樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 251


1#
發表於 08-10-13 02:05 |只看該作者
二房單位出讓,此單位兩年前一買,老公馬上揾到好工兼好$$,本人添丁(仲係活潑,健康,靚仔的小丁).現在家中人口膨漲(小B+工人),趁樓價調整,想換大單位.
單位開揚光猛,仲有永久小海景、摩登裝修. 會所設施整備,附近有大小公園兼近地鐵.商場自成小社區.有意請p.m.

[ 本文章最後由 winniesun 於 08-10-17 01:40 編輯 ]


複式洋房

積分: 251


14#
發表於 08-10-17 18:49 |只看該作者
原文章由 夕比 於 08-10-17 13:52 發表


間屋比你講得咁好,係我就唔捨得賣/搬....


係呀!都唔係咁捨得的,不過又實在要揾一間三房或以上的才可以又有仔仔房,又有書房.


民房

積分: 117


13#
發表於 08-10-17 13:52 |只看該作者
原文章由 winniesun 於 08-10-13 02:05 發表
二房單位出讓,此單位兩年前一買,老公馬上揾到好工兼好$$,本人添丁(仲係活潑,健康,靚仔的小丁).現在家中人口膨漲(小B+工人),趁樓價調整,想換大單位.
單位開揚光猛,仲有永久小海景、摩登裝修. 會所設施整備,附近有大小 ...


間屋比你講得咁好,係我就唔捨得賣/搬....


複式洋房

積分: 251


12#
發表於 08-10-17 01:32 |只看該作者
收到一些表示有興趣的回應,也有人希望相,本人在家中各處影了一些做参考. 另外一提,本人在家中做了一些非門面功夫,來修補原裝單位的些微不足.例如:电视位重做,以便望海景更多;抽油煙机連厨具更換使油煙抽出單位及更多擺設空間;加多很多入牆电制位便利生活;巳安装美觀窗花以保護兒童,等等...

http://s445.photobucket.com/albums/qq173/winniesun/home/

以上兩房單位645呎,其景觀年期,及使用情況屬於二房單位的最優質單位;現售460萬.有意者p.m.約樓.


洋房

積分: 119


11#
發表於 08-10-16 12:47 |只看該作者
PLEASE PM ME YOUR FLATS DETAILS & $


大宅

積分: 2734


10#
發表於 08-10-14 14:45 |只看該作者
please pm to me, please!


男爵府

積分: 7268


9#
發表於 08-10-14 12:08 |只看該作者
原文章由 winniesun 於 08-10-13 02:05 發表
二房單位出讓,此單位兩年前一買,老公馬上揾到好工兼好$$,本人添丁(仲係活潑,健康,靚仔的小丁).現在家中人口膨漲(小B+工人),趁樓價調整,想換大單位.
單位開揚光猛,仲有永久小海景、摩登裝修. 會所設施整備,附近有大小 ...


Please pm me the price and photos, thanks a lot!


男爵府

積分: 5014


8#
發表於 08-10-14 12:04 |只看該作者
Pls PM me the price and photo. Thanks!


男爵府

積分: 5014


7#
發表於 08-10-14 12:04 |只看該作者

回覆 #5 IENGTOU 的文章

Me 2 !


民房

積分: 91


6#
發表於 08-10-13 16:24 |只看該作者
Pls pm to me as well. tks.


原文章由 Siuamy 於 08-10-13 14:01 發表
Please pm me the details. Thanks.


民房

積分: 23


5#
發表於 08-10-13 14:01 |只看該作者
Please pm me the details. Thanks.


複式洋房

積分: 325


4#
發表於 08-10-13 13:47 |只看該作者
Pls PM me the price and photo. Thanks!


侯爵府

積分: 22523


3#
發表於 08-10-13 11:04 |只看該作者
I feel interested. Please PM me the price


別墅

積分: 521


2#
發表於 08-10-13 11:01 |只看該作者

回覆 #1 winniesun 的文章

Hi, 我有興趣, 請pm 資料比我

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo