爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1192


1#
發表於 16-2-8 00:25 |只看該作者
想買架二手車代步,主要会上高速公路同去香港島,VOLKSWAGEN 同COROLLA 边架好?各有什麼好處,請指教。


複式洋房

積分: 368


13#
發表於 16-2-19 10:56 |只看該作者
日本車 + 1
遲d先再換歐洲車都得


複式洋房

積分: 453


12#
發表於 16-2-17 17:19 |只看該作者
日本車較好,維修費同零件都平d,歐洲車一入車房3k-5k起


男爵府

積分: 7787


11#
發表於 16-2-11 17:25 |只看該作者

回覆:福士 VOLKSWAGEN 定corolla 好?

日本車大部份都係維修保養簡單,換下野...



珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 16-2-11 12:27 |只看該作者
呢個日本類型車,零件平,又易搵


別墅

積分: 878


9#
發表於 16-2-10 00:44 |只看該作者

回覆:福士 VOLKSWAGEN 定corolla 好?

小弟都係Corolla
02年車到宜家,代步一流
個人感覺,以同級計豐田好過本田

點評

QQrabbit    發表於 16-2-11 00:42


大宅

積分: 1192


8#
發表於 16-2-9 10:36 |只看該作者

回覆:Robinhood 的帖子

謝謝你的意見!Thanks a lot !


複式洋房

積分: 202


7#
發表於 16-2-8 23:58 |只看該作者

回覆:Robinhood 的帖子

參考下
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 202


6#
發表於 16-2-8 23:53 |只看該作者

回覆:QQrabbit 的帖子

06-12都有。建議買新少少的年份的delux 版




大宅

積分: 1192


5#
發表於 16-2-8 23:40 |只看該作者

引用:Sorry!看錯了。二手的話千祈唔好買vw.整車

原帖由 Robinhood 於 16-02-08 發表
Sorry!看錯了。
二手的話千祈唔好買vw.整車整到你驚。
買上一代corolla ,冇嘢整,又靚仔
多謝師兄指教。

請問上一代corolla 即係什麼年份左右?


複式洋房

積分: 202


4#
發表於 16-2-8 20:57 |只看該作者

回覆:QQrabbit 的帖子

Sorry!看錯了。
二手的話千祈唔好買vw.整車整到你驚。
買上一代corolla ,冇嘢整,又靚仔




複式洋房

積分: 202


3#
發表於 16-2-8 20:49 |只看該作者

引用:想買架二手車代步,主要会上高速公路同去香

原帖由 QQrabbit 於 16-02-08 發表
想買架二手車代步,主要会上高速公路同去香港島,VOLKSWAGEN 同COROLLA 边架好?各有什麼好處,請指教。

...
Vw 係keep保養的成本較高,如果要返廠有嘢整,排成個月先有得整(聽聞),但歐洲車的裝備同用料真係贏晒Toyota Corolla.
如果我係你,我會出Toyota spade .是關這代Corolla 堅係醜樣,要放車會有難度。反正spade與Corolla 用的引擎、波箱完全一樣。不過行highway 4前速波箱叫做唔係咁著數囉,除非你車速一般在80/km以下,咁都可以好慳油。如果要行100以上,用7或以上速波箱會更著數。
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 3222


2#
發表於 16-2-8 00:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo