懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1862


1#
發表於 16-3-7 17:21 |只看該作者
我見淘寶D衫仔,被仔,口水肩好靚,又平, 想問下你地會唔會擔心質量問題呀?


複式洋房

積分: 325


24#
發表於 16-3-13 15:08 |只看該作者

回覆:你地會係淘寶買嘢俾BB用 ?

初生同幼兒期都唔會,雖然香港買的都可能係中國製,但起碼我可以摸到d質地及係正牌!淘寶上的不知是不是模牌貨,質料又唔知,都不知道會不會用什麼黑心棉來做!




子爵府

積分: 10159


23#
發表於 16-3-13 09:08 |只看該作者

回覆:你地會係淘寶買嘢俾BB用 ?

前排話台灣出品的口水肩,甲荃超出2.7倍,所以我唔會信淘寶。
我寧願買有保證的。




別墅

積分: 983


22#
發表於 16-3-13 08:07 |只看該作者
我會係t mall 旗艦店買
我有朋友係carters 度做
話係正貨


大宅

積分: 1738


21#
發表於 16-3-13 00:32 |只看該作者
kkggcheng 發表於 16-3-7 17:21
我見淘寶D衫仔,被仔,口水肩好靚,又平, 想問下你地會唔會擔心質量問題呀?淘左好多纱巾,口水肩,夾棉背心, 衫仔, 毛巾。但食落肚嘅就無。通常淘西松屋或者minimoto. Aeon, 千色賣嘅全部都係大陸做, 但貴好多


別墅

積分: 730


20#
發表於 16-3-12 23:20 |只看該作者
唔會


別墅

積分: 929


19#
發表於 16-3-12 23:06 |只看該作者

回覆:你地會係淘寶買嘢俾BB用

我會,但淘完返黎會洗2次睇下易唔易甩色甩毛先


禁止訪問

積分: 579


18#
發表於 16-3-12 20:00 |只看該作者

回覆:sbpg 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6575


17#
發表於 16-3-12 19:40 |只看該作者

回覆:kkggcheng 的帖子

我唔敢買太平嗰的,
會淘番有牌子嘅例如minimoto,黃色小鴨,Disney嗰的,
等佢特價時買價錢都OK





大宅

積分: 2988


16#
發表於 16-3-12 10:57 |只看該作者

回覆:你地會係淘寶買嘢俾BB用

小米米同大公司一模一樣


大宅

積分: 2795


15#
發表於 16-3-12 07:41 |只看該作者
唔會,但係我多數係啲細商場鋪頭買,我諗其實都係大6淘寶貨個啲之類,如果唔係人地邊有得賺呀!就算千色買有啲平野都係大6仔!但我初生唔會淘寶買係香港買到過到關應該好啲掛!


男爵府

積分: 7514


14#
發表於 16-3-8 13:34 |只看該作者

回覆:你地會係淘寶買嘢俾BB用

不會


男爵府

積分: 8180


13#
發表於 16-3-8 13:11 |只看該作者
好多野都係大陸做,minmoto產品都係,所以係香港買也是大陸做,淘寶最緊要係黎到睇下產品質素


禁止訪問

積分: 1492

認識瑞士牛牛第一回


12#
發表於 16-3-8 13:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1536


11#
發表於 16-3-8 12:57 |只看該作者

回覆:sbpg 的帖子

剛係淘咗幾條口水肩,但衫,紗巾貼身嗰啲就唔會淘比佢用。


大宅

積分: 1864


10#
發表於 16-3-8 12:34 |只看該作者

回覆:你地會係淘寶買嘢俾BB用 ?

日著夜著既就唔會,但我既浴網,暖奶機同床鈴都係淘寶...




大宅

積分: 1172


9#
發表於 16-3-8 12:18 |只看該作者
會呀, 其實HK好多都係國內做
洗多兩次, 再陽光曨下先著


大宅

積分: 1862


8#
發表於 16-3-8 10:44 |只看該作者

回覆:你地會係淘寶買嘢俾BB用 ?

如果洗乾淨d應該唔怕掛?




大宅

積分: 4447


7#
發表於 16-3-8 10:05 |只看該作者

回覆:你地會係淘寶買嘢俾BB用

我會,其實有時千色,一田 d衫同玩具淘寶都有。。


大宅

積分: 1610


6#
發表於 16-3-8 10:02 |只看該作者

回覆:你地會係淘寶買嘢俾BB用

一定唔會


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo