親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 739


1#
發表於 16-3-16 10:53 |只看該作者
有冇咩地方推介?有冇咩特別注意?些些




男爵府

積分: 9905


15#
發表於 16-4-3 19:02 |只看該作者
beetle910 發表於 16-4-3 08:57
兩樣都有帶呀!我自駕,雖然市區好多商店有bb車,但景點冇,揹帶係hip seat, 上機就用,佢有時扭想訓都用, ...

thx


男爵府

積分: 9905


14#
發表於 16-4-3 19:01 |只看該作者
beetle910 發表於 16-4-3 09:00
就算唔訓bb車,隨身物同戰利品放車都好好,同埋bb要午睡,月如果大到4歲就唔帶喇

...

有道理


男爵府

積分: 9905


13#
發表於 16-4-3 19:00 |只看該作者
winnie627 發表於 16-4-3 10:17
如果你唔想帶,我問過,沖繩機場可租。

我驚帶左。其實用咩帶多


子爵府

積分: 13216


12#
發表於 16-4-3 10:17 |只看該作者

引用:Quote:beetle910+發表於+16-4-1+10:11+邊方

原帖由 68463259 於 16-04-03 發表
你當時有冇帶bb車去??定係淨用咩帶??
考慮緊帶唔帶bb車。。。你去過。想你比啲意見
...
如果你唔想帶,我問過,沖繩機場可租。




珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 16-4-3 09:54 |只看該作者

引用:Quote:wing514 發表於 16-4-1 10:29 放心呀

原帖由 68463259 於 16-04-03 發表
請問名護邊度有小火車坐?
名護動植物公園


男爵府

積分: 6462


10#
發表於 16-4-3 09:00 |只看該作者

引用:Quote:beetle910 發表於 16-4-1 10:11 邊方

原帖由 68463259 於 16-04-03 發表
你當時有冇帶bb車去??定係淨用咩帶??
考慮緊帶唔帶bb車。。。你去過。想你比啲意見
...
就算唔訓bb車,隨身物同戰利品放車都好好,同埋bb要午睡,月如果大到4歲就唔帶喇


男爵府

積分: 6462


9#
發表於 16-4-3 08:57 |只看該作者

引用:Quote:beetle910 發表於 16-4-1 10:11 邊方

原帖由 68463259 於 16-04-03 發表
你當時有冇帶bb車去??定係淨用咩帶??
考慮緊帶唔帶bb車。。。你去過。想你比啲意見
...
兩樣都有帶呀!我自駕,雖然市區好多商店有bb車,但景點冇,揹帶係hip seat, 上機就用,佢有時扭想訓都用,如果唔自駕,更加要帶啦!


男爵府

積分: 9905


8#
發表於 16-4-3 00:34 |只看該作者
beetle910 發表於 16-4-1 10:11
邊方面? 沖繩好啱BB去, 好多親子景點, 而且酒店, 食店, 舖頭都好baby friendly~~ BB 10個月既時候帶過佢去, ...

你當時有冇帶bb車去??定係淨用咩帶??
考慮緊帶唔帶bb車。。。你去過。想你比啲意見


男爵府

積分: 9905


7#
發表於 16-4-3 00:32 |只看該作者
wing514 發表於 16-4-1 10:29
放心呀, 沖繩超級 baby friendly , 都無咩要特別注意
不論大小食店, 都有哂 bb 椅 , 餐具, 廁所會 ...

請問名護邊度有小火車坐?


別墅

積分: 739


6#
發表於 16-4-2 01:51 |只看該作者

回覆:可以分享帶一歲bb去沖繩嗎?

謝謝大家分享!




珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 16-4-1 10:29 |只看該作者
放心呀, 沖繩超級 baby friendly , 都無咩要特別注意
不論大小食店, 都有哂 bb 椅 , 餐具, 廁所會有換片墊
超級市場d 推車都有可以俾bb訓平既床仔位 (呢個勁正)
同埋食都係熟野多, 大把選擇
景點有好多, 樓上jm 都講左~
動物園除左兒童王國, 仲有名護都有, 裡邊有小火車坐, 幾得意


男爵府

積分: 6462


4#
發表於 16-4-1 10:12 |只看該作者
BB 黎緊15m, 我會帶佢去九州~~應該更開心呀


男爵府

積分: 6462


3#
發表於 16-4-1 10:11 |只看該作者
本帖最後由 beetle910 於 16-4-1 10:13 編輯

邊方面? 沖繩好啱BB去, 好多親子景點, 而且酒店, 食店, 舖頭都好baby friendly~~ BB 10個月既時候帶過佢去, 佢好開心, 返黎好似識左多好多野咁
浦添公園sir 滑梯
水族館
兒童王國 (動物園)
元氣村 (親親海豚)


男爵府

積分: 9905


2#
發表於 16-4-1 00:08 |只看該作者
mylittleel 發表於 16-3-16 10:53
有冇咩地方推介?有冇咩特別注意?些些

我都想知

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo