爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1084


1#
發表於 15-12-24 10:44 |只看該作者
30歲以後既男人
通常都搵番25歲以上左右既女性
但呢個年紀既女性, 不論好醜
個個都希望自己男人係專業人士, 有車有樓

你地認為30歲以後既男人, 要有幾錢收入先符合到女性對男人最底既要求?

我身邊不少月入2萬左右既都被嫌窮haha
[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]


複式洋房

積分: 141


48#
發表於 16-11-23 11:01 |只看該作者
其實真心愛對方, 又駛乜在乎收入呢 ?


別墅

積分: 999


47#
發表於 16-11-23 03:12 |只看該作者
唔好用錢睇人, 都唔好用錢睇自己.
你咁問得, 祝你搵多d.


伯爵府

積分: 16268


46#
發表於 16-11-22 23:14 |只看該作者
搵到未啦?


複式洋房

積分: 141


45#
發表於 16-11-17 16:28 |只看該作者
its not all about money bro


別墅

積分: 690


44#
發表於 16-11-16 20:39 |只看該作者

回覆樓主:

後補,性格八婆既都唔好要 汁到都喊三聲, 越八婆嘅人越鍾意曬命越鍾意比較, 人一有比較就會出現嫌棄


別墅

積分: 690


43#
發表於 16-11-16 20:34 |只看該作者

回覆樓主:

我同老公 以前拍拖時,佢以前搵萬幾蚊一個月仲欠銀行錢的,當年我好貪玩既人,身邊仲有兩個對像選擇,最後我選擇同一個欠銀行錢既男人一齊,我都有番工的, 陪佢一齊捱, 有時佢唔夠,我有借錢比佢 同煮飯比佢, 現在捱過晒,現在佢搵既錢 以經比到好好既生活我,我現在亦唔洗番工。
你只係末搵到個好既女仔姐,我都明現在女人現實好多,但我相信 仲有好多 好女仔既, 講真,富貴邊個唔識享? 要搵個共患難才是,女人既野 , 拍拖其實大家冇蝕底, 過程可以睇到呢個女人嘅真性, 一個女人一行埋嚟又話買嘢 有問你搵幾錢等等野,性格又串 ,又鐘意講八婆野,又小氣, 畀個建議你呢條女唔要得你立即走得


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


42#
發表於 16-11-14 15:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2924


41#
發表於 16-11-13 10:14 |只看該作者
回覆 geminihk 的帖子

其實公一份婆一份都夠生活,你搵個上進既女朋友吧!佢肯做野就唔使單靠你一份糧。


大宅

積分: 1441


40#
發表於 16-11-10 17:12 |只看該作者
如果你自己都養唔到, 無謂提拍拖.

如果你養得起自己, 又照顧到人. 有咩問題?

唔係個個女姓都嫌棄人, 找個不嫌棄自己既就得.

每個人能力不同, 賺錢能力都不一樣. 有長處, 對方又欣賞你, 咁都無問題.

如果女朋友真心嫌棄自己, 而不是講下笑既, 分手係一個好既選擇, 無謂要對方受委屈, 感情無得勉強.


大宅

積分: 1198


39#
發表於 16-11-7 11:23 |只看該作者
點解要由月入幾多先有資格拍拖?咩邏輯?中意你就中意噶啦,邊會嫌甘多?


大宅

積分: 1960


38#
發表於 16-11-6 13:39 |只看該作者
其實口才了得也大把女仕鍾意,大把唔靚仔但把口得大把女朋友


洋房

積分: 38


37#
發表於 16-11-5 17:52 |只看該作者
樣子的問題
你生到彭于晏咁嘅樣
班女人倒貼都肯啦


複式洋房

積分: 466


36#
發表於 16-11-5 15:48 |只看該作者
yankees111007 發表於 15-12-24 19:01
喱度係爸爸專區,你講拍拖?

技術上係無衝突啦


複式洋房

積分: 262


35#
發表於 16-11-4 22:15 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cherryliu0612 於 16-11-4 22:16 編輯

一個真心愛自己既人,唔會講呢啲。
錢唔係重要,有 只係bouns。
機本上,大家也養得起自己,
除了錢之外,對人有心,肯付出關心 同照顧對方,夾到 ,開心,更加重要。

如果一個女人,只係為左錢,而同你一齊,
呢啲要唔要都罷。
如果想女人生活好過啲,所以搏命工作。
有心已經好好。
其實女人,見到你有上進心,
佢正常嘅話,應欣賞你。
努力係基本要做嘅事,
至於結果係點樣,其實唔應該睇得咁重。


禁止訪問

積分: 295


34#
發表於 16-10-28 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1905


33#
發表於 16-10-27 09:48 |只看該作者
回覆 擇一誓堅守 的帖子

强橫的2m....


別墅

積分: 549


32#
發表於 16-10-26 16:00 |只看該作者
只看重$的女人,算了吧!


禁止訪問

積分: 1846


31#
發表於 16-10-25 23:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27108

2024年龍年勳章 畀面勳章


30#
發表於 16-7-27 09:10 |只看該作者
chris3legs 發表於 16-2-24 12:42
唔係月入幾多, 以係你肯為對方付出幾多才重要!!

贊同。當年我識我c6時,他1.1萬,我高佢三倍。他佢用誠意(個個月出糧入錢比我儲起,我覺得佢好有誠意同信任。)c6過了幾年已經可以擔起頭家,我可以做ftm去照顧家庭。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo