親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   8


伯爵府

積分: 19743


1#
發表於 16-4-1 05:45 |只看該作者
話說第一次book車又人多(6大3小),見ctrip話10人車寫住包6件行李,見價錢ok就訂左先其實都驚唔夠坐, 諗住訂左先有司機資料唯有訂左先再問,唔夠就取消. 最黎司機話冇問題到時坐迫小小咁我地都ok

出發前一晚再聯絡個司機佢突然問咩事話冇印象有呢張單,當堂嚇一嚇,好彩前一晚再聯絡佢,如果唔係就死得。跟住再話架車根本坐唔落,當堂又嚇一嚇,叫我聯絡客服咁我就俾返之前啲對站佢睇,佢就叫我等等

客服話坐唔落,我話而家少左個大人(臨時去唔到)咁點會坐唔落?當初又應承?咁我話唔緊要肯退錢就得。轉頭佢話一係幫我搵多架split開坐,一係就住迫啲,我話多左個架我唔會加錢,佢話搵多架車要加啲錢;我話我唔會加;最黎佢話搵個韓國人司機揸架大小小黎叫我坐迫啲、我話ok




伯爵府

積分: 19743


41#
發表於 16-7-21 09:42 |只看該作者
*豬仔包* 發表於 16-7-21 08:58
因為佢系計Landing時間,吾會計早到定delay架

計landing 我都係within 90mins


男爵府

積分: 8977


40#
發表於 16-7-21 08:58 |只看該作者
cathy29 發表於 16-4-1 13:07
之後就叫我如可以去免稅店買野幫佢贏到個車位就可以免加超時費,我就話從頭到尾都冇起時;佢就再wechat我幾 ...

因為佢系計Landing時間,吾會計早到定delay架


男爵府

積分: 5464


39#
發表於 16-7-20 18:27 |只看該作者
meimei小朋友 發表於 16-6-5 22:18
回覆 chung_ma 的帖子

要俾飛機航班,因為 land 計90分鐘免費等候。

如果超過90分鐘,点計?


禁止訪問

積分: 5328


38#
發表於 16-6-6 09:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5328


37#
發表於 16-6-6 09:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13635


36#
發表於 16-6-6 08:38 |只看該作者
meimei小朋友 發表於 16-6-5 22:18
回覆 chung_ma 的帖子

要俾飛機航班,因為 land 計90分鐘免費等候。

即係司機會check 班機幾時land, 然後計90 分鐘??


男爵府

積分: 8639


35#
發表於 16-6-6 07:55 |只看該作者
回覆 meimei小朋友 的帖子

有邊種比錢方法


禁止訪問

積分: 5328


34#
發表於 16-6-5 22:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5328


33#
發表於 16-6-5 22:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13635


32#
發表於 16-6-5 22:05 |只看該作者
咪咪2007 發表於 16-6-5 21:23
回覆 meimei小朋友 的帖子

請問是如何比錢的,我無信用卡

我book 左,想問係比埋飛機航班,司機預時間???


男爵府

積分: 8639


31#
發表於 16-6-5 21:23 |只看該作者
本帖最後由 咪咪2007 於 16-6-5 21:41 編輯

回覆 meimei小朋友 的帖子

請問是如何比錢的,我無信用卡


禁止訪問

積分: 5328


30#
發表於 16-6-5 20:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8639


29#
發表於 16-6-5 19:31 |只看該作者
點book車架


侯爵府

積分: 23573

畀面勳章


28#
發表於 16-5-8 10:38 |只看該作者
多謝講解


男爵府

積分: 9555


27#
發表於 16-4-20 22:25 |只看該作者
cathy29 發表於 16-4-13 07:39
唔係,跟其他jm入ctrip 客服電話
訂左之後會有email 話你知司機電話資料再聯絡



...
另你是訂皇包車/唐人?我見佢有唔同公司接


伯爵府

積分: 19743


26#
發表於 16-4-20 16:19 |只看該作者

引用:其實班機12PM+LANDING,+都無咩可能咁快出倒

原帖由 bero 於 16-04-20 發表
其實班機12PM LANDING, 都無咩可能咁快出倒海關啦, 佢果90分鐘FREE真係有D危...... ...
係好危,個時我都係咁望隻錶;估唔到過關慢到嘔,相比其他快佢好多




侯爵府

積分: 24803


25#
發表於 16-4-20 13:10 |只看該作者
其實班機12PM LANDING, 都無咩可能咁快出倒海關啦, 佢果90分鐘FREE真係有D危......


男爵府

積分: 9555


24#
發表於 16-4-20 10:52 |只看該作者
cathy29 發表於 16-4-13 07:39
唔係,跟其他jm入ctrip 客服電話
訂左之後會有email 話你知司機電話資料再聯絡



...
電腦版有嗎? 可以比D資料我參考下嗎?
謝謝您


男爵府

積分: 9555


23#
發表於 16-4-20 10:51 |只看該作者
ykarenh 發表於 16-4-4 12:30
唔係飛機落地起計90 mins 咩?!
我喺淘寶book...但同ctrip嗰幾日同公司。。。
你咁講。。。我都擔心delay ...
請問你淘寶那裡訂? 可以比D資料我參考下嗎?
謝謝您

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo