
發表於 08-8-23 12:45 |只看該作者
唔擺酒,但註冊就聽得多
原因都係因為冇乜錢唔想攪咁多野


大宅

積分: 2240


48#
發表於 08-8-22 20:53 |只看該作者
我識有人係咁,但係佢係因為驚註冊之後,之前同老豆阿媽住開間公屋要除名,咁可能兩個老人家要搬間細D既公屋,所以佢先唔註冊WOR!

http://lbff.lilypie.com/CsFWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Breastfeeding tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17220


47#
發表於 08-8-22 20:44 |只看該作者
我生咗小朋友, 佢都冇同我註冊, 佢話愛我唔係用張紙嚟証明wor


洋房

積分: 291


46#
發表於 08-8-22 13:16 |只看該作者
係喎!即係做場騷畀人睇,搵埋一筆,之後當冇事發生過呀?
好明顯樓主個朋友就係貪錢啦!我收咗帖都唔會去飲,連人情亦都唔會做,呢啲人,當識少個朋友。

原文章由 晞玥 於 08-8-18 21:01 發表
擺酒唔註冊,咁即係呃人情啫!


公爵府

積分: 25097

好媽媽勳章


45#
發表於 08-8-22 12:38 |只看該作者
法律上同居到幾年,都可以打官司分身家!
[img align=right][/img]


禁止訪問

積分: 19394


44#
發表於 08-8-22 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15295

畀面勳章


43#
發表於 08-8-22 10:58 |只看該作者
但係係法律架定義,擺左酒等同註左冊.


禁止訪問

積分: 19394


42#
發表於 08-8-22 10:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5681


41#
發表於 08-8-22 05:32 |只看該作者
原文章由 tesstess 於 18/8/2008 12:03 PM 發表
我想問而家係咪有好多人結婚係"唔註冊,淨擺酒"架? 我近來聽到好多女仔講話會同男友結婚, 但係只會派餅擺酒,但唔註冊,原因係得個男友搵得少錢過自己,俾唔到咩佢, 驚萬一要離婚就要分自己一半身家人地,無著數所以唔註 ...


我都覺得反感~ 我覺得佢直情侮辱咗婚姻既意義! "而家好多人都係咁"? 我又唔覺喎! 只註冊,唔擺酒; 又或者直情唔結,只同居 + 生小朋友都聽過~~~~ 我有兩對朋友都係男中國人,女鬼妹 - 只同居 + 生小朋友,但冇打算結婚~ 只要佢地有共識就OK嘞!

妳朋友就唔註冊,淨擺酒~ 自己攞來搞之餘,亦搞埋班比佢請飲既朋友/賓客!

"男友搵得少錢過自己,俾唔到咩佢, 驚萬一要離婚就要分自己一半身家人地,無著數" - 淨係佢有咁既心態,已經唔應該結婚啦!


男爵府

積分: 8186


40#
發表於 08-8-21 23:28 |只看該作者
repeated..........

[ 本文章最後由 kaede 於 08-8-21 23:36 編輯 ]

要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!




男爵府

積分: 8186


39#
發表於 08-8-21 23:27 |只看該作者
我99之前好反對我同我老公同居, 因為英國有案例, 同居一段時間, 形式上等同已婚, 所以分開時可以打官司分咗男方一半身家, 我99就係驚我哋會係咁, 所以成日嘈我哋.
以我印象, 香港好似係參考英國法例, 所以如果要打起上嚟, 分分鐘都係會分到身家架!

要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!




男爵府

積分: 8186


38#
發表於 08-8-21 23:25 |只看該作者
我99之前好反對我同我老公同居, 因為英國有案例, 同居一段時間, 形式上等同已婚, 所以分開時可以打官司分咗男方一半身家, 我99就係驚我哋會係咁, 所以成日嘈我哋.
以我印象, 香港好似係參考英國法例, 所以如果要打起上嚟, 分分鐘都係會分到身家架!

要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!




男爵府

積分: 8186


37#
發表於 08-8-21 23:23 |只看該作者
我99之前好反對我同我老公同居, 因為英國有案例, 同居一段時間, 形式上等同已婚, 所以分開時可以打官司分咗男方一半身家, 我99就係驚我哋會係咁, 所以成日嘈我哋.
以我印象, 香港好似係參考英國法例, 所以如果要打起上嚟, 分分鐘都係會分到身家架!

要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!




男爵府

積分: 8186


36#
發表於 08-8-21 23:22 |只看該作者
我99之前好反對我同我老公同居, 因為英國有案例, 同居一段時間, 形式上等同已婚, 所以分開時可以打官司分咗男方一半身家, 我99就係驚我哋會係咁, 所以成日嘈我哋.
以我印象, 香港好似係參考英國法例, 所以如果要打起上嚟, 分分鐘都係會分到身家架!

要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!




翡翠宮

積分: 87419


35#
發表於 08-8-20 16:41 |只看該作者
對於我黎講"只擺酒,唔註冊"根本就唔係真係結婚,只係呃人呃自己,完全無意思,搞咁多野實在浪費金錢同時間,搞完一大輪野到頭黎係法律上都依然係兩個無關係的人~~~


珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


34#
發表於 08-8-20 11:41 |只看該作者
婚姻好似咁兒戲咁o既~~~


禁止訪問

積分: 8007


33#
發表於 08-8-20 00:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6107


32#
發表於 08-8-19 23:42 |只看該作者
未結婚就唸住會離婚.
結嚟做乜?????
不如唔好擺酒做返朋友算啦
定係大家只當對方係性伴侶, 無需負責任

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo