樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5292


1#
發表於 08-9-25 10:43 |只看該作者
有冇人賣左居屋後成功攞公屋住 ? 請入黎分享吓


大宅

積分: 3958


50#
發表於 08-10-4 23:43 |只看該作者
Dear all,
算啦,大家忘記咗呢個人啦! 呢位妹妹暫時睇嘅嘢同現實有d差距,等佢大個先再加入呢個topic... 嘻嘻
Meilo,
你份工有無P-fund or MPF架?做咗幾耐?希望d$可以幫補到生活一陣子。仲有呀,你住邊區?pm我呀,等你生完bb坐完月,我幫你留意吓有無part-time呀



原文章由 meilo 於 08-10-3 10:55 發表


我地既處璄都係一樣喎...真係同病相憐...希望大家都會生活得開開心心啦!!~


複式洋房

積分: 487


49#
發表於 08-10-4 22:22 |只看該作者
本人係路人甲...! Meilo 加油... !


男爵府

積分: 8657


48#
發表於 08-10-4 16:01 |只看該作者
有無聽過人生不如意事十常89呀,或者今日唔知聽日事,可能聽日咩都會無野.所以我自己覺得把握自己想做既事,努力面對,只要付責任就夠了.meilo
努力呀.有左bb世界上所有問題都唔係問題.有bb係身邊勝過一切,我一家唔係搵多錢既,如果有能力你估下我想唔想買一層c家樓.答案係想不過最想係留晒d錢比bb,你話我浪費政府既錢,我答家家有本難念的經,如果我出世有好既教育有好既生活環境我都唔洗依家咁辛苦.每個人條路都唔一樣,你唔係我,我唔係你.個個都有條件搵咁多錢既話,依個世界就唔會平衡.所以唔洗介壞,依個世界咩人都有.唔洗愁bb係肚游.

[ 本文章最後由 yanfung0228 於 08-10-4 21:31 編輯 ]


大宅

積分: 3774


47#
發表於 08-10-3 16:35 |只看該作者
Denbee,
本來我都唔想再回應你任何既理論,你有你既立場同意見,但未免偏激左小小嘞...我要澄清番,我唔係無工作,我到現時唯止都係做緊嘢,只係打算生完bb後會暫時湊bb先,等佢大小小我就會再揾番嘢做,我亦都唔係你咁諗到好想要人/政府幫助,我地未至放好富貴,但唔會餓得死,現在所有嘢都係自己辛苦掙錢揾番嚟的...
你要求真係好高,但唔係人人都好似你咁先至會開心,我雖然無車,無樓,無工人洗,但我一樣活得開心,因為我知我有個愛錫我既老公,至於你話無好既經濟就唔應該生bb,你可能唔明白,生bb唔係話你想要就有,係上天安排比你,難道有了就要落左佢為之對佢好咩?佢此終係一條小生命,況且,對小朋友嚟講,最重要既唔係金錢,而係父母對佢既愛心同時間,但呢點講左你聽,你都未必會明白同感受到,因你真係未到呢個階段,如果自己生左個bb,之後就一心指意人地/工人去幫你,呢d咪一樣係不負責任同假手於人既做法,我覺得生得佢出就要預左湊,同埋要負番父母既責任,但當然...每個人對責任既見解都唔同,要求亦唔同,但最緊對得住自己同自己小朋友,唔須要同其他人交代既...
聽你講嘢...你實在係個完美主意者得很既人,以我個人既感覺,你咁樣做人未免太辛苦喇,因你有太多嘢限制住自己,相比起其他有愛錫自己/屋企人既人嚟講,雖然佢地未必有你所謂既條件,但我相信佢地分分鐘過得比你還要開心同滿足,做人知足...就會常樂!
唔好意思...希望你唔介意我既說話,但你個個性真係唔係好適合係呢類既論討區度發表,因你做人實在太過認真了,有時可以放輕鬆自己一點,呢度九成九既人都係諗住想係度輕鬆咁傾吓計架咋!~何須太認真呢!!


原文章由 Denbee 於 08-9-27 19:43 發表
回應Hayamama的問題:"不如說說換了你是Meilo的身份,賣了居屋,有了bb,明年出生,沒有工作,你有什麼高見?"
我根本不會成為Meilo,因為我人生一直緊守靠自己,不靠別人,理性管理人生,生/死都盡量不拿走地球資源的原則
-我不 ...


大宅

積分: 3774


46#
發表於 08-10-3 10:55 |只看該作者
原文章由 anniekwok 於 08-9-27 15:38 發表
其實有邊個唔想靠自己,唔靠人唔靠政府,不過好多時真係身不由己,我都係之前買左居屋,跟住經歷金融風暴及沙士,連做緊間公司都執埋,兩公婆即時失業,真係無辦法之下要賣左自己個安樂窩,買居屋既時候未改例架,即係賣左兩年後係可以 ...


我地既處璄都係一樣喎...真係同病相憐...希望大家都會生活得開開心心啦!!~


子爵府

積分: 14919

虎到金來勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


45#
發表於 08-10-2 01:45 |只看該作者
原文章由 Denbee 於 08-9-29 10:53 發表
關於Hayamama問“你的性格本身許是接受不了意外/出錯,如果那真是你的計劃和人生,恐怕你面對錯折時的反應一定比Meilo差百倍!”
其實我已大部份的有意外/出錯當作會發生, 作出預備, 面對錯折時的反應又怎會比一般人差呢?
...



Denbee, 我覺得你咁有計劃咁理性, 你上嚟睇人哋嘅 post 你會好辛苦囉!


男爵府

積分: 9791


44#
發表於 08-10-2 00:29 |只看該作者
原文章由 snoopymummy 於 08-10-1 03:06 發表
我都有咁既煩惱呀,我老公之前經濟不景賣左層居屋,層居屋係他之前同前妻買落既,如果依家我同佢想申請公屋,係咪可以呢?
有無人知呢?



點解唔直到問房署呢?
呢個係房署網址,希望你能找到所需資料,你都可以打電話去問架.
http://www.housingauthority.gov.hk/b5


別墅

積分: 753


43#
發表於 08-10-1 16:13 |只看該作者
我只係路過 .... 睇到多左咁多 post 既, 又想發下up風 ... 以 denbee 既發言 --- 覺得你係一個超完美主義者 ..... 好難係度有人同人啱傾+喎 ... meilo 都係講出佢自己既問題啫.... 我又唔見得佢博同情或要人幫 ... 佢講下都好似得罪你咁 .... 你好似係單身, 你未大過肚, 你唔知佢會幾冇助 .... 你根本唔明佢既感受 ----- 我只不過係一個普通及在職既師奶 .... 讀書唔多..... 有乜得罪唔好見怪 ---- 最後, 我以為淨係 d 為人父母既同道先上 bk 交流下添 ~~~~

原文章由 Denbee 於 08-9-29 10:53 發表
關於Hayamama問“你的性格本身許是接受不了意外/出錯,如果那真是你的計劃和人生,恐怕你面對錯折時的反應一定比Meilo差百倍!”
其實我已大部份的有意外/出錯當作會發生, 作出預備, 面對錯折時的反應又怎會比一般人差呢?
...


大宅

積分: 2125


42#
發表於 08-10-1 03:06 |只看該作者
我都有咁既煩惱呀,我老公之前經濟不景賣左層居屋,層居屋係他之前同前妻買落既,如果依家我同佢想申請公屋,係咪可以呢?
有無人知呢?


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 08-9-29 12:58 |只看該作者
呢樣我就唔係好清楚, 但我爸爸媽媽個時係離左婚..我諗離左婚會比較容易d吧..但應該只要有合理既理由都應該得卦...


男爵府

積分: 5292


40#
發表於 08-9-29 12:46 |只看該作者
原文章由 kkttssng 於 08-9-29 10:43 發表
我daddy成功過呀..早幾年我屋企出左很大問題..父母賣左層居屋, 之後仲分開左..咁之間我幫我daddy申請公屋..提供晒所有資料, 咁房屋署都肯"著"情處理..而家我爸爸都入左伙差唔多成年啦.. ...




其實我之前問過好多人 (包括房署), 佢地都話除非婚姻狀況有改變, 先會再接納我地的申請. 咁係咪要人地離婚 ?


大宅

積分: 3356


39#
發表於 08-9-29 10:53 |只看該作者
關於Hayamama問“你的性格本身許是接受不了意外/出錯,如果那真是你的計劃和人生,恐怕你面對錯折時的反應一定比Meilo差百倍!”
其實我已大部份的有意外/出錯當作會發生, 作出預備, 面對錯折時的反應又怎會比一般人差呢?

關於Monofish2002問“你做人咁有計劃咁理性, 點解會有興趣入哩啲 Forum 發言呢?
因為很多時在BK看到人們的人生問題不斷重複又重複,找不到出處,所以忍不住出聲,因我深信,每個人當配有尊貴,有尊嚴的人生
例如:
當丈夫不忠或對自己不尊重,有些BK媽媽只好忍辱負重, 以心想 “只要子女健健康康長大就足夠了” 來自我安慰
難道她們不當全配有”開心的婚姻生活及健健康康的子女嗎?
自己在心理上否定自己的幸福和尊貴,會使人生更迎艱苦
再者,是不是可在結婚前, 婚姻中作出一些思考和預備,以維護自己的尊貴和尊嚴呢?
再說一些經濟上有困難的媽媽時常強調 “窮不要緊,我們心中富足,子女健健康康長大就足夠了” 當其他媽媽(收入不錯)說因經濟問題考慮生小孩時, 那些經濟上有困難的媽媽又會暗諷她們”注重物質,不夠愛心”
難道那些媽媽(收入不錯)安排在有樓、有車、有工人、有買保險、有工作、有一個90分的老公(安定家庭)、住私樓/私立醫院生小孩有錯嗎? 想小孩在一個良好安定的環境及更前的起步點開展人生有錯嗎? 難道她們不當全配有”心中富足,子女健健康康 + 良好安定的環境及更前的起步點”的子女嗎? 雖然我還沒有子女,但我已經想著要他們參加雷利計劃,到第三世界建公廁和築橋樑了
不知那些經濟上有困難的媽媽有沒有買六合彩?她們想中嗎?
想擁有財富是一件正當不過的事, 何必否定自己當配得這些東西呢?
再說一些常投訴99照顧BB的媽媽,這真是人生必遇到,無可避免的問題嗎? 我不認為!
常說只有死亡及交稅是無可避免的

如不喜本人的長篇大論,請見諒,因本人只是回答Hayamama及Monofish2002的提問


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 08-9-29 10:43 |只看該作者
我daddy成功過呀..早幾年我屋企出左很大問題..父母賣左層居屋, 之後仲分開左..咁之間我幫我daddy申請公屋..提供晒所有資料, 咁房屋署都肯"著"情處理..而家我爸爸都入左伙差唔多成年啦..


大宅

積分: 3958


37#
發表於 08-9-28 22:27 |只看該作者
Danbee,
唔好介意,你真係令我開眼界!但係你係呢個post真係唔會得到認同,不如到別處尋找同聲同氣的人吧! 不過你的planning思路略為另類,話你錯其實又錯唔晒;原來你是未婚的? 怪不得~你的性格本身許是接受不了意外/出錯,如果那真是你的計劃和人生,恐怕你面對錯折時的反應一定比Meilo差百倍!

ume
關於你回應,'好彩令慈當年嘅生女決定唔須諗咁多'簡直令我笑壞肚皮 ! 不過你說得對,Meilo你可好好善用社會現有的資源。聽說區議員是會幫助有須要的家庭去申請公屋,不過你要如實反映你的困難先,看看他可如何協助你們。現在你應放鬆心情迎接的bb降臨,還幸你性格樂觀,一定可以渡過難關!


原文章由 Denbee 於 08-9-27 19:43 發表
回應Hayamama的問題:"不如說說換了你是Meilo的身份,賣了居屋,有了bb,明年出生,沒有工作,你有什麼高見?"
我根本不會成為Meilo,因為我人生一直緊守靠自己,不靠別人,理性管理人生,生/死都盡量不拿走地球資源的原則
-我不 ...


子爵府

積分: 14919

虎到金來勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


36#
發表於 08-9-28 12:26 |只看該作者
原文章由 Denbee 於 08-9-27 19:43 發表
回應Hayamama的問題:"不如說說換了你是Meilo的身份,賣了居屋,有了bb,明年出生,沒有工作,你有什麼高見?"
我根本不會成為Meilo,因為我人生一直緊守靠自己,不靠別人,理性管理人生,生/死都盡量不拿走地球資源的原則
-我不 ...


其實你講嘅 points, 我都覺得好好!
但如果人家有能力嘅話人哋都會做, 有時係經濟能力唔許可, 講咩都無用, 樓主只係開個 TOPIC 搵吓同路人, 沒有大不了! 你唔係同路人, 就唔需要係處講道理講咁多次啦!

你做人咁有計劃咁理性, 點解會有興趣入哩啲 Forum 發言呢?


公爵府

積分: 29804


35#
發表於 08-9-28 00:43 |只看該作者
原文章由 hayamama 於 08-9-27 00:15 發表
Meilo,
得閒多d上嚟呀!我之前係另一個post看見ume的發表,佢地係有預算及計劃的couple,唔知佢有無咩高見呢可以幫到你呢?
你現在住邊呀?有無咩可以幫手?bb係男定女呢?好羨慕你地兩公婆互相尊重,感情好好,互相扶持。我 ...


多謝你咁睇得起我,其實我無咩高見架,不過我覺得Meilo而家只需要好好安胎,同埋了解一下再申請公共房屋的可行性,又或者在社會上了解一下有無其他支援可以幫到她們(如托嬰、經濟援助等),等待bb出生後,萬一有咩問題,那就唔會呢咁hea。有需要就要用社會為大家提供的支援,幫助自己渡過了難關後,到自己有能力時就要盡公民責任,為社會出力去幫助返有需要的人,咁個社會才會和諧、才會進步的。Meilo加油呀!
其實我覺得回饋社會唔一定只著重金錢或資助上,能好好教導下一代都十分好重要。我慶幸當年我老媽沒有因為沒有樓、沒有車、沒有工人、沒有買保險、沒有工作、沒有一個90分的老公都選擇在住公屋時在公立醫院生下了我們。否則而家香港就少有我和我的兄弟姐妹這些納稅人了。


複式洋房

積分: 347


34#
發表於 08-9-27 22:17 |只看該作者
I think the opinion of Danbee is really "good", really like a "human".


男爵府

積分: 9791


33#
發表於 08-9-27 20:35 |只看該作者
原文章由 Denbee 於 08-9-27 19:43 發表
回應Hayamama的問題:"不如說說換了你是Meilo的身份,賣了居屋,有了bb,明年出生,沒有工作,你有什麼高見?"
我根本不會成為Meilo,因為我人生一直緊守靠自己,不靠別人,理性管理人生,生/死都盡量不拿走地球資源的原則
-我不 ...


每個人都有自己的人生觀,各有思想.
當面對同一事情時,都有不同的解決方法,又何必把自己的想法套用在其他人身上呢.
人是活的,如果做每一件事都要經過周詳的考慮,那又何來不同的人生呢?
機械人尚且有各自的功能,況且是活生生的人們.
這只是個聊天的平台,在這裏可以有不同的話題,志趣相投的,可以多聊兩句,一言不合的,可以另找話題.
衷心的希望大家能以輕鬆的心情上網,真的別太過認真啊!

一個將為人母的媽媽,我想她需要的是輕鬆愉快的心情,真的不要因上網聊天而受到困擾.


大宅

積分: 1457


32#
發表於 08-9-27 20:26 |只看該作者
原文章由 momomo0303 於 08-9-25 19:27 發表
攞公屋真係唔係咁易...好似要賣咗樓幾年後先可以申請...仲要等佢批...真係要等3, 5, 7年嫁~



好似唔係喎!!!
幾年前改咗例,一生只可享有一次優惠,
除非你已再婚,同另一配偶先可再申請!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo