潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2935


1#
發表於 16-2-4 15:23 |只看該作者
有冇JM 近排去過? 易買嗎? 幾錢? 想3月去, 唔知買唔買到呢


侯爵府

積分: 21976


26#
發表於 16-2-17 03:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanyanli1234+於+16-02-17+發

原帖由 gzilla 於 16-02-17 發表
H應該有張正單俾你自己keep, 另一張tax refund form就寄返tax refund office
就係冇lor得一張,佢連埋份tax form放入信封....咁點算!?




伯爵府

積分: 16674


25#
發表於 16-2-17 01:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gzilla+於+16-02-16+發表你個

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-17 發表
想問呢⋯⋯do完barcode,係咪要tax form連埋張正本單據入信箱寄?咁我自己咪冇哂單據lor? 只可自己影相留底 ...
H應該有張正單俾你自己keep, 另一張tax refund form就寄返tax refund office




侯爵府

積分: 21976


24#
發表於 16-2-17 00:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanyanli1234+於+16-02-16+發

原帖由 gzilla 於 16-02-16 發表
你個係GP36?個盒係超大,但上機應該冇問題

我記得喺Paris cdg 攪退稅落card可以scan barcode, 唔駛check ...
想問呢⋯⋯do完barcode,係咪要tax form連埋張正本單據入信箱寄?咁我自己咪冇哂單據lor? 只可自己影相留底架咋?
咁如果我返到香港發現件貨有問題,我得photo單,專門店會理我嗎?請教🙏🏻🙏🏻





伯爵府

積分: 16674


23#
發表於 16-2-16 11:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gzilla+於+16-02-05+發表FSH

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-16 發表
Hi gzilla...你講得岩Milan Venice百無
我過到來paris都預唔到lindy啊,可能我冇一早去排隊
...
你個係GP36?個盒係超大,但上機應該冇問題

我記得喺Paris cdg 攪退稅落card可以scan barcode, 唔駛check 貨,不過安全計你都係遇早少少去做咗tax refund先check-in 寄行李



點評

yanyanli1234    發表於 16-2-16 13:58


伯爵府

積分: 16674


22#
發表於 16-2-16 11:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gzilla+於+16-02-05+發表FSH

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-16 發表
Hi gzilla...你講得岩Milan Venice百無
我過到來paris都預唔到lindy啊,可能我冇一早去排隊
...
我諗你係咪冇日日去H朝聖?有恒心嘅喺paris H買Lindy 應該唔難...

不過買到啱心水GP都開心,GP都好好用,congrats



點評

yanyanli1234    發表於 16-2-16 13:58


侯爵府

積分: 21976


21#
發表於 16-2-16 02:24 |只看該作者

引用:FSH間舖未開門就喺出面排,其餘時間入到bag

原帖由 gzilla 於 16-02-05 發表
FSH間舖未開門就喺出面排,其餘時間入到bag section通常都一樣要排等SA serve, 只係睇吓排十幾分鐘定係一兩 ...
Hi gzilla...你講得岩Milan Venice百無
我過到來paris都預唔到lindy啊,可能我冇一早去排隊
但買左個Gp,請問呢,佢個盒咁大可以原袋拎上機嗎?另外,我仲買左鞋,鞋可以寄倉嗎?海關會不會check呀?
我第一次歐遊
咩都唔識!




男爵府

積分: 6381


20#
發表於 16-2-15 13:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yanyanli1234 於 16-02-04 發

原帖由 gzilla 於 16-02-04 發表
如果你size 26&30都ok又冇specific色嘅,我唔覺得Lindy難買;如你只想要26就難少少,因為歐洲H shop比較少 ...
if so how can resellers buy so many bags in one trip!?? always wonderingg.....


大宅

積分: 2935


19#
發表於 16-2-15 11:16 |只看該作者
gzilla 發表於 16-2-5 19:54
FSH間舖未開門就喺出面排,其餘時間入到bag section通常都一樣要排等SA serve, 只係睇吓排十幾分鐘定係一兩 ...
Oh 好~唔該哂你
咁似乎未必買得成


大宅

積分: 2801


18#
發表於 16-2-7 10:49 |只看該作者
HALZAN 係咪有幾個SIZE? 定 ONLY 31 ? 重唔重 ? 因為覺得HERBAG非常重 .


伯爵府

積分: 16674


17#
發表於 16-2-5 19:54 |只看該作者

回覆:法國買Halzan

FSH間舖未開門就喺出面排,其餘時間入到bag section通常都一樣要排等SA serve, 只係睇吓排十幾分鐘定係一兩個鐘(睇你係咪大時大節去)




大宅

積分: 2801


16#
發表於 16-2-5 14:06 |只看該作者
HALZAN 你咪有幾個SIZE? 定 ONLY 31 ? THX


大宅

積分: 2935


15#
發表於 16-2-5 10:44 |只看該作者
咁Halzan 洗唔洗排

無諗過要排隊


侯爵府

積分: 21976


14#
發表於 16-2-5 10:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scorpioc+於+16-02-05+發表感

原帖由 nms 於 16-02-05 發表
總店一早已有十零個排
Wowcan share pic...thx!
希望好似你咁lucky啦!
一早去排既意思係要晨早7、8點到嗎?




伯爵府

積分: 18956


13#
發表於 16-2-5 10:27 |只看該作者

引用:Quote:gzilla 發表於 16-2-4 18:17 €3750

原帖由 scorpioc 於 16-02-05 發表
感謝感謝!!
幾年無去過Paris, 而家D H要排隊入? 唔係卦....
總店一早已有十零個排


伯爵府

積分: 18956


12#
發表於 16-2-5 10:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 gzilla 於 16-02-04 發表如果

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-04 發表
謝謝你啊
同埋係咪多數要一早去排隊等開門先機會大d架??
另外,我仲會去milan同Venice, 有冇jm ...
一早去排總店! 我上年12月去,一早去排,排第3,買到 lindy 26, 無spending 。眼見排我前面嗰個買左個kelly 28。

點評

yanyanli1234    發表於 16-2-5 10:33


大宅

積分: 2935


11#
發表於 16-2-5 10:22 |只看該作者
gzilla 發表於 16-2-4 18:17
€3750

官網成日有得賣,如你去FSH應該易買得到
感謝感謝!!
幾年無去過Paris, 而家D H要排隊入? 唔係卦....


伯爵府

積分: 16674


10#
發表於 16-2-4 23:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gzilla+於+16-02-04+發表如果

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-04 發表
謝謝你啊
同埋係咪多數要一早去排隊等開門先機會大d架??
另外,我仲會去milan同Venice, 有冇jm ...
意大利機會低,法國易撞到袋



點評

yanyanli1234    發表於 16-2-5 09:16


公爵府

積分: 25915


9#
發表於 16-2-4 22:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gzilla+於+16-02-04+發表如果

原帖由 yanyanli1234 於 16-02-04 發表
謝謝你啊
同埋係咪多數要一早去排隊等開門先機會大d架??
另外,我仲會去milan同Venice, 有冇jm ...
Milan and Venice very difficult



點評

yanyanli1234    發表於 16-2-5 09:17


侯爵府

積分: 21976


8#
發表於 16-2-4 22:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanyanli1234+於+16-02-04+發

原帖由 gzilla 於 16-02-04 發表
如果你size 26&30都ok又冇specific色嘅,我唔覺得Lindy難買;如你只想要26就難少少,因為歐洲H shop比較少 ...
謝謝你啊
同埋係咪多數要一早去排隊等開門先機會大d架??
另外,我仲會去milan同Venice, 有冇jm知呢兩個city買到lindy/hot item既機會大嗎?
其實bolide 27同constance mini都好想啊!
但我知c就冇咩機會架啦




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo