爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3116


1#
發表於 16-3-18 20:41 |只看該作者
我而家開車既時候 成日都好擔心揸唔正條線... 究竟點可以睇到係唔係條線入面 (我而家靠左右鏡去睇)


大宅

積分: 1186


28#
發表於 16-4-6 10:11 |只看該作者
本帖最後由 kwai5 於 16-4-6 10:12 編輯
chiuki2003 發表於 16-3-21 13:36
睇大銀幕右下角對正路面條白線

YES......我學車時都係咁教

但係唔同車款會有D 出入, 自己再ADJUST 應該對既位置


複式洋房

積分: 447


27#
發表於 16-3-30 08:55 |只看該作者

回覆:hahakk 的帖子

有咁遠望咁遠,如果前面有車就望前車及其旁次白線,再感覺自己車位置。開車除咗眼睇,最重要同架車旣感覺,人車合一




大宅

積分: 4977

畀面勳章


26#
發表於 16-3-30 01:12 |只看該作者

引用:我而家開車既時候+成日都好擔心揸唔正條線.

原帖由 hahakk 於 16-03-18 發表
我而家開車既時候 成日都好擔心揸唔正條線... 究竟點可以睇到係唔係條線入面 (我而家靠左右鏡去睇)
...
架車標版位既中間位置差不多踏住左邊白線就行得正。我唔知你明唔明我講乜。但千其唔好一味望左右鏡,一定要望前。其實有經驗就好易度到中間位





大宅

積分: 1261


25#
發表於 16-3-29 12:11 |只看該作者

引用:我學緊車,+學泊車時,+成日架車“咩”左小

原帖由 ec325 於 16-03-28 發表
我學緊車, 學泊車時, 成日架車“咩”左小小, 都係攞唔正, 明明坐司機位睇覺得前面正, 但c fu成日話我 ...
睇側鏡,車身與兩邊白線平行應該就正了




大宅

積分: 1625


24#
發表於 16-3-28 00:35 |只看該作者

回覆:點睇位

我學緊車, 學泊車時, 成日架車“咩”左小小, 都係攞唔正, 明明坐司機位睇覺得前面正, 但c fu成日話我唔正, c6幫我操車, 又話我成日咩左, 我都懷疑係咪自己判斷力有問題, 仲諗緊方法解決


禁止訪問

積分: 1374


23#
發表於 16-3-27 16:36 |只看該作者

引用:Quote:Michelle.Bb 發表於 16-3-27 09:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1261


22#
發表於 16-3-27 16:33 |只看該作者

引用:Quote:Michelle.Bb+發表於+16-3-27+09:24+

原帖由 hahakk 於 16-03-27 發表
我而家揸多左 有信心左 係路上就好左d
但其實都唔係好知點睇位...
例如出車個陣 坐隔壁個個會話仲有好多 ...
我都係咁。唯有望遠D,望遠D……




大宅

積分: 3116


21#
發表於 16-3-27 14:51 |只看該作者
Michelle.Bb 發表於 16-3-27 09:24
我都未識睇位,全憑感覺。以前師傅駕車有標記,所以易睇。自己攞車後,問師傅應點睇位,佢教我喺停車場停定 ...

我而家揸多左 有信心左 係路上就好左d
但其實都唔係好知點睇位...
例如出車個陣 坐隔壁個個會話仲有好多位 但我又睇唔到 覺的左車頭會hi到前面...
Add oil together!


大宅

積分: 1261


20#
發表於 16-3-27 09:24 |只看該作者

回覆:點睇位

我都未識睇位,全憑感覺。以前師傅駕車有標記,所以易睇。自己攞車後,問師傅應點睇位,佢教我喺停車場停定駕車,叫朋友幫手響出邊幫手睇左轆位置,跟住做個標記。我試過,但都不係太肯定。




大宅

積分: 2566


19#
發表於 16-3-23 11:51 |只看該作者
我新p果時會擺隻公仔係車前近a柱位置,條行車線盡量唔好係個公仔頭個頭頂,咁我就知道架車入哂線


男爵府

積分: 7446


18#
發表於 16-3-23 11:39 |只看該作者
我自己:
1) 望遠D
2) 通常路中間都會深色D (因為左右胎轆過既位通常較淺色, 車底經過既位就會相對深色D), 雙眼望遠D+焦點望深色嗰邊, 架車就自然會行得正中.


大宅

積分: 4557


17#
發表於 16-3-23 02:22 |只看該作者
hahakk 發表於 16-3-18 20:41
我而家開車既時候 成日都好擔心揸唔正條線... 究竟點可以睇到係唔係條線入面 (我而家靠左右鏡去睇)
...
向前望, 視線望遠d就可以! 睇左右鏡只會愈嚟愈衰, 更加攞唔正條線.


洋房

積分: 50


16#
發表於 16-3-22 07:25 |只看該作者

回覆:點睇位

通常左腳位係接近車中間位,我解凍時就用左腳「踩」住路中間,好好多了!




象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 16-3-21 23:28 |只看該作者
本帖最後由 DoReMi媽媽 於 16-3-21 23:28 編輯
GL27 發表於 16-3-21 17:19
你呢個方法是正解, 適合新手...
如果揸番有咁上下經驗, 自己係會感覺到, 但如果能見度低, 如豪雨/大霧等, 我自己就會行慢D, 兼且金睛火眼地留意地面同前面, 等自己有更多時間, 唔好OUT出自己的行車線, 那怕那是限速100的高速公路

通常豪雨大霧,由其是係豪雨,好小車會喺highway行到限速,都係慢行,更甚者(豪雨),會打埋死火燈,等後車睇燈跟行。


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 16-3-21 18:41 |只看該作者
LM267 發表於 16-3-19 19:07
望遠 ...
幾時都係要望遠
同意,呢的係感覺.


大宅

積分: 2308


13#
發表於 16-3-21 17:19 |只看該作者
chiuki2003 發表於 16-3-21 13:36
睇大銀幕右下角對正路面條白線
你呢個方法是正解, 適合新手...
如果揸番有咁上下經驗, 自己係會感覺到, 但如果能見度低, 如豪雨/大霧等, 我自己就會行慢D, 兼且金睛火眼地留意地面同前面, 等自己有更多時間, 唔好OUT出自己的行車線, 那怕那是限速100的高速公路


複式洋房

積分: 382


12#
發表於 16-3-21 13:36 |只看該作者

回覆:點睇位

睇大銀幕右下角對正路面條白線




複式洋房

積分: 118


11#
發表於 16-3-21 10:57 |只看該作者
用眼䏲


大宅

積分: 4510


10#
發表於 16-3-19 20:38 |只看該作者

回覆:點睇位

架私家車咁窄,線位咁濶連大車都未過火位,對中線點會有困難,望遠D俾D信心就OK啦。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo