母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 53


1#
發表於 08-9-29 12:20 |只看該作者
由亞b出世開始
我都好堅持畀佢食全人奶
不過因為佢出世時比較輕
出院後第二日因為黃要返醫院照燈
醫院就幫我補d奶粉畀佢
到左第二個星期佢返醫院照燈既時候都係咁
其餘時間我都係全埋身餵的
個幾兩個鐘就餵一次
但我上奶既情況唔係好理想
頭兩個星期真係無咩奶
我用力擠都係得幾滴
到依家亞b一個月喇~
我每次用手擠都係擠得十幾ml至1oz
擠到1oz已經係好叻架喇~
但我去健康院時
醫生又幫我檢查過話我夠奶架喎~
而我近幾日擠奶時
都唔再好似以前咁只係滴出黎
都有少少噴出黎
亞b每日都有5~6條濕片
但濕既情況無補奶既時候咁濕囉~
大便依家每日一次左右
都係黃色好稀咁既
亞b出世時得2.38kg
到依家滿左月都係得2.77kg
重左一磅都唔夠
上星期返健康院
因為佢仲未退黃
同埋重得唔夠
黎緊呢個星期要返醫院睇兒科
跟住我亞媽同埋奶奶都成日覺得亞b唔夠奶食
成日都想我畀佢食奶粉
但我就一直好堅持畀佢食人奶
搞到我連發夢都夢見佢地趁我唔o向到
偷偷地畀奶粉佢食
有時我真係好懷疑我堅持有無錯
搞到亞b咁奀
成日都要出入醫院健康院
其實依家一個一個月大既bb
應該每餐食幾多oz奶架?
我覺得我亞b每餐都唔係"食飽"
而係每餐只夠佢食到"唔餓"
有時見佢咁
真係好肉赤心痛同埋內疚
我都成日飲魚湯,通草豆漿呀咁
但對我黎講都幫唔到
唉... ...
都唔知點算好
雖然係咁
到呢一刻我都好想畀佢全人奶
但佢既健康情況咁唔理想
我係咪應該半人奶半奶粉呢?
但我又怕我已經唔多奶
再少左埋身畀佢啜
遲早連少少奶都無
好煩惱@@


大宅

積分: 1658


15#
發表於 08-10-6 01:34 |只看該作者

回覆 #13 葉家三少奶 的文章

我都覺得唔好俾自己咁大壓力. 我都係盡量全人奶及埋身餵, 但阿b有d餐數唔飽都會補少少奶粉, 咁奶粉又未至於對bb有害. 我個b2個半月, 都係2個月左右先做到全人奶. 總之最緊要係佢成長健康, 你同佢都舒舒服服, 輕鬆d面對啦, 唔洗睇'全人奶'定'半人奶'睇得太重, 越大壓力越難上奶呀.


男爵府

積分: 7372


14#
發表於 08-10-5 14:28 |只看該作者
原文章由 葉家三少奶 於 08-9-29 12:20 發表
由亞b出世開始
我都好堅持畀佢食全人奶
不過因為佢出世時比較輕
出院後第二日因為黃要返醫院照燈
醫院就幫我補d奶粉畀佢
到左第二個星期佢返醫院照燈既時候都係咁
其餘時間我都係全埋身餵的
個幾兩個鐘就餵一次
但我 ...

我有一朋友又係唔識..係咁餓係咁餓..攪到個 b 入左 3 日醫院..其實'補奶 " 都唔係一件咩事..


洋房

積分: 53


13#
發表於 08-10-5 13:21 |只看該作者

-

亞b o向檢查前幾日
突然有一日唔肯埋身食
佢明明肚餓到係咁喊
但就推開我
唔肯食我既奶
我真係心急到喊
怕佢以後唔再食我既奶
終於o向去檢查前兩日
我媽咪叫我試下補奶粉畀佢
每兩餐人奶補3安奶粉咁
去到檢查o個日
佢既體重即時有明顯增長
醫生都叫我keep住咁畀佢食
雖然我真係好想做到全人奶
但我真係唔夠奶畀佢食
唯有都係補d奶粉畀佢
好過成日餓住佢
日日都係咁喊
依家補左奶粉畀佢之後
我d奶反而多左
唔知係咪我造奶需要既時間比較耐呢?
同埋補左奶粉畀亞b之後
佢好似仲啜人奶啜得大力左
會唔會係佢食飽先夠力啜呢?
希望遲下可以多d奶
等亞b可以做返個全人奶bb啦~


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


12#
發表於 08-9-30 14:50 |只看該作者
唔好比咁大壓力自己啦. 喂到全人奶當然係最好啦. 但bb唔夠重 & 黃, 你補奶粉比佢都唔係錯吖.

初時我pump得1~2安, 都係夾埋幾次夠bb一餐 (5安) 就比佢飲全支人奶. 而家埋身比bb都係當幫我剌激做奶咋, 佢啜晒我2邊跟住都仲要飲3安奶. (佢未夠2個月)

所以而家我一日 pump 2次奶, 最多4安幾. 其餘就埋身先, 再補奶粉.

我之前不停飲上奶湯水, 都係一般, 而家日日飲豆漿, 懶得去煲了, 反而又 ok 喎, keep到 pump 4安 一次我都滿足了.


洋房

積分: 53


11#
發表於 08-9-30 13:27 |只看該作者

回覆 #6 Tsun~Tsun 的文章

好呀~
你有消息通知我丫~


男爵府

積分: 6573


10#
發表於 08-9-30 09:11 |只看該作者
我細女出世2.31kg,初初我都係唔夠奶,大姑奶叫我餵多D亞女,飲多D湯水,其實我覺得煲章魚花生豬腳湯會有多D奶,我就食埋豬腳。我每日餵10-12餐,都有5-6次大便,加上佢黃胆又高,所以醫生叫餵亞女食多D,疴多D先有助退黄。亞女一個月大3.11kg,黃胆都係高,所以就轉介去了醫院睇兒科,驗咗血指數正常唔洗留醫,但係就每2個星期返健康院見醫生,頭果一個月簡直非人生活。到咗亞女2個月大有4.15kg,黃胆指數都係高,我就每日俾佢坐係搖搖晒15分鐘,晒咗一星期真係退咗少少,因為上次醫生話如果再唔退又要去抽血,所以而家都係要觀察,樓主俾心機呀,我哋一定支持你。當你見到bb一日一日咁長大,你之前嘅辛苦就沒有白費。


複式洋房

積分: 168


9#
發表於 08-9-29 18:25 |只看該作者
各位人奶媽...睇見你們的情況真係有點似我當初餵人奶咁...
我現在已經餵了人奶三個多月...快四個月了...阿仔出世時也是見黃及脫水, 攪到我們時常醫院兩邊走(要留院照燈)...當時我都有諗自己應否放棄餵人奶, 用餵奶粉方法防止阿仔黃...不過最後我都依然堅持人奶至今...坦白說我的奶量也是不太穩, 當初也像你們pump不出奶, 要靠半人奶半奶粉維持...不過家人時常煲魚湯及幫我照顧阿仔, 等我多d時間休息...好快我d人奶就不停谷起來了...
所以我的谷奶之道係1..放鬆些, 不要因一時谷不出奶而比壓力自己2..盡量多點休息, 阿b訓你就好訓, 比身體好好製奶3..多飲水,湯水,魚湯就最直接來谷奶4..不要餵奶餵得太密,其實一個月多可以幫阿b定時間表...如2.5hrs或3hrs飲一次奶...愈早咁做可以令阿b早戒夜奶...你們自然可以多時間休息(不然的話就好像我一樣至今仍未令阿仔成功戒夜奶,可以參考下http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1652533&extra=page%3D5)...總之我覺得休息對餵人奶很重要...
你們加油喔 ...


珍珠宮

積分: 40002

馬年勳章


8#
發表於 08-9-29 18:17 |只看該作者
我都係唔夠比孖B食, 所以我做咗好多方法去增奶, 我依家一日埋身加泵5次, 每次都有8安士以上,但都係唔夠孖B食, 你睇吓有邊樣啱你.

通草奶or豆漿
埋身餵多D仲要一邊餵一邊泵,
飲多奶茶
飲克豆茶,
nonichai
more milk special blend
魚湯 ( 日日飲喎)
食多D飯同飲好多好多水
(因為要夠本身用先可以再有能量做多D奶)



原文章由 葉家三少奶 於 08-9-29 17:04 發表
我依家唯有自己擠多d
幾次倒埋一樽畀亞b食多d
食得多一餐得一餐啦~


男爵府

積分: 5656


7#
發表於 08-9-29 17:30 |只看該作者
原文章由 葉家三少奶 於 08-9-29 17:04 發表
我依家唯有自己擠多d
幾次倒埋一樽畀亞b食多d
食得多一餐得一餐啦~



我都冇乜奶, 今日餵左好耐, 呀b都係唔訓, 唔夠飽個樣, 最後比左兩安奶比bb, 本身想唔比, 但已經食到冇了, 唔比唔得,,,,
已經出世左3星期, 都係上奶上得咁差, 唔可以全人奶添


大宅

積分: 2746


6#
發表於 08-9-29 17:26 |只看該作者
放鬆心情,唔好咁擔心啦!你已盡力咪得囉,唔好太介意食全人奶還是半人奶,最緊要健康,我自己都好想俾全人奶 ,但一路都唔夠,間中都要補奶粉,依家就快3個月了,都仲係泵得2-3OZ, 仲開始有下袶漆, 不過自己盡左力,阿囡健康咪算,餵到幾耐得幾耐,飲到幾多咪幾多, 要知道心情都會影響奶量呀!我依家答緊啲BK媽咪搵nonichai, 諗住試下有無用,如果有消息,我通知你好嗎?
:-D


洋房

積分: 53


5#
發表於 08-9-29 17:04 |只看該作者

回覆 #3 bigbighei 的文章

我依家唯有自己擠多d
幾次倒埋一樽畀亞b食多d
食得多一餐得一餐啦~


洋房

積分: 53


4#
發表於 08-9-29 17:02 |只看該作者

回覆 #2 yanlongma 的文章

我依家每日都有8~10餐
通常我都係餵一邊
下次餵另一邊咁
每次30分鐘左右
因為我從來無谷奶既感覺
所以每次餵完又唔覺得個胸有鬆晒既感覺
不過佢每次一食奶就會想訓覺
我一見佢咀仔唔郁就會拍醒佢
但有時見佢明明合埋眼
但就係咁食

我第一次帶亞b去健康院時都有搵過姑娘幫手睇
但因為我未上奶
姑娘點擠都係一滴都無
之後幾次返去都係醫生幫我睇
第一次就話亞b食就食到
但咀仔唔夠大
第二次睇亞b咀仔都夠大食到
而醫生睇過我又夠奶
就係唔知點解亞b又黃又瘦
所以星期四要去睇兒科


珍珠宮

積分: 40002

馬年勳章


3#
發表於 08-9-29 14:47 |只看該作者
唔好唔開心啦! 我對孖B出世果陣都係比輕磅, 大妹2.21KG,
細佬2.22KG, 因為我對B出世比較輕,所以佢係有兒科醫生一到跟開, 我個兒科醫生都係要我先餵人奶後補奶粉, 補奶粉係因為怕佢地會跌磅, 佢話遲D穏定D先慢慢轉全人奶, 到差不多2個月大再返去打針時再磅, 大妹就重咗1倍, 細佬就重咗1倍幾, 都幾好架, 之後我都想同佢地轉番全人奶,但死泵難泵都唔夠, 好可惜我唔夠比晒2個BB食, 所以到現在(5個月啦) 都係半人奶B.

我諗你不如問吓兒科醫生既意見先再決定啦!


男爵府

積分: 5016


2#
發表於 08-9-29 12:50 |只看該作者
唔好唔開心。
母乳係bb最好的食物,你的選擇非常正確。

你bb一日幾多餐?
你自己餵一邊定兩邊?餵幾耐?
餵完會唔會覺得個乳房鬆哂?

會唔會係bb食左十分鐘就瞓左?
試下唔好俾佢瞓,濕下面,換下片等,總之俾佢食得耐一d。而且,一定要佢食到後奶。即係一邊要食到林哂,才可以轉第二邊。
如果佢都係好快瞓着(輕的bb通常都無咩力),可以在佢就快瞓着時,試下幫下佢jit d奶入佢個口到,要佢食多少少。

另外,你自己也要保持有足夠水份+食物和休息。我記得最初一、兩個月,我係一日六餐的。
當然放鬆心情都好重要啦。

有無請教過母乳姑娘,佢地都會幫到手。

[ 本文章最後由 yanlongma 於 08-9-29 15:08 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo