跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


1#
發表於 08-9-9 09:08 |只看該作者
我嚟緊會係pwh生細b, 請問有冇人知而家威爾斯食緊咩奶粉呀?
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 08-9-20 08:07 |只看該作者
代友售/交換:

a)S26(1號仔)惠氏
400g - 3罐

b)美素力1號
400g - 2罐

c)能恩1號
400g - 3罐

交收地點:火車站沿線;樂富/九龍塘/太子地鐵站
以上奶粉可交換A+1; A+2...
到期日全部在09年8月或之後...

有意請pm我,謝謝


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


10#
發表於 08-9-14 14:44 |只看該作者
10 月應該都係s26 因為6號個日先轉奶粉
佢地話3個月轉一次


洋房

積分: 354


9#
發表於 08-9-12 19:42 |只看該作者
Yeah! My baby also drink S26.
我bb係10 Sept 出院!

原文章由 mandy_117 於 08-9-12 13:37 發表
仲有食緊s26~
我bb琴日先出院....
兩隻奶粉都有!!!!

[ 本文章最後由 bb0809 於 08-9-14 19:12 編輯 ]


男爵府

積分: 6269


8#
發表於 08-9-12 19:31 |只看該作者
有冇人知10月食咩奶粉?我個朋友10月生~


複式洋房

積分: 107


7#
發表於 08-9-12 13:37 |只看該作者
仲有食緊s26~
我bb琴日先出院....
兩隻奶粉都有!!!!


別墅

積分: 735


6#
發表於 08-9-11 17:10 |只看該作者
原文章由 mamatinetine 於 08-9-9 14:59 發表


香港版定日本版呀 ? thanks



傻豬, 日本版點會呢 ! 貴好多架 !


別墅

積分: 572


5#
發表於 08-9-9 20:40 |只看該作者
香港版雪印思敏兒


大宅

積分: 4409


4#
發表於 08-9-9 15:36 |只看該作者
原文章由 mamatinetine 於 08-9-9 14:59 發表


香港版定日本版呀 ? thanks

依一層就唔知,,
不過個奶樽係全中文..


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


3#
發表於 08-9-9 14:59 |只看該作者
原文章由 kalailai 於 08-9-9 14:21 發表

雪印..


香港版定日本版呀 ? thanks
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 4409


2#
發表於 08-9-9 14:21 |只看該作者
原文章由 mamatinetine 於 08-9-9 09:08 發表
我嚟緊會係pwh生細b, 請問有冇人知而家威爾斯食緊咩奶粉呀?

雪印..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo