自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   31


子爵府

積分: 12601

畀面勳章


1#
發表於 16-4-29 21:58 |只看該作者
最近買左D IHERB產品. 想同大家交流下.唔知你地又買過D咩IHERB野係又抵又好用??


Aroma Naturals, Soy VegePure, Ambiance, Orange & Lemongrass, 2.8 oz (79.38 g)
呢隻係travel candle.細細罐,方便帶.
味道一般啦 我自己鍾意花香味多D 果味我都OK既.呢隻味就屬於清新個款
其實我係睇完太陽之後見到宋成日點CANDLE我先試下玩下 平平地 39蚊




Deep Steep, Moisture Stick, Lavender-Chamomile, .5 oz (15 g)
呢支係保濕,茶面/身體/咀都得 乾燥就差得. 我自己用完之後覺得唔岩D油面用.
即係油到出痘痘個款. 我就係乾到出油個隻 就岩我用.一茶上去油油地潤潤地立立地
塗開左之後就慢慢吸引就無再有油立立既感覺 又係平野 33蚊
呢支係睇YOUTUBER介紹




Real Techniques既化妝掃
買個陣有折.分別係50幾同埋60幾. 原價都唔係貴.2支都係70/70幾





Reviva Labs, Skin Lightener For Day, Fade Cream, 1.5 oz (42 g)
呢隻CREAM係DAY CREAM 我覺得唔油立立,反而幾爽.同埋無色無香味.我自己敏感皮膚.覺得OK
承惠66蚊! 咁岩我隻DAY CREAM用晒. 平平地試下. 如果無異樣我會KEEP住用.


Reviva Labs, Vitamin K Cream, 1.5 oz (42 g)
呢隻VITAMIN K既CREAM係我老闆娘介紹我地買的.佢話呢類型CREAM香港買300幾蚊.
聲稱有收復,去紅,去疤,幫助傷口癒合同埋整容後都可以用. 呢隻貴小小.97蚊. 但無講DAY CREAM定NIGHT CREAM. 不過質地較厚身. 晚上用就岩D啦.


E.L.F. Cosmetics, Translucent Matifying Powder, Translucent, 0.13 oz (3.8 g)
呢隻係聽呢到SI介紹買的 話用過幾盒 而且好平 要試! 23.5港紙炸


Fun Fresh Foods, Himalayan Pink Sea Salt, 8.75 oz (248 g)
喜瑪拉亞山既粉紅色鹽!!!! 又係老闆娘介紹的. 佢就買900幾G個款. 我初試. 買住細細支先!
29蚊!


Prestige Cosmetics, Classic Browliner, Earth Brown, .04 oz (1.1 g)
色岩我 我染左頭啡色 上眉算順滑 無KICK下KICK下 24蚊!


Drogheria & Alimentari, Pink Himalayan Salt Mill, 3.17 oz (90 g)
又係喜瑪拉亞山既粉紅色鹽,呢個係自己望到.好鍾意個樽身! 係可以磨幼D鹽
多謝26.5既係


Sierra Bees, Organic Lip Balms, Honey, 8 Pack, .15 oz (4.25 g) Each
一PACK就有8支既 我自己只鍾情HONEY味. 所以8支都係下圖款式
同事就買左8支都唔同味. 價錢一樣.
十分潤!!!!好鍾意!!
39蚊~~~






分享完畢 多謝收睇


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 16-4-30 22:55 |只看該作者

引用:回覆 Sallyb1a 的帖子8支裝個款

原帖由 manshan86 於 16-04-29 發表
回覆 Sallyb1a 的帖子

8支裝個款? 我覺得好正 我本身用緊曼XXX架.都係HONEY味. 覺得差不多 ...
Yes ar

我上次買有折
折實$32.4 及 免運費。




子爵府

積分: 12601

畀面勳章


18#
發表於 16-4-30 08:52 |只看該作者

回覆:momobbbbb 的帖子

真係平靚正 不過要買夠40美金先色運費




子爵府

積分: 12601

畀面勳章


17#
發表於 16-4-30 08:51 |只看該作者

回覆:appleyuen 的帖子

我公司的老闆娘





大宅

積分: 1734


16#
發表於 16-4-29 23:28 |只看該作者

回覆:Iherb分享~~

有冇 facial peeling 同埋 hair mask 推介,唔該哂


大宅

積分: 3283

最關心BB問題熱投勳章


15#
發表於 16-4-29 23:22 |只看該作者

回覆:Iherb分享~~

潤唇膏好吸引




寶石宮

積分: 257467

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


14#
發表於 16-4-29 23:12 |只看該作者
放下自在


琥珀宮

積分: 189149

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 16-4-29 23:02 |只看該作者

回覆:Iherb分享~~

边个係老板娘?


子爵府

積分: 11914

熱血勳章


12#
發表於 16-4-29 22:48 |只看該作者

回覆樓主:



寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 16-4-29 22:45 |只看該作者

引用:最近買左D IHERB產品. 想同大家交流下.唔知

原帖由 manshan86 於 16-04-29 發表
最近買左D IHERB產品. 想同大家交流下.唔知你地又買過D咩IHERB野係又抵又好用??
個粉真係ok架


子爵府

積分: 14848


10#
發表於 16-4-29 22:35 |只看該作者
支掃正啊
用咗好耐


子爵府

積分: 12601

畀面勳章


9#
發表於 16-4-29 22:21 |只看該作者
回覆 Sallyb1a 的帖子

8支裝個款? 我覺得好正 我本身用緊曼XXX架.都係HONEY味. 覺得差不多


子爵府

積分: 12601

畀面勳章


8#
發表於 16-4-29 22:20 |只看該作者
回覆 大富翁 的帖子

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=17669048
睇#5 我跟呢位SIS買架~呢盒我試過下 粉質滑既!唔會好多粉飛出黎.
控油呢方面就未試到 因為我用唔到全日 只試幾小時. SO FAR都幾好.唔會乾到甩皮.


翡翠宮

積分: 96830

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 16-4-29 22:19 |只看該作者

回覆樓主:

good


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 16-4-29 22:12 |只看該作者

回覆:Iherb分享~~

lip stick 我都有


翡翠宮

積分: 75393


5#
發表於 16-4-29 22:09 |只看該作者

回覆:Iherb分享~~

盒粉如何架?




男爵府

積分: 9785


4#
發表於 16-4-29 22:06 |只看該作者

回覆:Iherb分享~~




子爵府

積分: 11504


3#
發表於 16-4-29 22:06 |只看該作者

回覆:Iherb分享~~

好想睇多d


水晶宮

積分: 61908


2#
發表於 16-4-29 22:05 |只看該作者

回覆:Iherb分享~~

謝謝分享




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo