原文章由 Carol601016 於 08-10-7 23:45 發表
但我很多時見到你的post都會向人發怒啊,你經常都會打這樣長篇的post嗎 ?你真的很厲害啊
![]()
的確,我們在網上也不需太認真,你原諒別人的過犯,神就會原諒我們過犯,我們不原諒得罪過我們的,神也不會原諒我們 ...
我打咗咁多字,你覺得我依家係鬧緊人定係點架...有D擔心...)...咁多年我都俾人誤會所以都慣架喇...但都感恩就係,我覺得我响網上遇到咁多人同事,神係俾呢D機會我去學野,學下凡事饒恕人,要愛自己仇敵,要願諒人七十個七次,唔好為自己申冤...次次我心情唔好或者真係嬲緊人時,我真係係咁摷番呢堆聖經話語黎提醒自己,要自己吞咗啖氣佢,輔導完一輪自己之後自己都無咁嬲亦唔會怪人...都係好野黎架~~~!!!


原文章由 jujuy 於 08-10-6 11:07 發表
這裡是神的殿?
你是耶穌?
基督是要人順我者生,逆我者亡?