爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3931


1#
發表於 15-12-10 10:53 |只看該作者
想問車房收$90000係未好少
大天窗
行差不多100000
因為原廠驗車,所以佢地話會低D
藍色又低D
有沒有意見?




珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 15-12-11 11:31 |只看該作者
wcandtt 發表於 15-12-10 22:10
我架2011年,Noah, 白色,行了68000公里,上2個月私放17萬5千,你個價好低

點解唔私放?我 post ...
師兄...你找到個好客,相信都無下次喇.


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 15-12-11 11:29 |只看該作者
mihei 發表於 15-12-10 21:52
如果唔想私放,試下楂去大昌二手部問下價,睇下邊個食水深啲?

如果差唔多,就去大昌。大昌有樣好,就係雖 ...
非常同意,係好主意.


大宅

積分: 3931


5#
發表於 15-12-10 23:50 |只看該作者

回覆:mihei 的帖子

Thanks





水晶宮

積分: 73350


4#
發表於 15-12-10 22:10 |只看該作者

引用:想問車房收$90000係未好少大天窗行差不多10

原帖由 babytse 於 15-12-10 發表
想問車房收$90000係未好少
大天窗
行差不多100000
我架2011年,Noah, 白色,行了68000公里,上2個月私放17萬5千,你個價好低

點解唔私放?我 post 上car 28, 48小時內巳賣出。




複式洋房

積分: 499


3#
發表於 15-12-10 21:52 |只看該作者

回覆:babytse 的帖子

如果唔想私放,試下楂去大昌二手部問下價,睇下邊個食水深啲?

如果差唔多,就去大昌。大昌有樣好,就係雖然佢唔會幫你轉名但有哂文件証明已交收,車房你就要醒水同跟足啲交收。




男爵府

積分: 5325


2#
發表於 15-12-10 11:44 |只看該作者
佢唔賤價收,點賣比人呀?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo