爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 534


1#
發表於 16-1-26 11:04 |只看該作者
開放式單位, 依家想整個透明屏風分一分開廳同房邊度有得整屏風, 或者買到膠明膠板
得魚街或新填地街比較方便?
約2米X2.5米咩價錢


別墅

積分: 534


7#
發表於 16-1-27 14:54 |只看該作者

回覆:透明膠板造屏風

深水埗問價,6呎x8呎,10mm厚,約1200蚊
另想問有冇就咁做木地台,而唔裝修?


男爵府

積分: 5325


6#
發表於 16-1-26 13:14 |只看該作者
本帖最後由 dick9394 於 16-1-26 13:15 編輯
man6112 發表於 16-1-26 12:12
睇左大信個網,唔覺有價錢,但好似幾貴
可以唔使一塊完整都得,會有機會平d4嘛?

打去問 會報價~ 膠板易花,做間隔要有返咁上下厚,唔係一撞就爆好危


禁止訪問

積分: 4002


5#
發表於 16-1-26 13:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 534


4#
發表於 16-1-26 12:12 |只看該作者

回覆:透明膠板造屏風

睇左大信個網,唔覺有價錢,但好似幾貴
可以唔使一塊完整都得,會有機會平d4嘛?


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 16-1-26 12:02 |只看該作者
man6112 發表於 16-1-26 11:04
開放式單位, 依家想整個透明屏風分一分開廳同房邊度有得整屏風, 或者買到膠明膠板
得魚街或新填地街比較方 ...
是否一張過,現貨應該無你的呎吋.


男爵府

積分: 5325


2#
發表於 16-1-26 11:49 |只看該作者
魚街唔洗諗。

你可以打去大信問下價,唔方平得去邊。

玻璃就平好多

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo