爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 38


1#
發表於 16-4-1 22:01 |只看該作者
本帖最後由 timmy_8964 於 16-4-1 22:02 編輯

上個月1,2 私家車/貨van牌甩P, 想買架細cc 7人車

而我五年前已經有3,22 電單車正式牌, 所以我而家張駕駛執照係:
1,2,3,22 有效期至 31/12/2020


咁我想問我quote 第三保時, 係未報5 年駕駛經驗?

謝謝~


男爵府

積分: 7338


7#
發表於 16-4-8 11:09 |只看該作者
timmy_8964 發表於 16-4-4 01:17
唔該晒咁多位.
唔關ncb 事, 呢幾年都無續過第三保(2個轆/4個轆).

駕駛經驗係唔計車種的,由有車牌起計


洋房

積分: 38


6#
發表於 16-4-4 01:17 |只看該作者
我愛Corina 發表於 16-4-3 15:12
我知,我有車。

所以想問佢想點

唔該晒咁多位.
唔關ncb 事, 呢幾年都無續過第三保(2個轆/4個轆).

咁問係因為我上 direct亞洲同1616 d 網上quote 價要報駕駛經驗. 所以先咁問


瑪瑙宮

積分: 139312

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 16-4-3 15:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+我愛Corina+於+16-04-03+發表

原帖由 werty 於 16-04-03 發表
Ncb要有上份單。
我知,我有車。

所以想問佢想點





子爵府

積分: 14954


4#
發表於 16-4-3 09:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+timmy_8964+於+16-04-01+發表

原帖由 我愛Corina 於 16-04-03 發表
駕駛經驗黎claim ncb ?
Ncb要有上份單。




瑪瑙宮

積分: 139312

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 16-4-3 07:10 |只看該作者

引用:+本帖最後由+timmy_8964+於+16-4-1+22:02+

原帖由 timmy_8964 於 16-04-01 發表
本帖最後由 timmy_8964 於 16-4-1 22:02 編輯

上個月1,2 私家車/貨van牌甩P, 想買架細cc 7人車
駕駛經驗黎claim ncb ?




子爵府

積分: 14954


2#
發表於 16-4-2 22:15 |只看該作者

引用:+本帖最後由+timmy_8964+於+16-4-1+22:02+

原帖由 timmy_8964 於 16-04-01 發表
本帖最後由 timmy_8964 於 16-4-1 22:02 編輯

上個月1,2 私家車/貨van牌甩P, 想買架細cc 7人車
照直講比agent 知,好過出事之後保險公司話你呃人!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo