懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 87


1#
發表於 08-9-29 17:59 |只看該作者
分享下心得啦


大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


30#
發表於 08-11-14 19:00 |只看該作者
Canossa好似係一定要join package, 你可以上網睇佢d package價錢, 當然住2人及3人房會影響埋其他野既價錢!

我覺得護士有d好好, 有d麻麻地, 但膳食非常好, 基本上唔駛屋企人帶去都得!

原文章由 bobg 於 08-11-14 15:56 發表


請問知唔知2人同3人房價錢差幾遠? 係咪一定join package. 我都係諗住開刀,已交了20k deposit. 另外護士好唔好呀? 膳食又如何? 謝謝分享~


大宅

積分: 2999


29#
發表於 08-11-14 17:32 |只看該作者
i have a c-section in canossa in Oct, 2008....

5D4N, C-section, everything inclusive....
total cost is HK$54K...

I stayed in a 3人房.... and all my roomate is HK ppl...

The nurse are very good and the food is ok...


別墅

積分: 790


28#
發表於 08-11-14 15:56 |只看該作者
原文章由 acpeanuts 於 08-11-14 12:36 發表
我啱啱10月頭喺canossa開刀生左, 住雙人房, 3日出院, 埋單都要$68xxx !

係我自己想住雙人房既, 其實當時2-3人房都有位, 不過我想有多d privacy, 又怕太嘈, 所以住雙人房! 其實我入左院有4日, 但因為canossa係以24小 ...


請問知唔知2人同3人房價錢差幾遠? 係咪一定join package. 我都係諗住開刀,已交了20k deposit. 另外護士好唔好呀? 膳食又如何? 謝謝分享~


大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


27#
發表於 08-11-14 12:36 |只看該作者
我啱啱10月頭喺canossa開刀生左, 住雙人房, 3日出院, 埋單都要$68xxx !

係我自己想住雙人房既, 其實當時2-3人房都有位, 不過我想有多d privacy, 又怕太嘈, 所以住雙人房! 其實我入左院有4日, 但因為canossa係以24小時計算住既日數, 我係2:00pm入院, 5:00pm開刀, 第4日喺1:00pm前走, 所以計我3日2夜錢! 我頭2晚同個外國人一間房, 第3晚就自己住晒, 我行出走廊經過d 3人房, 都見有幾多位! 不過喺走廊都見到有d 大陸人講電話講得好大聲, 心諗好彩唔係同嗰d人日間房! 而且我好鍾意睇電視, 2人房就可以獨立有部電視機, 唔怕嘈住人!


大宅

積分: 2705

BK Milk勳章


26#
發表於 08-11-14 12:12 |只看該作者
我上個月尾去交deposit 既時候問過姑娘,佢話抽臍帶血一出世係產房抽,就唔會收chrage,如果出左產房之後就搞,就要收$130,你可以去產科個層再問姑娘,佢地d會計好廢,淨係識得收錢,問佢地野都唔識答架又串。但d姑娘幾好幾nice,但要提醒各位,小心財物,我有個親戚係個度生,住左幾日仲要住三人房,比人偷左部plam ,應該係比亞嬸偷左,最後報警,但都搵唔返部機。

原文章由 babylubo 於 08-10-7 21:18 發表


請問臍帶血係淨行政費or全包 (出面成兩三萬嗰d)????
why開刀貴咁多????


別墅

積分: 790


25#
發表於 08-10-11 13:34 |只看該作者
原文章由 MrsMWong 於 08-10-8 15:21 發表


D護士都幾好..佢哋鼓勵媽媽餵人奶gar...我初初又唔識點餵又谷得好痛比護士"揸"一下就出奶lar (reminder: extremely pain)


Thanks a lot for sharing.


洋房

積分: 93


24#
發表於 08-10-8 15:21 |只看該作者
原文章由 bobg 於 08-10-7 20:51 發表
唉, 咁真係要睇你好唔好彩, 果期多唔多大陸人. 我之前聽人講話聖保祿好多大陸人, 仲諗住canossa好d添.... 咁嘈法真係好煩.

請問canossa的護士好唔好? 對bb同媽媽細唔細心同有無禮貌? 佢地鼓唔鼓勵媽媽喂人奶架? ...


D護士都幾好..佢哋鼓勵媽媽餵人奶gar...我初初又唔識點餵又谷得好痛比護士"揸"一下就出奶lar (reminder: extremely pain)


民房

積分: 87


23#
發表於 08-10-7 21:18 |只看該作者
原文章由 2008c9 於 08-10-7 01:14 發表
我上年住既時候 (嘉諾撒), 大房就較大機會同大陸人同房, 而三人房或雙人房的機會較少.
順產(BB唔需要入箱照燈):婦科醫生收費+醫院三日兩夜三人房的費用+醫院雜費(臍帶血/催生針/吸氧氣/爸爸陪產); 一般約$40,000.
開刀(BB唔需要入箱照燈):婦科醫生收費+醫院五日四夜三人房的費用+醫院雜費(臍帶血/催生針/吸氧氣/爸爸剪臍帶); 一般約$80,000.


請問臍帶血係淨行政費or全包 (出面成兩三萬嗰d)????
why開刀貴咁多????


民房

積分: 87


22#
發表於 08-10-7 21:13 |只看該作者
原文章由 2008c9 於 08-10-7 01:14 發表
我上年住既時候 (嘉諾撒), 大房就較大機會同大陸人同房, 而三人房或雙人房的機會較少.
順產(BB唔需要入箱照燈):婦科醫生收費+醫院三日兩夜三人房的費用+醫院雜費(臍帶血/催生針/吸氧氣/爸爸陪產); 一般約$40,000.
開 ...


開刀要催生針???


別墅

積分: 790


21#
發表於 08-10-7 20:51 |只看該作者
唉, 咁真係要睇你好唔好彩, 果期多唔多大陸人. 我之前聽人講話聖保祿好多大陸人, 仲諗住canossa好d添.... 咁嘈法真係好煩.

請問canossa的護士好唔好? 對bb同媽媽細唔細心同有無禮貌? 佢地鼓唔鼓勵媽媽喂人奶架?


洋房

積分: 93


20#
發表於 08-10-7 18:53 |只看該作者
我啱啱9月生完,2人房住咗5日4夜...隔離係大陸人ar住咗3晚,有1晚冇人...
講真whole floor 走廊都有好多大陸人...唔係歧視但係佢哋真係講嘢好大聲好嘈.
In the afternoon, 佢D朋友親戚keep chatting
loudly...根本好難瞓 & 佢哋亦好冇禮貌,我已經成日拉埋條廉但係佢哋都成日"裝"過嚟....以為Canossa會少D大陸人,但係都好失望。


大宅

積分: 4045

陪月勳章


19#
發表於 08-10-7 01:14 |只看該作者
我上年住既時候 (嘉諾撒), 大房就較大機會同大陸人同房, 而三人房或雙人房的機會較少.
順產(BB唔需要入箱照燈):婦科醫生收費+醫院三日兩夜三人房的費用+醫院雜費(臍帶血/催生針/吸氧氣/爸爸陪產); 一般約$40,000.
開刀(BB唔需要入箱照燈):婦科醫生收費+醫院五日四夜三人房的費用+醫院雜費(臍帶血/催生針/吸氧氣/爸爸剪臍帶); 一般約$80,000.


別墅

積分: 790


18#
發表於 08-10-6 14:40 |只看該作者
請問嘉諾撒會唔會好多大陸人? d房係咪好迫好細? 我係出年四月預產期, book左港安同嘉諾撒, 初步想揀呢間因為平好多~

我都想知package同散計的分別呀~~ 同埋開刀通常要住幾多日, 謝謝分享!


民房

積分: 87


17#
發表於 08-10-6 12:51 |只看該作者
請問大約點計算???? 第一胎... 乜都唔識


大宅

積分: 4045

陪月勳章


16#
發表於 08-10-5 21:55 |只看該作者
妳可以粗略計算一下散餐的費用是否比套餐平宜, 如果是的, 可以不用join.


民房

積分: 87


15#
發表於 08-10-5 18:21 |只看該作者
咁 join 5 join 個 package 好呀???


民房

積分: 87


14#
發表於 08-10-3 22:11 |只看該作者
咁 join 5 join 個 package 好呀???


大宅

積分: 4045

陪月勳章


13#
發表於 08-10-3 18:59 |只看該作者
原文章由 hidoris 於 08-10-1 19:47 發表
我想問臍帶血行政費幾多錢?因為我都join 左臍帶血.Thanks!


$250


複式洋房

積分: 187


12#
發表於 08-10-3 17:14 |只看該作者
I gave birth on Mar this year, 3人 room, also emergency 開刀, $4xk including everything lah.... and 兒科doctor for bb tim...
but my doctor said he talked to hospital to waive the emergency fee so maybe my case is cheaper than others

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo