爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 33


1#
發表於 15-12-5 20:09 |只看該作者
我最近睇中部Audi 新車, 想問大家有冇買過原廠車保? 買原廠好定係出去買好呢?


大宅

積分: 3505


4#
發表於 15-12-8 17:10 |只看該作者

回覆:新車保險

跟代理出保險一定唔會最平,不過好多保險公司俾代理啲terms係比較自己出面做嘅好。




大宅

積分: 2806

KMALL特別版勳章 開心吸收勳章 Poo得好勳章


3#
發表於 15-12-8 00:20 |只看該作者

回覆:新車保險

出面買平好多,我老公都係audi我搵broker 平一半(不過要識broker)




複式洋房

積分: 274


2#
發表於 15-12-5 23:10 |只看該作者
上網買,好易搞,平過代理買


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo