爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1527


1#
發表於 15-12-28 19:06 |只看該作者
如題 中石化經常有減二蚊優惠好似好抵咁




複式洋房

積分: 149


25#
發表於 16-1-8 23:50 |只看該作者

回覆:lglp20131025 的帖子

差不多,基本上佢系做星期六日


大宅

積分: 1527


24#
發表於 16-1-7 22:05 |只看該作者

引用:我入加得快,星期六日減2蚊,行得多過石化

原帖由 arki727 於 16-01-07 發表
我入加得快,星期六日減2蚊,行得多過石化,圍返一樣。一到兩個月可以去小次入油。

...
加得快個個星期六日都會減二蚊既啊?




男爵府

積分: 5325


23#
發表於 16-1-7 16:57 |只看該作者
Vta1379800 發表於 16-1-7 16:51
回覆 dick9394 的帖子

咦!!師兄好似言外有聲喔!!系咪有車放呢?我想換部日本車,eg JAZZ,SIENTA, FR ...
咦! 無呀 只不過 見你部車咁耐 真係換左佢 仲慳錢。


大宅

積分: 2179


22#
發表於 16-1-7 16:51 |只看該作者
回覆 dick9394 的帖子

咦!!師兄好似言外有聲喔!!系咪有車放呢?我想換部日本車,eg JAZZ,SIENTA, FREED之類
1.5就夠啦


複式洋房

積分: 149


21#
發表於 16-1-7 15:41 |只看該作者

回覆:大家會去中石化入油嗎?

我入加得快,星期六日減2蚊,行得多過石化,圍返一樣。一到兩個月可以去小次入油。


男爵府

積分: 5325


20#
發表於 16-1-7 15:29 |只看該作者
回覆 Vta1379800 的帖子

架車 上左年紀,又重 ,自動波係咪得4at ? 前排又聽你講甩皮帶

有無諗住換車呀


大宅

積分: 2179


19#
發表於 16-1-7 14:27 |只看該作者
回覆 loloma 的帖子

Volkswagen Bora 2.0 約14-15年車。自動波。唔谷車,慢慢揸,盡量保持2000轉+/-。
我開車多年,此車也不是我的第一部車,懂得怎樣慳油。車上基本沒有重的無謂東西(除了備胎),但仍然想不到這車大食的原因。
最近唔開冷氣,好D。$600 行倒400+,唔到500km。


男爵府

積分: 5325


18#
發表於 16-1-7 12:16 |只看該作者
loloma 發表於 16-1-7 11:27
肯定有關,仲有既係2000只行到7Km/升梗係大食,我架3500都唔只行到呢個數,有時行多你2成 ...
請問 brake 皮點影響到大食既?裝得唔好行車都輕微拖住隻碟?




男爵府

積分: 5325


17#
發表於 16-1-7 12:15 |只看該作者
Vta1379800 發表於 16-1-7 10:55
回覆 loloma 的帖子

brake皮對大食有關?
唔講型號都講下車款
4wd 呀4at 呀 車重呀 等等都有影響

7km/Litre 圍返2蚊度,貴左d ,我預正正常常2000cc 車 行1.5 +- 0.3

利申 以前部 98年 1800cc 行1蚊


公爵府

積分: 28881


16#
發表於 16-1-7 11:27 |只看該作者
Vta1379800 發表於 16-1-7 10:55
回覆 loloma 的帖子

brake皮對大食有關?
肯定有關,仲有既係2000只行到7Km/升梗係大食,我架3500都唔只行到呢個數,有時行多你2成


大宅

積分: 2179


15#
發表於 16-1-7 10:55 |只看該作者
回覆 loloma 的帖子

brake皮對大食有關?
由於架車過10年,年年驗車,偈油、風格、火嘴都定期換。
2000cc,6-7km/升。算是大食吧。我期望行到10km。不過分吧。
(補充以上的車不是頭像的車)


大宅

積分: 2179


14#
發表於 16-1-7 10:46 |只看該作者
回覆 dick9394 的帖子

確實幾甘。


公爵府

積分: 28881


13#
發表於 16-1-7 10:29 |只看該作者
Vta1379800 發表於 16-1-5 16:38
一直都系入中石化,每次平$2.1 至$ 2.5。

但架車好似好大食,唔知入其他油會唔會慳D? 有D想試下入其他D ...
除咗架車本身大食,你有無定期換brake皮風隔,仲有本身手車都會有某些原因令架車大食


男爵府

積分: 5325


12#
發表於 16-1-7 08:41 |只看該作者
回覆 Vta1379800 的帖子

你頭象部車食量唔細喎


子爵府

積分: 10009


11#
發表於 16-1-7 00:11 |只看該作者

引用:星期六日一定中石化, 平$2.5esso 巳經好耐

原帖由 bbqyou 於 16-01-06 發表
星期六日一定中石化,
平$2.5
esso每星期一式二都仲有減2蚊,不過中石化吸引D, 起碼減多D,行一缸里數又差不多。


大宅

積分: 1037


10#
發表於 16-1-6 17:11 |只看該作者
星期六日一定中石化,
平$2.5

esso 巳經好耐無discount, 唔知搞乜春


大宅

積分: 2179


9#
發表於 16-1-5 16:38 |只看該作者
一直都系入中石化,每次平$2.1 至$ 2.5。

但架車好似好大食,唔知入其他油會唔會慳D? 有D想試下入其他D油。


男爵府

積分: 7492

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 16-1-4 21:11 |只看該作者

回覆:大家會去中石化入油嗎?

唔覺啲油有咩分別,我只見到esso個個星期減2蚊就排曬長龍,反而其他都無排得咁誇




大宅

積分: 1527


7#
發表於 16-1-4 17:51 |只看該作者

回覆:大家會去中石化入油嗎?

的人話佢的油唔係咁好,大家覺得有分別嗎 對架車




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo