論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   5


別墅

積分: 635


1#
發表於 16-4-12 11:42 |只看該作者
剛買了小蟻 但去到QR 就不成功
想問有冇人知點樣可以成功通過安裝呢?




別墅

積分: 635


26#
發表於 16-5-17 18:27 |只看該作者
想問小蟻可以點set比家人手機都睇到呢?


男爵府

積分: 6641

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 16-5-16 14:28 |只看該作者
回覆 smartboy725 的帖子

GM, 睇睇Wifi 要用2.4G


大宅

積分: 3444


24#
發表於 16-5-11 22:43 |只看該作者
-5400 又出現,不能用4G或外面wifi 看


男爵府

積分: 6641

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 16-5-10 14:58 |只看該作者
回覆 smartboy725 的帖子

試吓 地區揀中國大陸.
APPS : 小米智能家庭


複式洋房

積分: 290


22#
發表於 16-5-10 12:19 |只看該作者
I'm using 2.
1 used over 1.5 years and 1 used 6 months. always update firmware and use as normal, no problem.


大宅

積分: 3444


21#
發表於 16-5-10 11:44 |只看該作者
Josp 發表於 16-5-7 23:02
近期我更新咗, 又可以用喎。 GM可以試吓

你用咩手機..,咩apps?


大宅

積分: 3444


20#
發表於 16-5-10 11:42 |只看該作者
Josp 發表於 16-5-7 23:02
近期我更新咗, 又可以用喎。 GM可以試吓

本帖最後由 smartboy725 於 16-5-10 11:43 編輯


點評

Josp    發表於 16-5-10 15:02


大宅

積分: 3444


19#
發表於 16-5-9 09:50 |只看該作者
Josp 發表於 16-5-7 23:02
近期我更新咗, 又可以用喎。 GM可以試吓
請問你更新詳細程序係點? (有冇插TF CARD, 在APPS 按更新嗎?)

小蟻在2015年11月前買嗎? (因有網頁說2015/11後出的鎖IP, 更新後用唔到)


男爵府

積分: 6641

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 16-5-7 23:02 |只看該作者
近期我更新咗, 又可以用喎。 GM可以試吓


大宅

積分: 2536


17#
發表於 16-5-7 22:41 |只看該作者

回覆:billy45 的帖子

請問你用咩手機?




大宅

積分: 1873


16#
發表於 16-5-7 08:48 |只看該作者
我剛買了個:360小水滴智能摄像机夜视版 家用高清无线wifi网络手机监控摄像头
非常好用,易用,高度推薦比大家

颜色分类
【夜视版】+32G内存卡+读卡器

淘寶:229人仔


大宅

積分: 2427


15#
發表於 16-5-6 14:27 |只看該作者
我之前iphone apps升級後用不了,後來不知怎的昨天又可以用了。


複式洋房

積分: 174


14#
發表於 16-5-5 15:27 |只看該作者

引用:http://bbs.xiaomi.cn/t-11725706去上述網

原帖由 leungp90 於 16-04-25 發表
http://bbs.xiaomi.cn/t-11725706
去上述網址下載更新,最近大陸買的小米cam不能在香港用(鎖ip)
改為舊版 ...
我今日都問過淘寶啲客服,佢都係答我香港用唔到,咁係咪我可照買,但落到嚟改番舊rom 就用到??? 唔該晒


男爵府

積分: 8188


13#
發表於 16-4-29 17:53 |只看該作者
leungp90 發表於 16-4-25 18:29
http://bbs.xiaomi.cn/t-11725706
去上述網址下載更新,最近大陸買的小米cam不能在香港用(鎖ip)
改為舊版 ...
第我試試先Thx!


男爵府

積分: 8188


12#
發表於 16-4-29 17:52 |只看該作者
我買左3個小蟻
第一個用倒
新買果两個我問清楚
個賣家話可以响香港可用倒我至買
佢話可以用倒
不過冇話我知唔可以更新軟件!
我之后更新左斬件
两個新買嘅cam用左1個月就唔work


大宅

積分: 4323


11#
發表於 16-4-29 16:39 |只看該作者

回覆:小蟻cam 安裝問題

成個星期Apple 都睇唔到!三星就得好麻煩,有什麼cam 介紹好過小蟻




大宅

積分: 1873


10#
發表於 16-4-27 11:25 |只看該作者
網上話有隻叫:360的視象鏡,同小蟻差唔多,評價好些少

果apps仲人性化d,只差在無小蟻咁闊


珍珠宮

積分: 48099

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


9#
發表於 16-4-26 20:48 |只看該作者
改舊rom,可以用!
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


別墅

積分: 705


8#
發表於 16-4-26 18:44 |只看該作者
leungp90 發表於 16-4-25 18:29
http://bbs.xiaomi.cn/t-11725706
去上述網址下載更新,最近大陸買的小米cam不能在香港用(鎖ip)
改為舊版 ...

有crack file 可以download 的

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo