爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 1374


1#
發表於 16-3-30 14:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16541


29#
發表於 16-4-8 23:21 |只看該作者
運輸署寫得好清楚,自己睇啦!

http://www.td.gov.hk/filemanager ... /rs_bulletin_34.pdf
小朋友放暑假比平日更忙!


水晶宮

積分: 56914


28#
發表於 16-4-8 10:23 |只看該作者
天光都未拗完, 總之唔影響安全的大前提下, 自由發輝啦!


別墅

積分: 878


27#
發表於 16-4-7 23:01 |只看該作者

回覆:LM267 的帖子

你講中部份,因為好多人去邊都行外圈
運輸處有講出入回旋處線同燈號配合



別墅

積分: 878


26#
發表於 16-4-7 22:59 |只看該作者

回覆:pumpumpurin 的帖子

可以去運輸署拎本道路使用者手則有講
(即係考筆試本書仔)


係指引,唔係法例
不過如果冇跟據指引做,可能會有告票,更甚係傳票


複式洋房

積分: 318


25#
發表於 16-4-4 03:21 |只看該作者
werty 發表於 16-4-3 20:02
唔該上運輸署睇下
我既意思係d人無論自己第幾個出口出都係行住條外圈...


男爵府

積分: 7504


24#
發表於 16-4-3 23:03 |只看該作者

回覆:小路出大路左轉

打右燈轉左


子爵府

積分: 14954


23#
發表於 16-4-3 20:03 |只看該作者

引用:係打右燈比大路車睇,+唔通打左燈比后車睇咩

原帖由 HOSOH 於 16-03-30 發表
係打右燈比大路車睇, 唔通打左燈比后車睇咩!
亂黎




子爵府

積分: 14954


22#
發表於 16-4-3 20:02 |只看該作者

引用:其實回旋處打邊面燈個人覺得唔係重要外內圈

原帖由 LM267 於 16-04-03 發表
其實回旋處打邊面燈個人覺得唔係重要
外內圈先重要...
唔該上運輸署睇下




伯爵府

積分: 18127


21#
發表於 16-4-3 19:57 |只看該作者

引用:係打右燈比大路車睇, 唔通打左燈比后車睇咩

原帖由 HOSOH 於 16-03-30 發表
係打右燈比大路車睇, 唔通打左燈比后車睇咩!


請給予有關條例或指引


複式洋房

積分: 318


20#
發表於 16-4-3 19:55 |只看該作者
其實回旋處打邊面燈個人覺得唔係重要
外內圈先重要...


大宅

積分: 4977

畀面勳章


19#
發表於 16-4-3 17:43 |只看該作者

引用:回覆+babygingerbread+的帖子第一個出口出

原帖由 hayashili2010 於 16-04-03 發表
回覆 babygingerbread 的帖子

第一個出口出就打左燈,其他出口就先右燈臨出先打左燈 ...
咁咪即係唔係一定入迴旋處要打右燈囉。仲有,如果個迴旋處係好大嘅話,佢第二個出口唔過12點鐘位置,都唔需要打右燈架!只係出嘅時候打咗燈就ok。




大宅

積分: 1261


18#
發表於 16-4-3 15:25 |只看該作者
回覆 babygingerbread 的帖子

第一個出口出就打左燈,其他出口就先右燈臨出先打左燈


子爵府

積分: 14954


17#
發表於 16-4-3 07:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+werty+於+16-04-02+發表呢個

原帖由 Maygo 於 16-04-03 發表
咁即係點打?
轉左打左!




大宅

積分: 4977

畀面勳章


16#
發表於 16-4-3 07:01 |只看該作者

引用:其實除了入回旋處打右燈外,一般都係轉左打

原帖由 Mr_661 於 16-04-02 發表
其實除了入回旋處打右燈外,一般都係轉左打左,轉右打右。
打相反燈號會影響後上車輛的行動,例如佢見你打 ...
其實我唔明白你地話入回旋處打右燈呢個concept?? 如果我入回旋處第一個口出呢?都打右燈?




男爵府

積分: 7159


15#
發表於 16-4-3 02:18 |只看該作者

引用:即使左轉,係唔係都應該打右燈比右邊黎的車

原帖由 jihai 於 16-03-30 發表
即使左轉,係唔係都應該打右燈比右邊黎的車睇?
我見好多司機都係打右燈
我問下交通警朋友先




男爵府

積分: 7159


14#
發表於 16-4-3 02:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jihai+於+16-03-30+發表即使

原帖由 werty 於 16-04-02 發表
呢個係錯嘅做法。

燈号係比所有道路使用者睇,而唔係只比大路車睇!
咁即係點打?




子爵府

積分: 14954


13#
發表於 16-4-2 22:12 |只看該作者

引用:即使左轉,係唔係都應該打右燈比右邊黎的車

原帖由 jihai 於 16-03-30 發表
即使左轉,係唔係都應該打右燈比右邊黎的車睇?
我見好多司機都係打右燈
呢個係錯嘅做法。

燈号係比所有道路使用者睇,而唔係只比大路車睇!




水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 16-4-2 13:33 |只看該作者

引用:回覆+newcook+的帖子下,唔係入迴旋處打右

原帖由 hayashili2010 於 16-04-01 發表
回覆 newcook 的帖子

下,唔係入迴旋處打右燈,出就打左燈(如果第一個出口出就直接打左燈)??? ...
係,我出入不分

應該係:普通路口轉左打左燈,進入迴旋處打右燈,出(離開)迴旋處打左燈



我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


大宅

積分: 1129


11#
發表於 16-4-2 08:25 |只看該作者
其實除了入回旋處打右燈外,一般都係轉左打左,轉右打右。
打相反燈號會影響後上車輛的行動,例如佢見你打右燈佢可能係挨左邊抽出左轉

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo