爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7101


1#
發表於 15-12-29 19:47 |只看該作者
如題, thx 各位baba


子爵府

積分: 14954


7#
發表於 15-12-31 12:34 |只看該作者

引用:我睇佢網頁有成百個位,諗住都ok,不過聽你

原帖由 beahappylady 於 15-12-30 發表
我睇佢網頁有成百個位,諗住都ok,不過聽你地咁講,真係5 好揸車去。
另外,去到多人嗎?要排好耐隊嗎?
上fb睇下留言




男爵府

積分: 7101


6#
發表於 15-12-30 22:50 |只看該作者

回覆:想去東華嘉年華,啟德可以泊邊呀

我睇佢網頁有成百個位,諗住都ok,不過聽你地咁講,真係5 好揸車去。
另外,去到多人嗎?要排好耐隊嗎?


大宅

積分: 2775

牛年勳章


5#
發表於 15-12-30 21:22 |只看該作者

回覆:想去東華嘉年華,啟德可以泊邊呀

我25號4點去無位,泊街邊,全家人行番入去半粒鐘,重要俾人抄牌,睇番時間4點22分抄,吹脹



禁止訪問

積分: 334


4#
發表於 15-12-29 22:34 |只看該作者

回覆:想去東華嘉年華,啟德可以泊邊呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4931


3#
發表於 15-12-29 22:04 |只看該作者
自己去佢地個 fb 睇 ,幾多人講揸車去俾警察趕走 !
自己第二日去,去到一肚气走 !
真係唔值得去! 嗰日夜晚六時左右,電動車已截龍,
早d排嘅就排兩粒鐘。。。。總之就唔值!


子爵府

積分: 14954


2#
發表於 15-12-29 20:44 |只看該作者

引用:如題,+thx+各位baba

原帖由 beahappylady 於 15-12-29 發表
如題, thx 各位baba
網頁話碼頭,不過好少位




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo