基督家庭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1613


1#
發表於 08-9-23 11:19 |只看該作者
我想找一間好教會最好係九龍區﹐旺角﹐因為我想轉吓環境…

Thanks.


大宅

積分: 1613


17#
發表於 08-10-7 23:33 |只看該作者
Dear Saladsmama,
Thanks a lot !


大宅

積分: 3569


16#
發表於 08-10-4 23:21 |只看該作者

回覆 #6 saladsmama 的文章

Dear Mother07, Really hope that you could find a church suitable for you. Nice to talk to you a moment ago.

FYI, I attended 藍田播道會before. It's a good church with cell groups and great brothers and sisters. You may try it also. Below is the website and you can find the address and time of worship :
http://www.lamfook.org/


大宅

積分: 1031


15#
發表於 08-10-3 21:08 |只看該作者
我教會 (播道會恩福堂) 有星期六晚堂崇拜…不過就唔係聖公會囉…


禁止訪問

積分: 45


14#
發表於 08-10-3 09:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1031


13#
發表於 08-10-1 22:10 |只看該作者
我已經pm你喇



原文章由 koann 於 08-9-30 22:44 發表
我可以返星期六早堂,我pm電話比你再約你一齊返好嗎


大宅

積分: 3647


12#
發表於 08-9-30 22:44 |只看該作者
我可以返星期六早堂,我pm電話比你再約你一齊返好嗎


大宅

積分: 1031


11#
發表於 08-9-30 21:26 |只看該作者
我通常返星期六早堂,因為少好多人,(成人約400,bb約5個) 舒服d,可以去大hall一齊專心敬拜,到講道先去bb房,bb房都少人d,都可以好好聽道。10am

如果係星期日,就第四堂。不過會嘈d,因為太多人,(每場成人有約1800,0-2歲bb每場約25) 同埋唔可以兩個大人一齊去bb房。12:15pm

其餘場次分別係8:45am,10:30am,11:00

你想join邊段時間?


原文章由 koann 於 08-9-30 01:53 發表
我想帶個囡一齊返,你係返邊個時間呢


大宅

積分: 3569


10#
發表於 08-9-30 13:53 |只看該作者
原文章由 mother07 於 08-9-25 23:22 發表
garfield2201
謝謝你﹐但可能對我同囡囡比較遠﹐因為我住將軍澳區﹐好似冇車可以到達。

koann
我囡囡已經11歲了﹐你呢﹖我真係好想好想快d揾到一間教會可以好似番家既感覺﹗ ...


Mother07, 我教會在彩虹地鉄,有興趣嗎?


大宅

積分: 3647


9#
發表於 08-9-30 01:53 |只看該作者
我想帶個囡一齊返,你係返邊個時間呢
原文章由 mukyin 於 08-9-27 20:32 發表
我都係返恩福堂,有冇可以幫到手?


大宅

積分: 1031


8#
發表於 08-9-27 20:32 |只看該作者
我都係返恩福堂,有冇可以幫到手?


大宅

積分: 3647


7#
發表於 08-9-26 00:06 |只看該作者
我個囡1歲喇,其實我想返荔枝角恩福堂架,不過又冇人同我返!


大宅

積分: 1613


6#
發表於 08-9-25 23:22 |只看該作者
garfield2201
謝謝你﹐但可能對我同囡囡比較遠﹐因為我住將軍澳區﹐好似冇車可以到達。

koann
我囡囡已經11歲了﹐你呢﹖我真係好想好想快d揾到一間教會可以好似番家既感覺﹗


男爵府

積分: 6410

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 08-9-24 23:42 |只看該作者
我在返九龍五旬節會,在何文田五旬節中學,兒童組帶領好,我的兒子都喜歡


大宅

積分: 3647


4#
發表於 08-9-24 23:34 |只看該作者
我都想搵教會返,你個囡幾歲呀!


大宅

積分: 1613


3#
發表於 08-9-23 13:15 |只看該作者
原文章由 anntx3 於 08-9-23 11:32 發表
請問好教會的定義是........


sorry呀﹐即是話係合適的﹐想找一間可以幫到我及囡囡﹐因為我有好多好多問題解決唔到﹐而且又覺得自己成日坐唔定﹐想揾一間可以有規範﹐有小組返的一間…


大宅

積分: 2019


2#
發表於 08-9-23 11:32 |只看該作者
請問好教會的定義是........

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo