自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 45484

2024年龍年勳章


1#
發表於 16-3-16 09:49 |只看該作者
反而膠水壺可以100度,點解玻璃反而唔得?見佢說不可過60度熱水


侯爵府

積分: 20164


23#
發表於 16-3-16 15:03 |只看該作者
玻璃可以裝熱水,但就唔可以溫差太大,否則很容易爆

你將煲滾左既水(100℃)倒落個玻璃樽度(室溫),溫差太大喇


水晶宮

積分: 73354


22#
發表於 16-3-16 13:24 |只看該作者

引用:有隻日本高溫玻璃瓶,+叫HARIO,+又薄又靚,+

原帖由 hui_bb 於 16-03-16 發表
有隻日本高溫玻璃瓶, 叫HARIO, 又薄又靚, 但貴.

但又因為薄, 沖洗時又容易整爛, 吉之島, APITA有售. ...
我用Hario, 係日本抬返嚟。

其實係香港又晤係太貴,值得買,去sogo睇下,百幾蚊左右




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


21#
發表於 16-3-16 13:15 |只看該作者

回覆:想買個玻璃水壺裝熱水涼凍水,但好多只可去到60度

我用緊嗰隻好似裝到120度,睇清楚度數先買





子爵府

積分: 12071


20#
發表於 16-3-16 13:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mwmyway+於+16-03-16+發表我

原帖由 happybebebe 於 16-03-16 發表
係囉唔明嗰位jm做乜咁大反應
我都用幾年了




用戶要求終止服務

積分: 37634


19#
發表於 16-3-16 12:35 |只看該作者

引用:我都用作好多年wor,無爆呀

原帖由 mwmyway 於 16-03-16 發表
我都用作好多年wor,無爆呀
係囉唔明嗰位jm做乜咁大反應


侯爵府

積分: 20051


18#
發表於 16-3-16 12:28 |只看該作者

回覆:想買個玻璃水壺裝熱水涼凍水,但好多只可去到60度

我都用作好多年wor,無爆呀

係post到傾下好啦,不接受加好友同打招呼謝謝!


公爵府

積分: 27346

2024年龍年勳章


17#
發表於 16-3-16 12:04 |只看該作者
回覆 pbpk03845784 的帖子

吓我用咗N年......


伯爵府

積分: 16606


16#
發表於 16-3-16 11:57 |只看該作者
煲滾左d水, 入保暖樽,( 舊有既水加入呢d玻璃樽, 溝埋舊有既凍滾水應該唔會過60度), 咁多剩既熱水留係水煲等佢凍左先加入玻璃樽. 係咪好複雜咁, 不過我習慣係咁做, 晚晚咁倒來倒去


男爵府

積分: 5534


15#
發表於 16-3-16 11:20 |只看該作者

回覆:想買個玻璃水壺裝熱水涼凍水,但好多只可去到60度

我用大水㷛㷛完攤凍先入樽,無問題呀,又唔係入暖水壺,點解要熱辣辣入樽?


已刪除用户

積分: 20771

2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 16-3-16 10:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17594


13#
發表於 16-3-16 10:55 |只看該作者
有隻日本高溫玻璃瓶, 叫HARIO, 又薄又靚, 但貴.

但又因為薄, 沖洗時又容易整爛, 吉之島, APITA有售.


別墅

積分: 532


12#
發表於 16-3-16 10:47 |只看該作者
小ice 發表於 16-3-16 09:49
反而膠水壺可以100度,點解玻璃反而唔得?見佢說不可過60度熱水

可以係水煲涼到六十度先沖落玻璃瓶,日本城有隻韓國製造,好平,約三十,唔知仲有冇


水晶宮

積分: 69641


11#
發表於 16-3-16 10:41 |只看該作者
happybebebe 發表於 16-3-16 10:05
呢隻夠厚。

有些太薄嘅壺就唔得
有冇攪錯左呀??? 嘅反而唔可以裝熱水喎 !!!!!


水晶宮

積分: 69641


10#
發表於 16-3-16 10:40 |只看該作者
happybebebe 發表於 16-3-16 09:54
呢隻可以,牌子叫luminarc.大一般家品店有
哩隻唔可以喎 !! 小心爆玻璃添呀 !!!


大宅

積分: 4074

畀面勳章


9#
發表於 16-3-16 10:25 |只看該作者
無印玻璃樽可以去到120度




琥珀宮

積分: 152982


8#
發表於 16-3-16 10:12 |只看該作者
因為太熱玻璃會爆,膠唔會爆但會溶,會有害,所以要定期換下


公爵府

積分: 27173

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


7#
發表於 16-3-16 10:06 |只看該作者
其實應該係D水凍左先倒入去既..我有3個放雪櫃沖野飲,用左N年..


用戶要求終止服務

積分: 37634


6#
發表於 16-3-16 10:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 happybebebe 於 16-03-16 發

原帖由 babywater 於 16-03-16 發表
我都用哩隻,反而我冇留意佢嘅耐熱溫度,反正已經用咗幾年都冇事
呢隻夠厚。

有些太薄嘅壺就唔得


子爵府

積分: 12071


5#
發表於 16-3-16 09:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小ice+於+16-03-16+發表反而

原帖由 happybebebe 於 16-03-16 發表
呢隻可以,牌子叫luminarc.大一般家品店有
我都用哩隻,反而我冇留意佢嘅耐熱溫度,反正已經用咗幾年都冇事




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo