樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 482


1#
發表於 16-4-15 03:11 |只看該作者
想請問大家 我係查詢審查階段睇到
\"你的公屋申請目前在詳細審查階段\"
咁係唔係代表就黎收到信見主任?
定係其實個個都係出呢d字╮(╯▽╰)╭


大宅

積分: 1594


10#
發表於 16-4-23 13:40 |只看該作者

回覆:審查階段






複式洋房

積分: 482


9#
發表於 16-4-18 00:19 |只看該作者

回覆:car~wing 的帖子




大宅

積分: 2457


8#
發表於 16-4-17 12:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 car~wing 於 16-04-16 發表我

原帖由 Ktyan0619 於 16-04-17 發表
你咩no?排咩隊呀?
新2。g12902xxx



複式洋房

積分: 482


7#
發表於 16-4-17 01:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Ktyan0619 於 16-04-15 發表

原帖由 car~wing 於 16-04-16 發表
我尋晚check都轉咗,好開心,條隊終於郁喇!
你咩no?排咩隊呀?


大宅

積分: 2457


6#
發表於 16-4-16 23:35 |只看該作者

引用:想請問大家 我係查詢審查階段睇到\\\"你的公

原帖由 Ktyan0619 於 16-04-15 發表
想請問大家 我係查詢審查階段睇到
"你的公屋申請目前在詳細審查階段"
咁係唔係代表就黎收到信見主任?
我尋晚check都轉咗,好開心,條隊終於郁喇!


複式洋房

積分: 482


5#
發表於 16-4-16 00:56 |只看該作者

引用:幾人?咩no

原帖由 meipo90189 於 16-04-15 發表
幾人?咩no?
新5 g1252


禁止訪問

積分: 1828


4#
發表於 16-4-15 22:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 482


3#
發表於 16-4-15 17:32 |只看該作者

回覆:susi1024169 的帖子

真係ga?好期待中


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


2#
發表於 16-4-15 06:15 |只看該作者

引用:想請問大家+我係查詢審查階段睇到\\\"你的公

原帖由 Ktyan0619 於 16-04-15 發表
想請問大家 我係查詢審查階段睇到
"你的公屋申請目前在詳細審查階段"
咁係唔係代表就黎收到信見主任?
等出信準備見主任,兩星期內見到信




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo