爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 143


1#
發表於 16-2-23 19:05 |只看該作者
我自己養緊兩架...一架日系一架歐洲...
一架泊露天, 一架泊有蓋...
未計折舊每個月齋比泊車皮費都幾甘...
不過其實兩架車都好少揸...
心大心細想放咁一架...


可以分享一下您地既養車既洗費 ma~?~


珊瑚宮

積分: 109144

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 16-2-29 12:25 |只看該作者
kkclub 發表於 16-2-27 18:56
嘩,師兄花園勁大,邊度 ?
我住西貢,放到兩部車已經好勁 ( 朋友來,連埋通道可以停多 3~4 部,但之後就閂 ...
流浮山,唔係全泊入花園,二部泊屋外.


珊瑚宮

積分: 109144

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 16-2-29 12:20 |只看該作者
kennyklt 發表於 16-2-27 13:29
兩車共用NCB,只要其中一架車出事就兩架車一齊扣NCB。如果長期keep兩架車,最好分開好啲。



...
請問邊間保險公司,甘就好的.


禁止訪問

積分: 2024


19#
發表於 16-2-27 18:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3505


18#
發表於 16-2-27 13:29 |只看該作者

引用:我係用緊兩架車,+一架+SUV+(歐)一架+8+人

原帖由 ckstephen 於 16-02-26 發表
我係用緊兩架車, 一架 SUV (歐)一架 8 人車(日),太太有牌但不用用,平時用 SUV 有多人坐、有貨或洗車日就 ...
兩車共用NCB,只要其中一架車出事就兩架車一齊扣NCB。如果長期keep兩架車,最好分開好啲。




珊瑚宮

積分: 109144

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 16-2-27 13:03 |只看該作者
同家人合共5部都係村屋,連花園不用租車位.


男爵府

積分: 8272


16#
發表於 16-2-26 21:24 |只看該作者

引用:Quote:kkclub 發表於 16-2-25 12:51 其實如

原帖由 johnnywalker 於 16-02-26 發表
你可能唔明有錢係會點洗錢吧
good point


複式洋房

積分: 124


15#
發表於 16-2-26 19:24 |只看該作者
我係用緊兩架車, 一架 SUV (歐)一架 8 人車(日),太太有牌但不用用,平時用 SUV 有多人坐、有貨或洗車日就用 8 人車,屋苑車位比較平,8 人車又唔駛供,而且兩車可以共用 NCB ,所以唔覺好重皮。


禁止訪問

積分: 2024


14#
發表於 16-2-26 16:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7557


13#
發表於 16-2-26 15:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 16-2-26 15:35 |只看該作者
我哋都係兩架,七人車我揸,歐洲車我老公揸,都用得好密,兩架車差唔多日日出車,冇計過幾多駛費。


公爵府

積分: 28241


11#
發表於 16-2-25 15:11 |只看該作者
laruku 發表於 16-2-23 19:05
我自己養緊兩架...一架日系一架歐洲...
一架泊露天, 一架泊有蓋...
未計折舊每個月齋比泊車皮費都幾甘...:h ...
我家都有兩架車,一架七人車 weekend 老公揸,一架車仔我平日用來買餸接送小朋友返學放學去興趣班之類,屋企有車位,呢度慳唔少,牌費保險保養油錢洗車等等,兩架車一年使費大約五萬幾


禁止訪問

積分: 2024


10#
發表於 16-2-25 12:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7557


9#
發表於 16-2-24 19:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 196


8#
發表於 16-2-24 19:30 |只看該作者
又叫巴打又用表情符號?


大宅

積分: 3062


7#
發表於 16-2-24 18:43 |只看該作者

回覆:依度有無巴打養緊兩架車(或以上 @_@\") ga

有錢真好


禁止訪問

積分: 2024


6#
發表於 16-2-24 12:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7367


5#
發表於 16-2-24 11:09 |只看該作者
我要數下再話你知。


複式洋房

積分: 318


4#
發表於 16-2-24 02:27 |只看該作者
養兩架車真係要睇係乜車
皮費就實金... 因為車位租都好金...
其實唔想賣車可以兩部車輪住續


複式洋房

積分: 143


3#
發表於 16-2-24 02:17 |只看該作者

回覆:依度有無巴打養緊兩架車(或以上 @_@") ga?

其實有一架是用來代步...有一架是手痕痕心癢癢買鬼左 XD...忍唔到手...點知依家番工近左...兩架都變左假日車 lol....




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo