懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 346

想生BB熱投


1#
發表於 16-4-4 08:45 |只看該作者
現差不多14weeks,工作壓力很大,經常失眠或半夜扎醒瞓唔返點算好...




複式洋房

積分: 170


51#
發表於 16-4-13 10:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cathypang+於+16-04-12+發表

原帖由 minna00 於 16-04-13 發表
我d同事已經係媽媽級,40幾歲。唔影響到佢咪冇乜野,影響到就覺得你攞著數,乘機唔返工



...
冇計架,大肚係咁架啦,佢地都有做過人阿媽,如果做得唔開心,或者佢地再繼續單打你,我覺得得哩份工都做落去都冇意思,咪唔好理佢地講,要產檢照請假,唔舒服照請假,有咩大肚婆唔做得既粗重野都一律唔做,又唔炒得你,生完半年內都唔炒得,再單打你咪問佢地係咪歧視大肚婆囉,總之做得唔開生都唔好勞氣,由佢地講飽佢,最多生完返去搵工轉..哩啲唔體諒㑡匚山同事同公司留係度做都冇意思!




伯爵府

積分: 15140

好媽媽勳章


50#
發表於 16-4-13 10:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+minna00+於+16-04-04+發表我

原帖由 Cathypang 於 16-04-12 發表
話之佢地講飽佢啦,個個都有機會大肚,唔駛理佢地..
我d同事已經係媽媽級,40幾歲。唔影響到佢咪冇乜野,影響到就覺得你攞著數,乘機唔返工




複式洋房

積分: 170


49#
發表於 16-4-12 23:45 |只看該作者

引用:我既壓力唔係因為工作量,係d同事,最近呢

原帖由 minna00 於 16-04-04 發表
我既壓力唔係因為工作量,係d同事,最近呢兩個星期要係屋企休息,同team既同事可能就會多野做左。預左遲d返 ...
話之佢地講飽佢啦,個個都有機會大肚,唔駛理佢地..





複式洋房

積分: 346

想生BB熱投


48#
發表於 16-4-12 18:50 |只看該作者

回覆:Tcky925 的帖子

嗯,我清醒㗎啦,做得幾好挨壞自己無人會可憐...




複式洋房

積分: 234


47#
發表於 16-4-12 17:14 |只看該作者

回覆:9292 的帖子

無錯bb要緊,要休息就休息,要放假就放假,D無謂人絕對唔需要理,如果頂唔順有乜事果D人都唔會可憐你。要記住你只係打份工,公司無話無左邊個唔得!




男爵府

積分: 6338


46#
發表於 16-4-12 14:35 |只看該作者

回覆:孕婦時的工作壓力

我工作多會開並要求出差, 次次要飛, 密就一個月2次,不密就3-4個月一次. 自問工作瘋, 我都係到六個月才停出差.
工作壓力一定有,其實好看自己性格及工作要求, 如何balance都咁大個人要做媽咪下係會有種力量去workout得到。
我還有2星期就EDD了, maternity leave也只攞到前九天好勇😆




複式洋房

積分: 346

想生BB熱投


45#
發表於 16-4-12 13:35 |只看該作者

回覆:孕婦時的工作壓力

我終於挨病咗啦,醫生要我休息幾日,不過公司嘅電話沒有停過,真係覺得好辛苦,亦已經心灰意冷,同自己講最緊要係BB,所以我決定唔再理公司啦




男爵府

積分: 5081

瞓得好勳章


44#
發表於 16-4-12 09:29 |只看該作者

回覆:孕婦時的工作壓力

未必關工作事~胎住BB係會容易發惡夢~




洋房

積分: 82


43#
發表於 16-4-12 08:42 |只看該作者

引用:Quote:sillysmurf+發表於+16-4-6+13:14+其

原帖由 Teryu 於 16-04-07 發表
我老細都係呀, 因為知我大肚唔會RESIGN, 但同HR反映完佢即刻唔敢!
您都好呀,我老同我得兩個人既office(HK office)。佢就同我係大陸既亞姐講佢好嬲人大肚喎!佢話公司大部分既人都起碼做左幾年先大肚先代表佢做到野喎⋯⋯我想講:唔好同我同大陸既人比,佢地一樣野由朝做到晚我一陣就攪掂左喇。。。咁就代表我對公冇貢獻?bull shit




大宅

積分: 1996


42#
發表於 16-4-8 11:38 |只看該作者
minna00 發表於 16-4-8 11:04
我d同事都係,請假多就有說話聽。係背後話你成日請假,累佢地做多份,個個都係咁陀咪又照返工..... ...
我工作上都係自己做返自己野,都有說話聽到我只係去政府做產檢,都係1個月請1次假啫,佢都都要話,我心諗你地成日病假又遲到扮話朝早肚痾又唔見你地講,佢地明顯妒忌我遲d有產假,到時佢地先要做埋我果份
無生過bb既唔會明白懷孕時又要返工又要忍住唔舒服既身體有幾咁辛苦
所以我都唔會理佢地講嘜,做好自己份內事得啦


伯爵府

積分: 15140

好媽媽勳章


41#
發表於 16-4-8 11:04 |只看該作者
Yanmiaou 發表於 16-4-8 09:03
我當然無理佢哋啦,BB最緊要!不過聽得多又。。產檢、又。。請假,好煩



...
我d同事都係,請假多就有說話聽。係背後話你成日請假,累佢地做多份,個個都係咁陀咪又照返工.....


洋房

積分: 37


40#
發表於 16-4-8 09:08 |只看該作者

回覆:李小肥 的帖子

有時聽到依啲說話真係覺得好討厭,但點都好,BB緊要個份工,所以我唔會理,有需要就請假




洋房

積分: 37


39#
發表於 16-4-8 09:03 |只看該作者

回覆:toffeelego 的帖子

我當然無理佢哋啦,BB最緊要!不過聽得多又。。產檢、又。。請假,好煩




禁止訪問

積分: 408


38#
發表於 16-4-7 19:12 |只看該作者

回覆:孕婦時的工作壓力

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 162


37#
發表於 16-4-7 18:27 |只看該作者
Yanmiaou 發表於 16-4-4 20:48
我啲同事都係不停做小動作仲要質疑我點解要私家政府兩邊睇,佢話你㨂政府生就唔好睇私家,又話自 ...

唔好理呢D人!
就算公立醫院生,我覺得睇私家醫生其實有需要!起碼有得見醫生、照超聲波先啦。
我自己都公、私兩邊睇,重要睇兩個私家醫生。


大宅

積分: 1323


36#
發表於 16-4-7 17:38 |只看該作者
sillysmurf 發表於 16-4-6 13:14
其實我都好努力同盡量放鬆,可惜我老闆一而再再而三甘令我好5開心,佢特登令我多野做發洩佢心中不滿。。。 ...
我老細都係呀, 因為知我大肚唔會RESIGN, 但同HR反映完佢即刻唔敢!


複式洋房

積分: 293


35#
發表於 16-4-7 02:23 |只看該作者

回覆:孕婦時的工作壓力

我又大壓力到訓唔著喇...
依兩日番工俾人激...心情差左... 今晚仲喊左出黎.. 同自己講唔好影響bb...但個心谷住谷住最後都喊左出黎...





男爵府

積分: 6081


34#
發表於 16-4-7 00:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RockMusicLover+於+16-04-06+

原帖由 mychungyi 於 16-04-06 發表
講到好好,我會嘗試改變自己心態。thanks a lot
我自都努力緊,因為自己都放唔低,好想自己一手一腳做好,但剛有孕,體力上或心理上都唔可以太去得盡,今日同個客傾完電話先谷鬼氣,但已盡量同自己講,呼吸,放鬆,唔好在意.....否則到孕後期時又一激動就肚硬,對bb發育真係唔好





大宅

積分: 4476


33#
發表於 16-4-6 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mychungyi+於+16-04-04+發表

原帖由 RockMusicLover 於 16-04-06 發表
同自己講,話之佢,而家最緊要係阿b,佢鍾意爭咪爭飽佢。
講到好好,我會嘗試改變自己心態。thanks a lot




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo