爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 202


1#
發表於 16-2-4 08:45 |只看該作者
有冇人揸緊stepwgn?用開邊隻偈油?
有冇人大昌用緊邊種?




複式洋房

積分: 239


10#
發表於 16-2-7 16:41 |只看該作者

回覆:Robinhood 的帖子

我是RG1, 用開Mobil金裝1號 0W-40,相比Mobil銀裝1號5W-40, 金裝是靜一點,但油耗沒明顯分別,個人喜歡Mobil金裝1號,是全合成機油。



點評

HOSOH    發表於 16-2-11 12:37


複式洋房

積分: 208


9#
發表於 16-2-7 13:54 |只看該作者

回覆:stepwgn 2.0(12年 rk 1)偈油

我用德國l字頭全合成機油,部車會爽d和靜


複式洋房

積分: 202


8#
發表於 16-2-6 19:29 |只看該作者

引用:我揸緊08stepwgn,用緊貝殼成日廣告個隻,但

原帖由 SIRIABABY 於 16-02-04 發表
我揸緊08stepwgn,用緊貝殼成日廣告個隻,但好奇想問吓你架車食5食揭油我個車房師父話此款車好大食揭油,是 ...
你部08是水定行?行左多少?我部12車,平日我都冇check佢偈油狀況,因為仲係保養期,依家剛完左大昌的保養,黎緊唔再返大昌,因為實在太貴。所以問問大家有冇用開邊隻偈油正!我架stepwgn公路行6.0L/100km,overall行8.7L/100km.我就80%highway,20%燈位。可能因為行7速,所以多highway會so好多





複式洋房

積分: 202


7#
發表於 16-2-6 19:21 |只看該作者

回覆:BoA. 的帖子

Thx BoA!




大宅

積分: 3606


6#
發表於 16-2-5 23:59 |只看該作者
Robinhood 發表於 16-2-4 08:45
有冇人揸緊stepwgn?用開邊隻偈油?
有冇人大昌用緊邊種?


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 16-2-5 13:13 |只看該作者
SIRIABABY 發表於 16-2-4 23:00
我揸緊08stepwgn,用緊貝殼成日廣告個隻,但好奇想問吓你架車食5食揭油我個車房師父話此款車好大食揭油,是 ...
你部車可能燒機油,要修理喇,正常唔會.


伯爵府

積分: 18977

2018復活節勳章


4#
發表於 16-2-4 23:00 |只看該作者
我揸緊08stepwgn,用緊貝殼成日廣告個隻,但好奇想問吓你架車食5食揭油我個車房師父話此款車好大食揭油,是否真的?


複式洋房

積分: 202


3#
發表於 16-2-4 19:28 |只看該作者

引用:你呢隻用5-40什麼牌子都得,只分全合成,半合

原帖由 20150618bb 於 16-02-04 發表
你呢隻用5-40什麼牌子都得,只分全合成,半合成,不過我會用全合成.





珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 16-2-4 12:16 |只看該作者
你呢隻用5-40什麼牌子都得,只分全合成,半合成,不過我會用全合成.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo