自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


1#
發表於 16-4-5 18:57 |只看該作者
而家5個,但已經病左2次,照顧個大的又勞氣,有時會好忟,情緒有點波動,我擔心影響個胎,所以盡量叫自己唔好勞氣。我好驚第時個b有情緒病或變左忟薑,係咪真係會?


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


33#
發表於 16-4-6 12:35 |只看該作者

引用:會架, 我陀住細女時成日鬧大女,佢而家係好

原帖由 jasmine0527 於 16-04-05 發表
會架, 我陀住細女時成日鬧大女,佢而家係好惡
Same, 陀細女時成日心情唔好,細女出世後又惡又唔多鍾意笑,有時覺得係自己衰累到細女。



翡翠宮

積分: 96795

2018復活節勳章


32#
發表於 16-4-6 12:28 |只看該作者


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


31#
發表於 16-4-6 12:24 |只看該作者

引用:你屋企人有無人可以幫到你手㗎?有時放自己

原帖由 貝囡 於 16-04-06 發表
你屋企人有無人可以幫到你手㗎?有時放自己幾個鐘頭假令自己放鬆下,心情都會好啲㗎!

...
有家人幫手,唔知係咪荷爾蒙影響,心情容易煩躁



大宅

積分: 2707


30#
發表於 16-4-6 09:23 |只看該作者

回覆:cloudwingwing 的帖子

你屋企人有無人可以幫到你手㗎?有時放自己幾個鐘頭假令自己放鬆下,心情都會好啲㗎!

手機用戶,不要點評.謝謝


大宅

積分: 1876


29#
發表於 16-4-6 09:20 |只看該作者

回覆:陀第2胎陀得好差

我第二胎,21 weeks流啡入左醫院




珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


28#
發表於 16-4-6 09:01 |只看該作者

引用:大的幾歲放鬆D

原帖由 QQfishma 於 16-04-05 發表
大的幾歲
放鬆D
大那個今年要選小學,所以又多左樣野煩


伯爵府

積分: 19288


27#
發表於 16-4-6 00:34 |只看該作者

回覆:陀第2胎陀得好差

係!

我第二胎,細b出世後,同大b比。

脾氣臭,唔係成日笑



BB你來咗啦?


大宅

積分: 3438


26#
發表於 16-4-5 23:45 |只看該作者

回覆:陀第2胎陀得好差

第二胎真係辛苦好多,我記得都病左幾次,平時好少病的,成日湊住大b,唔可以話想休息就休息。
同第一胎心情差不多,不過第二胎係開心果,所以我估冇咩關係。
不過而家生完仲辛苦




已刪除用户

積分: 4001


25#
發表於 16-4-5 22:46 |只看該作者

回覆:陀第2胎陀得好差

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16562


24#
發表於 16-4-5 22:43 |只看該作者

回覆:陀第2胎陀得好差

正常嫁,生左你會正常番




大宅

積分: 2056


23#
發表於 16-4-5 22:36 |只看該作者

回覆:陀第2胎陀得好差

真架 我陀呀B時情緒唔好 好少笑,呀B出左世真係吱都唔笑 好後悔架日日見BB都嬲爆爆,苦瓜樣。happy mommy happy baby呀!加油😊




伯爵府

積分: 15375


22#
發表於 16-4-5 22:20 |只看該作者

回覆:陀第2胎陀得好差

我7個月。大女下個月兩歲,我又係湊到嘔血,個人又攰又冇胃口,前幾日仲嘔緊,家人又有唔開心既事,我陀住細b成日喊,都好擔心佢出黎後冇家姐咁開心




大宅

積分: 2744

畀面勳章


21#
發表於 16-4-5 22:13 |只看該作者

回覆樓主:

我而家23周,第二胎,這幾個月由手痕,到腳痕到肚痕,到成身痕,而家連眼皮同塊面所都好痕,好辛苦,好煩躁,但我都要提自己保持心境開朗


水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 16-4-5 21:52 |只看該作者

回覆:陀第2胎陀得好差

第二胎比第一胎陀得勁辛苦,個個月都病,抵抗力差到不得了,
大嗰個而家識得駁嘴駁舌,叫佢做東佢做西,好鬼炆,鬧完佢都無改善。


侯爵府

積分: 24141


19#
發表於 16-4-5 21:51 |只看該作者

回覆:陀第2胎陀得好差

應該無關係的,我陀我大仔果時我爸爸離開了,都不知幾傷心,喊過幾多次,又要攪身後事。但我大仔好好湊,好乖,一起身就笑,直情係我的天使。


禁止訪問

積分: 50185


18#
發表於 16-4-5 21:46 |只看該作者

回覆:陀第2胎陀得好差

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24385


17#
發表於 16-4-5 21:31 |只看該作者

回覆:cloudwingwing 的帖子

心情開朗D,不生出來比較難凑




男爵府

積分: 7613


16#
發表於 16-4-5 21:04 |只看該作者

回覆:陀第2胎陀得好差

陀b時個人燥 個b脾氣都勁d 身邊有真實個案


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


15#
發表於 16-4-5 21:04 |只看該作者

引用:唔會。我長期俾人激到嘔血,幾乎日日發火。

原帖由 1bear1dream 於 16-04-05 發表
唔會。我長期俾人激到嘔血,幾乎日日發火。
但2胎都係happy girl/boy
有你呢句我就安心,多謝


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo