親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   22


珍珠宮

積分: 40902


1#
發表於 16-1-4 13:53 |只看該作者
同老公想去北投溫泉酒店住一晚, 睇過有春天, 倆人, 天玥, 千幾一晚, 大家覺得邊間好?睇過2千幾就out budget


別墅

積分: 755


86#
發表於 16-4-3 19:36 |只看該作者

引用:回覆 sherryyeung 的帖子剛住完,好ok ar

原帖由 amisng 於 16-03-31 發表
回覆 sherryyeung 的帖子

剛住完,好ok ar
我9/4同老公3日2夜住北投老爺,希望舒適!


大宅

積分: 3913


85#
發表於 16-4-2 17:18 |只看該作者
之前住過春天,同小朋友真的可以考慮,穿泳衣可以一家大細在室外浸溫泉,仲有一個水溫無咁高的㵙水池。

另外,捷運附近有不少細的溫泉旅館,唔知有沒有JM住過 北投水紗蓮溫泉酒店?


大宅

積分: 1363


84#
發表於 16-3-31 20:13 |只看該作者
回覆 sherryyeung 的帖子

剛住完,好ok ar


男爵府

積分: 9949

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 16-3-31 14:14 |只看該作者
有無JM住過 臺北北投老爺酒店(Hotel Royal Beitou)?
兩公婆去, 過生日 ......
想好一點
不是每段愛情都會有美好的結果;
但一段關係如果缺少了愛與包容;
就注定會失敗。

「人生若只如初見,何事秋風悲畫扇?」納蘭性德《木蘭花令 · 擬古決絕詞》


男爵府

積分: 6127


82#
發表於 16-3-9 23:23 |只看該作者

引用:Quote:Koala_Chu 發表於 16-1-12 18:12 我

原帖由 MONKICHI88 於 16-03-07 發表
可給我包車資料嗎, 我要機場接送..
can u pm me


男爵府

積分: 7824


81#
發表於 16-3-7 17:46 |只看該作者
Koala_Chu 發表於 16-3-7 17:19
春天個大眾池幾好玩,可以著泳衣,考慮吓
謝你


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


80#
發表於 16-3-7 17:19 |只看該作者

引用:Quote:Koala_Chu 發表於 16-3-7 16:43 近捷

原帖由 MONKICHI88 於 16-03-07 發表
謝謝你先,,我搵大眾池比佢地, 可以著泳衣周圍走..唔駛焗限在房..
春天個大眾池幾好玩,可以著泳衣,考慮吓


男爵府

積分: 7824


79#
發表於 16-3-7 17:17 |只看該作者
Koala_Chu 發表於 16-3-7 16:43
近捷運就有天玥,但房間內係浴缸,感覺唔似浸温泉

春天,倆人,加賀屋房內都有温泉...春天有 shuttle bus ...
謝謝你先,,我搵大眾池比佢地, 可以著泳衣周圍走..唔駛焗限在房..


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


78#
發表於 16-3-7 16:43 |只看該作者

引用:Quote:Koala_Chu 發表於 16-3-7 16:23 chec

原帖由 MONKICHI88 於 16-03-07 發表
謝你啊,

請問, 知那間近捷運,,,抵浸既獨立溫泉嗎...有兩個小朋友..
近捷運就有天玥,但房間內係浴缸,感覺唔似浸温泉

春天,倆人,加賀屋房內都有温泉...春天有 shuttle bus 去捷運,其餘兩間不清楚

其實我見好多人住山上酒店,都會行落去捷運站,不過有小朋友,當然搭車舒服d


男爵府

積分: 7824


77#
發表於 16-3-7 16:27 |只看該作者
Koala_Chu 發表於 16-3-7 16:23
check pm pls
謝你啊,

請問, 知那間近捷運,,,抵浸既獨立溫泉嗎...有兩個小朋友..


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


76#
發表於 16-3-7 16:23 |只看該作者

引用:Quote:Koala_Chu 發表於 16-1-12 18:12 我

原帖由 MONKICHI88 於 16-03-07 發表
可給我包車資料嗎, 我要機場接送..
check pm pls


男爵府

積分: 7824


75#
發表於 16-3-7 16:11 |只看該作者
Koala_Chu 發表於 16-1-12 18:12
我係2大2小細車,包車 NT$900

可給我包車資料嗎, 我要機場接送..


男爵府

積分: 7436


74#
發表於 16-2-19 18:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggkiki 於 16-02-17 發表流

原帖由 Fishma007 於 16-02-19 發表
i是否𠉴人旅店。
經官網訂?
連早餐?
天玥


男爵府

積分: 6127


73#
發表於 16-2-19 16:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kaka80 於 16-02-17 發表同清

原帖由 maggkiki 於 16-02-17 發表
流水出來時有些泥沙,佢有說明話係礦物質,我當佢係真
i是否𠉴人旅店。
經官網訂?
連早餐?
啱唔啱小朋友


男爵府

積分: 7436


72#
發表於 16-2-17 16:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggkiki 於 16-02-17 發表佢

原帖由 kaka80 於 16-02-17 發表
同清水有冇吾同呀?
流水出來時有些泥沙,佢有說明話係礦物質,我當佢係真


珍珠宮

積分: 40902


71#
發表於 16-2-17 15:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kaka80 於 16-02-17 發表水質

原帖由 maggkiki 於 16-02-17 發表
佢報稱流出是白硫磺,但我唔識分
同清水有冇吾同呀?


男爵府

積分: 7436


70#
發表於 16-2-17 15:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggkiki 於 16-02-17 發表房

原帖由 kaka80 於 16-02-17 發表
水質真是温泉水嗎?
佢報稱流出是白硫磺,但我唔識分


男爵府

積分: 7436


69#
發表於 16-2-17 14:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggkiki 於 16-02-17 發表經

原帖由 kaka80 於 16-02-17 發表
你呢間是大房來, 好正呀
因為我三人入住,所以訂間大房


珍珠宮

積分: 40902


68#
發表於 16-2-17 14:05 |只看該作者

引用:房內私人溫泉

原帖由 maggkiki 於 16-02-17 發表
房內私人溫泉
水質真是温泉水嗎?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo