網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1792


1#
發表於 16-1-9 11:24 |只看該作者
我想買些賀年糖果和零食,仲有PRINTTER墨盒。我平時用開個間4PX和順豐都不能送食物。請大家推介下邊間集運可以送食物,多謝各位!


貴小小無所謂,最緊要間集運服務好。我系將軍澳住宅區架!



翡翠宮

積分: 86423


36#
發表於 16-1-11 16:12 |只看該作者
elaine200311 發表於 16-1-11 15:48
所以我又买左墨盒同劲多食物嘛

無錯,反正都要畀25住宅費,一於加碼買多啲先打包啦。
我送開工業區,多數嘢係公司、同事買,我負責採購,自己搭單又買啲。


大宅

積分: 1792


35#
發表於 16-1-11 16:04 |只看該作者
^曾小姐^ 發表於 16-1-11 15:55
我以前用係會送到門口


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 16-1-11 15:55 |只看該作者
elaine200311 發表於 16-1-11 15:49
希望会送货上 楼拉。我有电梯架。
我以前用係會送到門口


大宅

積分: 1792


33#
發表於 16-1-11 15:49 |只看該作者
^曾小姐^ 發表於 16-1-11 15:38
送貨上門咁就梗係買多多先啦
希望会送货上 楼拉。我有电梯架。


大宅

積分: 1792


32#
發表於 16-1-11 15:48 |只看該作者
^曾小姐^ 發表於 16-1-11 15:38
送貨上門咁就梗係買多多先啦
所以我又买左墨盒同劲多食物嘛


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 16-1-11 15:38 |只看該作者
elaine200311 發表於 16-1-11 15:37
5紧要,我都系用送货上门架拉
送貨上門咁就梗係買多多先啦


大宅

積分: 1792


30#
發表於 16-1-11 15:37 |只看該作者
^曾小姐^ 發表於 16-1-11 15:35
咦,你講一講我再睇下,原來12月尾最消晒其他樓主唔好意思
5紧要,我都系用送货上门架拉


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 16-1-11 15:36 |只看該作者
咁即係我都唔駛搵立信淘食物了


大宅

積分: 1792


28#
發表於 16-1-11 15:36 |只看該作者
lyh80115 發表於 16-1-11 15:34
睇返原來得返荔枝角1個自取點……

系啊,得一个自取点。。我第一次用立信,5知好吾好,希望顺利拉!


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 16-1-11 15:35 |只看該作者
lyh80115 發表於 16-1-11 15:34
睇返原來得返荔枝角1個自取點……
咦,你講一講我再睇下,原來12月尾最消晒其他樓主唔好意思


翡翠宮

積分: 86423


26#
發表於 16-1-11 15:34 |只看該作者

回覆樓主:

睇返原來得返荔枝角1個自取點……


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 16-1-11 15:34 |只看該作者
elaine200311 發表於 16-1-11 15:30
住宅25吾系上门先收港币吗?
自取点系荔枝角,我住将军澳,有点远。
请问你系咪都用立信?他们会送 ...
上門要收住宅費,係送上樓但要先俾,係俾人仔你可以選擇自取,最近將軍澳有觀塘
[p=24, null, left]五.官塘A自取

[p=24, null, left] 地址 : 九龍官塘成業街19-21號成業工業大廈G/F 5號28室 電話:34210206 葉生

[p=24, null, left] 營業時間:星期一至五 13:00-16:00 17:00-20:00

[p=24, null, left] 星期六 13:00-18:00(周日及公眾假期休息)免費存倉3天,過期5元/天

[p=24, null, left]六. 官塘B自取

[p=24, null, left] 地址:九龍觀觀塘道396號毅力工業中心 G/F E1號鋪 查詢專線:(852) 98084664 梁生95341498 梁太

[p=24, null, left] 免費存倉3天,過期5元/天

[p=24, null, left] 營業時間: 星期一至六 12:00PM - 19:00 星期日及公眾假期休息



大宅

積分: 1792


24#
發表於 16-1-11 15:33 |只看該作者
edithmaya 發表於 16-1-11 15:30
回覆 elaine200311 的帖子

睇返佢地的網頁, 依我理解係..佢無計錯喎! 首重20 + 續重6(唔夠1KG亦會當1KG計 ...
明白拉,甘系咪20KG以上免费首重啊???例如:我的货物系27KG,甘系咪用27*6 + 25=187蚊 ,甘样计算,对吗??


大宅

積分: 1792


23#
發表於 16-1-11 15:30 |只看該作者
lyh80115 發表於 16-1-11 15:22
首重20+續重6+住宅25=51,係咁計……有無自取點啱洗?唔洗畀25元住宅費,首重又平啲。
...
住宅25吾系上门先收港币吗?
自取点系荔枝角,我住将军澳,有点远。
请问你系咪都用立信?他们会送货上门吗?送上楼吗?我屋企有电梯和货LIP架

我问左客服,都没有回复我啊。


大宅

積分: 3989


22#
發表於 16-1-11 15:30 |只看該作者
回覆 elaine200311 的帖子

睇返佢地的網頁, 依我理解係..佢無計錯喎! 首重20 + 續重6(唔夠1KG亦會當1KG計)再加住宅附加費25, 26+25=51。













大宅

積分: 1792


21#
發表於 16-1-11 15:29 |只看該作者
lyh80115 發表於 16-1-11 15:22
首重20+續重6+住宅25=51,係咁計……有無自取點啱洗?唔洗畀25元住宅費,首重又平啲。
...
住宅25吾系上门先收港币吗?
自取点系荔枝角,我住将军澳,有点远。
请问你系咪都用立信?他们会送货上门吗?送上楼吗?我屋企有电梯和货LIP架

我问左客服,都没有回复我啊。


翡翠宮

積分: 86423


20#
發表於 16-1-11 15:22 |只看該作者
elaine200311 發表於 16-1-11 14:58
1.4KG要收51运费,合理?正常???

首重20+續重6+住宅25=51,係咁計……有無自取點啱洗?唔洗畀25元住宅費,首重又平啲。


大宅

積分: 1792


19#
發表於 16-1-11 14:58 |只看該作者
1.4KG要收51运费,合理?正常???


大宅

積分: 1792


18#
發表於 16-1-11 14:57 |只看該作者
lyh80115 發表於 16-1-9 16:29
https://lixinjiyuen.taobao.com/
官集系統睇到晒客戶買咗啲乜;私集唔知,一般要求注明每件貨品名稱,驚有 ...




今日有两张订单到左立信深圳仓库拉。我在立信网站按左“申请打包” ,见到个系统出左我两张订单系1.4KG,


然后我选择左

香港非工商區派送(住宅)

要收我人仔51运费。51点计出来,20一KG,6元/续重,点解要收我

人民币51

甘贵?



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo