爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


1#
發表於 15-12-17 11:56 |只看該作者
平的的.............的,真係無佢修.......................大家有什麼方法呢?


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 16-1-2 13:34 |只看該作者
李進 發表於 16-1-1 19:26
我也在苦腦中 加油吧
你係兩個輪友???唔好又左又右,快到以為世界最強.


禁止訪問

積分: 20


30#
發表於 16-1-1 19:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 15-12-30 11:56 |只看該作者
MRNT 發表於 15-12-29 13:13
我手車好屎,成日輸俾d思域仔,掃把佬。

要快,一定係電單車。。。。
唔玩呢類,早二日又抄左二輛,講講下已經離題.


男爵府

積分: 7367


28#
發表於 15-12-29 13:13 |只看該作者

引用:Quote:MRNT 發表於 15-12-25 10:55 我自己

原帖由 20150618bb 於 15-12-28 發表
係可能起步會快的,跟著你個部快條街喇,師兄.......................如果上山坡你部4S贏曬.
...
我手車好屎,成日輸俾d思域仔,掃把佬。

要快,一定係電單車。。。。


男爵府

積分: 5325


27#
發表於 15-12-28 11:41 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-12-28 11:20
但再來就無力水呢.
睇黎你渣開超跑喎~


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 15-12-28 11:28 |只看該作者
MRNT 發表於 15-12-25 10:55
我自己有部 Carrera 4s, 360匹。我都試駕過朋友部 Tesla 2驅平d果部,賣緊60萬果部,我好肯定,Tesla起步, ...
係可能起步會快的,跟著你個部快條街喇,師兄.......................如果上山坡你部4S贏曬.


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 15-12-28 11:20 |只看該作者
但再來就無力水呢.


男爵府

積分: 7367


24#
發表於 15-12-25 10:55 |只看該作者

引用:Quote:20150618bb 發表於 15-12-19 12:21

原帖由 dick9394 於 15-12-23 發表
TESLA 無力?我未試過 ,但睇youtube起步唔輸林寶幾多炸喎
你試個陣點架?
我自己有部 Carrera 4s, 360匹。我都試駕過朋友部 Tesla 2驅平d果部,賣緊60萬果部,我好肯定,Tesla起步,加速快過我部波子。


男爵府

積分: 7367


23#
發表於 15-12-25 10:48 |只看該作者

引用:Quote:MonsterGary 發表於 15-12-22 17:14

原帖由 20150618bb 於 15-12-23 發表
点解又唔講下美國.....................
美國油價每地區每間油站差好遠,我路口間91油賣緊$2.99/加倫,大約HK$5/升。香港油扣除政府稅同油卡公司果份,大約係HK$5.68。貴小小,但香港係98油。
1451011711233.jpg


水晶宮

積分: 56948


22#
發表於 15-12-25 09:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 howmuch 於 15-12-18 發表本

原帖由 werty 於 15-12-20 發表
利潤唔使計咩,剩係計成本
何解沒有包含利潤?
雖然計算上不可能抽出利潤,但並沒有抽走利潤,面價内依然包含利潤。


男爵府

積分: 5325


21#
發表於 15-12-23 12:21 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-12-19 12:21
師兄...部車係無力,你試過無.
TESLA 無力?我未試過 ,但睇youtube起步唔輸林寶幾多炸喎
你試個陣點架?


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 15-12-23 12:12 |只看該作者
MonsterGary 發表於 15-12-22 17:14
去完日本返o黎,果邊入油都要JPY 110 - 120 / L,其實都七蚊左右。
而家油卡都做到減$2/L,減埋油稅其實都 ...
点解又唔講下美國.....................


禁止訪問

積分: 4002


19#
發表於 15-12-22 17:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2322


18#
發表於 15-12-22 17:14 |只看該作者
去完日本返o黎,果邊入油都要JPY 110 - 120 / L,其實都七蚊左右。
而家油卡都做到減$2/L,減埋油稅其實都係同日本差唔多


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 15-12-21 12:20 |只看該作者
city3968 發表於 15-12-19 23:15
冇呀,六、七十萬,點買 ?我只是買車代步 ( 村屋).
我有錢買六、七十萬車,又使乜介意油價 $14 定係 $24.
...
師兄.又唔係甘講喇,民生的一部份,呢樣貴個樣又重貴,明嗎????6.7拾萬的車成街都係只是我唔係......................笑哈哈.


子爵府

積分: 14954


16#
發表於 15-12-20 17:19 |只看該作者

引用:唔可以咁計,原油只佔香港油價成本中既一小

原帖由 MRNT 於 15-12-20 發表
唔可以咁計,原油只佔香港油價成本中既一小部份。當香港賣緊$17.99果陣,扣去油卡公司$2.50折扣(油卡公司多 ...





男爵府

積分: 7367


15#
發表於 15-12-20 16:31 |只看該作者
唔可以咁計,原油只佔香港油價成本中既一小部份。當香港賣緊$17.99果陣,扣去油卡公司$2.50折扣(油卡公司多數俾客$1.50-2.30),再減去政府稅$6.06, 實際油公司當時實收$9.43.

今日當汽油賣緊$14.24, 折扣同政府稅不變,油公司實收緊$5.68。

由原油到油站既汽油,中間牽涉大量提煉及運輸成本,呢d成本同政府稅一樣,並無因為原油價格下降而下降,反而可能隨著工人工資提升而提升。

講個簡單例子,如果大米價格下調三成,其他情況不變,你覺得酒樓會唔會全單七折?


子爵府

積分: 14954


14#
發表於 15-12-20 00:01 |只看該作者

引用:+本帖最後由+howmuch+於+15-12-18+10:54+編

原帖由 howmuch 於 15-12-18 發表
本帖最後由 howmuch 於 15-12-18 10:54 編輯
利潤唔使計咩,剩係計成本




禁止訪問

積分: 4002


13#
發表於 15-12-19 23:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo