爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 452


1#
發表於 16-1-7 21:28 |只看該作者
我歐洲車牌揸左兩年幾車左呔
其間去過歐洲其他國家都係揸車去,泰國右呔都試過無問題
但就聽到好多人話香港揸車好有難度
過半年番香港三個禮拜,帶埋BB諗住租架車揸方便D.
試唔試得過?


複式洋房

積分: 272

醒目開學勳章


23#
發表於 16-1-14 15:28 |只看該作者
ko2612 發表於 16-1-7 21:28
我歐洲車牌揸左兩年幾車左呔
其間去過歐洲其他國家都係揸車去,泰國右呔都試過無問題
但就聽到好多人話香港 ...
我在澳洲揸過,在國內揸過,發覺主要是澳洲路寬車少,你會沒有壓力,揸斜一些都沒有問題,生活節奏慢,你也不會驚這個燈位唔過,下次都過不了
但其實香港已經好好揸,當然比十幾二十年前差了,始終,見識過國內的司機多了,不經不覺似多左,但始終未出現至3條線,5部車並排等放馬仔的格局

但人的心情唔靚下,揸車的態度也會差,好些上星期日係將軍澳,我小路紅綠燈出左轉,我過了停車線,見有白車打燈在主路,我停下來讓她過,佢過了就轉紅燈,我俾後面響我閃我幾利害.

又一次,坑口回轉位,兩架白車,一架去醫院,一架去接人,那位置又同一時間修路,得返一條,我見到倒後鏡來這兩架白車,咪轉了慢線,修路那一條,打算讓白車先過,我後面2架一樣咁做,但其他的理你都有病,你有你轉,你讓,我有我利用你們的禮讓行先.

所以一樣米養百樣人,唔係難,而係你自己管好自己點駕駛就可以.保管好自己,唔急唔怒,係香港駕車就一定沒有問題.


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 16-1-14 12:01 |只看該作者
ko2612 發表於 16-1-8 00:19
插位呢家野我都驚驚地
我係外國手車唔錯,但如果D司機係香港咁樣左穿右插我諗可能搭的士會安全D ...
一小部份自以為車神先會甘做,相信好多師兄都唔會甘做.


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 16-1-14 11:59 |只看該作者
hihihappy 發表於 16-1-7 21:49
會一路揸一路爆粗成日比紅van taxi插位
好多私家車車主以為自己係車神,咪又唔打燈.............................


民房

積分: 30


20#
發表於 16-1-14 11:38 |只看該作者
坐的士其實仲好! 不過可以考慮埋UBER! 如果去SHOPPING 可以CALL VAN, 有貨先可以!

叫車其實應該點都平過你租車, 油錢, 泊車錢!


大宅

積分: 2308


19#
發表於 16-1-13 17:17 |只看該作者
SO FAR我揸左4-5年, 又唔可以話好難, 不過遇突發野反應要快, 同時要對危機有足夠的準備, 行大街小街, 腳要隨時1秒內BRAKE停架車, 因為行人同不守法的司機, 無時無刻有可能出現. 最重要一点, 不要跟車太貼, 那怕前面比其他車攝入黎


大宅

積分: 2162


18#
發表於 16-1-13 15:22 |只看該作者

回覆:ko2612 的帖子

就算手車得, 搵泊車位先難! 尤其是景點區的泊車位, 有錢都要排隊!


禁止訪問

積分: 1142


17#
發表於 16-1-13 01:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 452


16#
發表於 16-1-13 00:14 |只看該作者

回覆:香港揸車真係咁難?

呢幾樣野都無問題既對我黎講
只係覺得好多時啲人都唔禮讓
撞花左人地架車仲可以惡過人,網上睇到好多呢啲片,因為我地唔係住係香港,所以完全唔知發生意外個陣會點做
當然我唔想呢啲唔開心既事發生,所以我都係搭的士算數,唔會租車




民房

積分: 30


15#
發表於 16-1-12 23:36 |只看該作者
1. 識唔識倒後泊L位?每邊少於2呎
2. 識唔識泊S位?前後共少於5呎
3. 塞車時同前車距離少於3呎

上面任何一題否定的話都唔建議你喺香港渣車!


CARSEAT法例無規定!但你命就自己嘅!自己諗啦!

P.S. 大吉利是發生意外,無論邊個錯都報警入廠!有咁長假拎咁長假! 有車手奬拎! :p


禁止訪問

積分: 3571


14#
發表於 16-1-10 14:19 |只看該作者

回覆:ko2612 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5831


13#
發表於 16-1-10 10:19 |只看該作者
我唔覺得係香港抯車難,只係受苦多啲姐!建議你返黎搭吓公共巴士、小巴、的士先,睇吓司機大佬點抯法,再搵教車師傅補補鐘,之後再決定租車一事啦!


複式洋房

積分: 452


12#
發表於 16-1-8 17:21 |只看該作者

回覆:香港揸車真係咁難?

我夠禮讓但香港啲人唔係
我問左老公佢都叫我唔好係香港揸

仲有 香港係咪都要baby car seat ga?




侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 16-1-8 17:05 |只看該作者
難就唔難, 睇你忍唔忍讓啦. 不過搵位泊車就真係最麻煩既.


大宅

積分: 1037


10#
發表於 16-1-8 14:17 |只看該作者
有幾難 ?
工多藝術姐,
香港個個都係咁楂架啦......


大宅

積分: 1844


9#
發表於 16-1-8 12:20 |只看該作者
ko2612 發表於 16-1-8 02:38
咁算啦 都係的士算啦
我撞花車無問題不過驚整親個b

Call Uber


大宅

積分: 1960


8#
發表於 16-1-8 10:14 |只看該作者

引用:咁算啦+都係的士算啦我撞花車無問題不過驚

原帖由 ko2612 於 16-01-08 發表
咁算啦 都係的士算啦
我撞花車無問題不過驚整親個b
如你夠禮讓糸ok, 我揸返三年半so far ok, except 一次燈位前比後面benz 輕微撞花車尾, hk坐的士仲危險




水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 16-1-8 03:08 |只看該作者

回覆:ko2612 的帖子

香港泊車貴又難有位,你又唔熟路,call 的士方便D。


複式洋房

積分: 452


6#
發表於 16-1-8 02:38 |只看該作者

回覆:babygingerbread 的帖子

咁算啦 都係的士算啦
我撞花車無問題不過驚整親個b




大宅

積分: 4977

畀面勳章


5#
發表於 16-1-8 01:00 |只看該作者

引用:我歐洲車牌揸左兩年幾車左呔其間去過歐洲其

原帖由 ko2612 於 16-01-07 發表
我歐洲車牌揸左兩年幾車左呔
其間去過歐洲其他國家都係揸車去,泰國右呔都試過無問題
但就聽到好多人話香港 ...
香港d人好亂黎!cut線唔打燈。roundabout 唔打燈,右邊有車黎緊照隊個頭出去。我打曬燈好耐要岀係唔會有人讓比我出。香港道路規劃差,路牌唔清釋。我本人揸開英國,英國好好多。勸你搭的士好過




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo